2025-10-04, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Så blir det väl när alla måltider äts där 🙈

Man undrar ju hur det går med reklamationen 😆
Citera
2025-10-04, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lurendreier
Hittade den här profilen via IVF-algoritmen. Var tvungen att googla henne för att ta reda på hur en så tråkig profil kunde ha så många följare och hittade då den här tråden. Jag tycker att det mest slående är hur besvärad den här personen verkar vara. Infertilitet, ryggont, huvudvärk, endometrios, forlossningsskada, hypotyreos, depression, ångest (?). För att nämna några. Den här personen behöver inte mer medicinering eller operation. Hon behöver en livsstilsförändring. Minska socker och ultraprocessad mat, röra på sig, vara i naturen och med andra människor. Provocerande när människor på det här sättet lägger ansvaret för sin ohälsa på sjukvården.
+1000
Citera
2025-10-05, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
Försöker hon vara rolig eller är hon enormt omogen? Så himla konstig hon är… wow, nu visar hon inte ens sin muskelavslappnande med brytskåran…

Det är nog en blandning av båda. Jag förstår mig dock inte på hennes humor alls. Tycker att hon beter sig som ett trotsigt barn och alla konstiga miner gör ju inte saken bättre.

Fattar inte grejen med att visa en näve tabletter?
Citera
2025-10-05, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Det är nog en blandning av båda. Jag förstår mig dock inte på hennes humor alls. Tycker att hon beter sig som ett trotsigt barn och alla konstiga miner gör ju inte saken bättre.

Fattar inte grejen med att visa en näve tabletter?
Typ en revolterande tonåring sim gör konstiga miner. Nä förstår inte heller och lägger enbart märke till hennes snart överfyllda fillers överläpp. Det ser ut som att fillersen har migrerat.

Jag tror hon läser här och ska minsann visa att hon inte tar muskelavslappnande? Men att sluta med dem tvärt kan ge en rebound effekt…
Citera
2025-10-05, 00:56
Medlem
Citat:
Typ en revolterande tonåring sim gör konstiga miner. Nä förstår inte heller och lägger enbart märke till hennes snart överfyllda fillers överläpp. Det ser ut som att fillersen har migrerat.

Jag tror hon läser här och ska minsann visa att hon inte tar muskelavslappnande? Men att sluta med dem tvärt kan ge en rebound effekt…

Ahh, det är fillers som migrerat. Har faktiskt funderat på varför det ser så..annorlunda..ut.
Det är inte fult på något sätt, bara så..inte Hanna.
Citera
2025-10-05, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Ahh, det är fillers som migrerat. Har faktiskt funderat på varför det ser så..annorlunda..ut.
Det är inte fult på något sätt, bara så..inte Hanna.
Jag spekulerar bara. Har inga ”bevis” men tror botox på ögonbrynens sidor för lyft, ev pannan, fillers i kindben, läppar, haka och käklinje.

Det hon själv sagt är fillers i läpparna, vilket är intressant då det kan vara ganska smärtsamt plus att hon är tandläkarrädd.
Citera
2025-10-05, 01:35
Medlem
Citat:
Jag spekulerar bara. Har inga ”bevis” men tror botox på ögonbrynens sidor för lyft, ev pannan, fillers i kindben, läppar, haka och käklinje.

Det hon själv sagt är fillers i läpparna, vilket är intressant då det kan vara ganska smärtsamt plus att hon är tandläkarrädd.

Det var ju så här att Hanna "skulle hitta sig själv" när Lars började förskolan. Så din spekulation är riktigt bra!
Citera
2025-10-05, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hon borde lägga en filt i soffan så man slipper se de äckliga fläckarna. Fattar inte att hon vill visa soffan så som den ser ut. Hon som gillar inredning borde ju fixa det tycker man

Fi fan så äckligt! Tror inte hon ens ser det för i hennes värld är det inte alls konstigt.
Skulle jag komma hem till någon som har det så där skulle jag bli orolig.
Hon om någon har tid att hålla rent hemma.
Citera
2025-10-05, 10:31
Medlem
Hon visar L mer och mer igen.
Endast ögonen som blurras eller döljs med ett hjärta.

Tar nog inte lång tid innan L säger att hon vill synas helt och hållet igen! (ironi)
Citera
2025-10-05, 10:35
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Hon visar L mer och mer igen.
Endast ögonen som blurras eller döljs med ett hjärta.

Tar nog inte lång tid innan L säger att hon vill synas helt och hållet igen! (ironi)
Och det finns ju tonvis med foton kvar där L inte är blurrad, vad är poängen med det?
Citera
2025-10-05, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Fi fan så äckligt! Tror inte hon ens ser det för i hennes värld är det inte alls konstigt.
Skulle jag komma hem till någon som har det så där skulle jag bli orolig.
Hon om någon har tid att hålla rent hemma.
Haha ja...och alla braiga städprodukter som hon visat upp, vad hände med dom? Trovärdighet noll som på allt annat....
Citera
2025-10-05, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Och det finns ju tonvis med foton kvar där L inte är blurrad, vad är poängen med det?

Undrar detsamma.
Tror inte att det är genomtänkt alls utan mer att hon läst här och på BB om hur fel det är att leva på sitt barn som hon gör.

Hon kan ju inte ens skilja på identitet och integritet som hon blandade ihop.

Sen är det nog jobbigt för henne vad andra föräldrar på förskolan tänker/tycker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in