2025-09-21, 16:20
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Men du skriver aldrig något bra om Hanna. Du bara måste trycka ner henne. Men även om du inte gillade samarbetet så gjorde många andra det. Hon ville visa en helhet.
Ok, sista gången jag svarar (eftersom du inte tar till dig utan fortsätter i det oändliga). Jag har skrivit positiva saker om HT när jag tyckt att nått var bra alt bättre än det hon gjort innan. Jag måste inte alls trycka ner henne, precis som du skriver att du minsann får säga vad du vill, svara på exakt allas inlägg med något som säger emot det som skrivs.
Citera
2025-09-21, 16:22
Medlem
[quote=Stjernglans|93014602]
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84

Det vet jag väl att folk inte kommer att göra, men jag får väl säga vad jag tycker?!

Citat:
Ursprungligen postat av A.D.
Kunde hon inte valt en solig höst dag att filma då - inte precis så man vill sätt sig vid bordet och mysa i regnet.

Och all skit på bordet - hon har ju läst inredningskurser hävdar hon. Känns inte som hon tillgodogjorde sig något från den utbildningen.

Verkligen. Första man får lära sig, eller märker om man dukar ett bord som faktiskt sen används - ställ inte höga saker mitt i mellan tallrikarna där folk ska sitta. Då ser man inte personen mitt emot… så himla basic.
Citera
2025-09-21, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Ok, sista gången jag svarar (eftersom du inte tar till dig utan fortsätter i det oändliga). Jag har skrivit positiva saker om HT när jag tyckt att nått var bra alt bättre än det hon gjort innan. Jag måste inte alls trycka ner henne, precis som du skriver att du minsann får säga vad du vill, svara på exakt allas inlägg med något som säger emot det som skrivs.
Om man har hängt i tråden har man mest sett negativt från dig. Men då ber jag om ursäkt för att jag skrev så. Vad gillar du eller vilka samarbeten? Det hade varit kul att veta.
Citera
2025-09-21, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Jaha, var det den reklamen hon var så nöjd med? VAD gäller reklamen? Dukningen? Krimskrams? Utemöbler?

Verkligen oklart… det enda hon säger är att de använder möblerna i fler säsonger…. Inget om några produkter, vad hon gillar osv. Med tanke på att hon visade massa kläder i jeans-samarbetet så blir i alla fall jag osäker på om pyntet är från nån annan stans även denna gång
Citera
2025-09-21, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Detta är enda gången jag kommer att bemöta vad du skriver. Stackars dig som inte begriper något folk skriver.

Jag försvarar ingenting. Jag diskuterar Hannas arbete.
Jag skriver vad jag tycker om hennes senaste arbete. Jag tyckte det var bra.
Jag har inte svarat på någon annans inlägg som du gör. Då försvarar man ingenting. Jag skrev ett eget tyckande.

Du SVARAR på vad andra tycker och FÖRSVARAR Hanna. Du slutar aldrig att citera och fortsätta hacka samma om och om igen.
Varenda en som skriver något negativt här får ett svar från dig. Det är så tröttsamt.
Ja man kan diskutera och tycka olika men kära nån....det blir bara så löjligt. Ser du inte det själv.

Det är ganska uppenbart att vi inte får ha våra åsikter om Hanna.
Personen ifråga verkar ju bli väldigt stött och upprörd över att vi inte gillar exakt ALLT som Hanna lägger ut, för det gör hen tydligen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Förklara för mig en gång för alla- hur kan det bli löjligare att försvara en människa än att nagelfara och klaga/ gnälla/ håna varenda liten detalj i varenda steg människan tar?
Hur kan man tycka det är löjligt att någon försvarar någon som man själv sitter och gnäller på dag efter dag? Vad blir skillnaden?
H är så väldigt mycket starkare än oss alla här som fortsätter - ingen behöver säga att hon måste för pengarna, för det måste alla, jobba. Trots det är människor utbrända eller sjukskrivna av andra anledningar. Hanna är stark som står ut med det som pågår här inne!
När man hör talas om den här tråden så har jag aldrig hört någon sagt ”och så finns det någon som försvarar H där inne”. Jag har bara hört att det är fruktansvärt hur vuxna människor håller på, faktiskt.
Nu ska jag svara dig också och det blir sista gången detta med och jag hoppas du förstår vad jag menar.

