2025-09-21, 14:33
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Detta är enda gången jag kommer att bemöta vad du skriver. Stackars dig som inte begriper något folk skriver.

Jag försvarar ingenting. Jag diskuterar Hannas arbete.
Jag skriver vad jag tycker om hennes senaste arbete. Jag tyckte det var bra.
Jag har inte svarat på någon annans inlägg som du gör. Då försvarar man ingenting. Jag skrev ett eget tyckande.

Du SVARAR på vad andra tycker och FÖRSVARAR Hanna. Du slutar aldrig att citera och fortsätta hacka samma om och om igen.
Varenda en som skriver något negativt här får ett svar från dig. Det är så tröttsamt.
Ja man kan diskutera och tycka olika men kära nån....det blir bara så löjligt. Ser du inte det själv.
Du fick verkligen fram det jag menade 👏👏👏
Citera
2025-09-21, 15:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Ja, hen skriver ut att hen är en granne. Hen har en profilbild där man ser det.

Jag ser vilken kommentar du syftar på men det står ingenstans att det är Hannas granne. Har du kollat upp vad hennes grannar heter så det är därför du vet?
Citera
2025-09-21, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag ser vilken kommentar du syftar på men det står ingenstans att det är Hannas granne. Har du kollat upp vad hennes grannar heter så det är därför du vet?
Nej, kolla på inlägget från i fredags.
Citera
2025-09-21, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Du fick verkligen fram det jag menade 👏👏👏
Men du skriver aldrig något bra om Hanna. Du bara måste trycka ner henne. Men även om du inte gillade samarbetet så gjorde många andra det. Hon ville visa en helhet.
Citera
2025-09-21, 15:58
Medlem
Vad fan var det för reklam? Konstig dekoration på hösten?!! Vi vet alla att hon inte kan laga mat ändå hahaha vad skulle hon servera frusen pizza
Citera
2025-09-21, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Vad fan var det för reklam? Konstig dekoration på hösten?!! Vi vet alla att hon inte kan laga mat ändå hahaha vad skulle hon servera frusen pizza
Va? Såg du inte när hon lagade nu senast?
Citera
2025-09-21, 15:59
Medlem
Citat:
Nej, kolla på inlägget från i fredags.

Ja det är det jag gjorde. Det står ingenstans att det är Hannas granne.
Citera
2025-09-21, 16:07
Medlem
Citat:
Ja det är det jag gjorde. Det står ingenstans att det är Hannas granne.
Men jo..
Citera
2025-09-21, 16:07
Medlem
Citat:
Men jo..

Nej det gör det faktiskt inte.
Citera
2025-09-21, 16:09
Medlem
Citat:
Nej det gör det faktiskt inte.
Hen skriver det själv.
Citera
2025-09-21, 16:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Eller hur! 😅 Det blir så löjligt att försvara Hannas beteende in i absurdum haha. Exakt, det är ju liksom det hennes yrke går ut på. Och jag blir då fasen inte influerad iallafall 😅

Förklara för mig en gång för alla- hur kan det bli löjligare att försvara en människa än att nagelfara och klaga/ gnälla/ håna varenda liten detalj i varenda steg människan tar?
Hur kan man tycka det är löjligt att någon försvarar någon som man själv sitter och gnäller på dag efter dag? Vad blir skillnaden?
H är så väldigt mycket starkare än oss alla här som fortsätter - ingen behöver säga att hon måste för pengarna, för det måste alla, jobba. Trots det är människor utbrända eller sjukskrivna av andra anledningar. Hanna är stark som står ut med det som pågår här inne!
När man hör talas om den här tråden så har jag aldrig hört någon sagt ”och så finns det någon som försvarar H där inne”. Jag har bara hört att det är fruktansvärt hur vuxna människor håller på, faktiskt.
Senast redigerad av Anso22 2025-09-21 kl. 16:14.
Citera
2025-09-21, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Förklara för mig en gång för alla- hur kan det bli löjligare att försvara en människa än att nagelfara och klaga/ gnälla/ håna varenda liten detalj i varenda steg människan tar?
Hur kan man tycka det är löjligt att någon försvarar någon som man själv sitter och gnäller på dag efter dag? Vad blir skillnaden?
H är så väldigt mycket starkare än oss alla här som fortsätter - ingen behöver säga att hon måste för pengarna, för det måste alla, jobba. Trots det är människor utbrända eller sjukskrivna av andra anledningar. Hanna är stark som står ut med det som pågår här inne!
När man hör talas om den här tråden så har jag aldrig hört någon sagt ”och så finns det någon som försvarar H där inne”. Jag har bara hört att det är fruktansvärt hur vuxna människor håller på, faktiskt.

Kanske tycker du att detaljkritik är skämmigt, men det är en subjektiv värdering. Faktum kvarstår att hon väljer själv att lägga ut innehåll och då är det rimligt att folk också får reagera på detaljer. Det är en del av jobbet som influencer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in