Jag skriver här när jag tycker Hanna gör något bra men också när jag tycker hon gör något dåligt. Det är det som är meningen. Att diskutera hennes jobb på instagram. Antingen tycker man det är bra eller dåligt. Det får man lov att göra.
Det som blir oerhört jobbigt är att OM man tycker något är dåligt då blir man attackerad direkt av ett gäng som bara måste försvara så till den milda grad så man blir helt matt. Varför? Tycker man något är dåligt så får man säga det i ett diskussionsforum.
När man skriver att man tycker något är bra, vilket jag gör ibland så har jag icke en gång blivit attackerad på det viset. Inte en gång. Ingen har citerat mina rader och skrivit att jag är förfärlig, dålig mm för att jag tycker något är positivt. Det händer bara när man säger något negativt. Och det är en liten grupp här som verkar ha det som sitt kall att attackera alla som inte tycker allt är bra.

Så, detta försvarandet blir löjligt i längden då alla kan skriva vad de tycker och låta bli att attackera. Skriv vad du tycker om hennes arbete. Thats it.
Citera
Medlem
Är det någon som minns om HT lagat mat i sitt fina utekök i sommar? Jag minns att en flashig grill införskaffades men den är nog inte använd många gånger! 🤔🤪
Citera
2025-09-21, 16:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Är det någon som minns om HT lagat mat i sitt fina utekök i sommar? Jag minns att en flashig grill införskaffades men den är nog inte använd många gånger! 🤔🤪
Någon bild på grillat har jag sett 😁
Citera
2025-09-21, 16:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Men det kan hon säkert få på förskolan. Socker finns i det mesta och det är inte hela världen. Vitt bröd äter de flesta barn. Dessa mackor är det vanligaste att ge små barn. Dessutom är det hennes val och inget någon behöver lägga sig i. Tråden handlar mest om Hanna och ska egentligen utesluta hennes barn och barnets vanor.

Märkligt att du sitter och förfasas över andra sk influensers som ger sina barn socker.
Men här ska det försvaras, det finns en anledning till att vi alla bör minska vårt sockerintag och det gäller ju även HT. Det här blir bara löjligt när du bara MÅSTE försvara allt hon gör och säger. Brukar aldrig "mata" dig med inlägg men nu gick det inte att låta bli.
Citera
2025-09-21, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Det är ganska uppenbart att vi inte får ha våra åsikter om Hanna.
Personen ifråga verkar ju bli väldigt stött och upprörd över att vi inte gillar exakt ALLT som Hanna lägger ut, för det gör hen tydligen.
Jag gillar inte allt. Jag gillar en del saker men inte allt. Det gör nog ingen.
Citera
2025-09-21, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Märkligt att du sitter och förfasas över andra sk influensers som ger sina barn socker.
Men här ska det försvaras, det finns en anledning till att vi alla bör minska vårt sockerintag och det gäller ju även HT. Det här blir bara löjligt när du bara MÅSTE försvara allt hon gör och säger. Brukar aldrig "mata" dig med inlägg men nu gick det inte att låta bli.
Nej, men ingen vet ju hur mycket. Ni bara antar. Och som jag har skrivit innan det är inte hela världen med socker. Det finns dock de som ger godis hela tiden osv och det är inte bra.
Citera
2025-09-21, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Nä ibland måste man bara mata😉😁. Men nu tänker jag inte kommentera en enda gång till . Finns bara ett sätt att bemöta detta. Tystnad. Att hålla sig till vad tråden handlar om. Hannas arbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in