2025-09-21, 00:26
Medlem
bralesss avatar
7 dagar i veckan? Lär ha vilodagar också annars växer inga muskler
Citera
2025-09-21, 01:47
Medlem
LarryHoovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Jag säger brösta den bror, att hitta en tjej man tycker om som du gör denna är svårt, speciellt i dagens samhälle. Försök subliminalt få henne in i Gymmet och Undvik doggy så klarar du det enkelt. Önskar dig all lycka
Citera
2025-09-21, 02:52
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av braless
7 dagar i veckan? Lär ha vilodagar också annars växer inga muskler

Ja hon körde ju såklart olika muskler varje dag.
Citera
2025-09-21, 02:59
Medlem
bralesss avatar
Citat:
Ja hon körde ju såklart olika muskler varje dag.

Ok
Citera
2025-09-21, 03:03
Medlem
Matadhamsters avatar
Citat:
Jag noterar att du inte svarade på huruvida du kan göra en enda armhävning. Jag är i mina bästa år, jag dejter regelbundet kvinnor som är i sina bästa år (som henne), och jag gissar att du är över 40. Din åsikt är därmed fullkomligt ointressant.
Jag gör inga armhävningar och din fråga är rent larvig faktiskt när det kommer till styrka. Jag dejtar också män i sina bästa år, dvs yngre än dig och ja jag är över 40. Det gör inte dig snyggare fpr den sakens skull. Min ålder gör inte dig attraktiv.

Jag dejtar män i samma ålder som din brud när väl jag dejtar men jag känner inte för det och numera ser jag inte direkt särskilt mycket gemensamt med såpass unga personer utan känner mig mer moderlig överlag. Klart det händer att någon ibland är attraktiv men generellt så är det inte det första intrycket hag får av 23 åringar. Det innebär fortfarande inte att du är vare sig snygg eller attraktiv utan att jag har lägre intresse för män överlag. Men givetvis så ger jag hellre en ung man en komplimang än någon som dig som inbillar sig något om sig själv i jämförelse med mig som 40+ eller en 23 årings rumpa.

Dra ut huvudet ur din egen röv så att du ser något.
Citera
2025-09-21, 06:00
Medlem
Fantens avatar
Så TS säger att han vill ha röv?

Det här kan vara ett av dom mesta i-landsproblem jag har varit med. Dessutom brukar man ju redan innan man hamnar i sängläge kunna sluta sig till huruvida en brud har röv, eller pattar för den delen.
Citera
2025-09-21, 06:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Har hon inte röven rent genetisk så kan hon träna hur mycket hon vill
Ni är så obildade.

Inte alla män föredrar likadana rövar. Den typiskt feta ''kändis'' kardashian röven rankade lägst ner i attraktions-skalan när en stor grupp män blev tillfrågade. Negrer t.ex föredrar BBL rövar medan vita män mest tycker de ser missbildade ut.

Så genetiskt föredrar vi olika, men i allmänhet tycks män finna WHR 0.65 den absolut viktigaste för kvinnlig attraktion(waist to hip ratio).

Vad betyder det? Jo att även ''platt' rövade brudar kan fixa sig en fin behind. Men hon måste vara medveten om WHR och jobba med hela figuren, hållningen etc och inte bara röven. Det hela hänger samman i hur den totala bilden uppfattas.

Yoga övningar är fantastiska för detta att, sedan kompletteras med specifika styrketräning som är anpassade till just hennes kropp kan göra underverk och naturligtvis rätt kost. Ge det 2-4 År så är plattröven ett minne blott.

Men som med allt i livet måste personen vara motiverad och där har TS ett problem, det går inte att tvinga någon upp från soffan och choklad ätande. För det krävs inte bara träning utan rätt slags träning anpassad till kroppstypen. Det första steget är att läsa på, kunskaper är allt.

Här var det visst en artikel om saken (scrolla till mitten för att se vilken typ av röv män föredrar),
https://www.dailymail.co.uk/health/a...hip-ratio.html
Citera
2025-09-21, 07:04
Medlem
Rekas avatar
Är du beredd att hosta upp 70 lax så finns 'röv-implantat'.
Men hur du ska sälja in idéen till tjejen utan att hennes självförtroende pulveriseras blir en annan fråga.

https://bellakliniken.com/kropp/rumpimplantat/
Citera
2025-09-21, 07:41
Medlem
Ghastens avatar
Du måste vara blind om du inte märkt det innan. Eller har hon inlägg i byxorna?
Om allt annat funkar bra men ingen röv då är du inte värd henne
Citera
2025-09-21, 08:47
Medlem
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Så din tjej är mänsklig?
Det är alltså inte en perfekt robot du skaffat dig.

Efter 30 år tillsammans så kommer ni ändå vara rynkiga och gråhåriga. Kanske har ni även gått upp i vikt.
Om hon finner dig värdig att vara med under så lång tid.

Din trådstart är i mitt tycke sorglig.
Är det här det enda du bryr dig om? Räcker det inte att hon uppfyller 3 av 5 kriterier? Det måste vara 7 av 5 innan du blir nöjd?
Tycker hon om dig?
Tycker du om henne?
Är du inte nöjd med detta?
Citera
2025-09-21, 08:52
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Så då var hens ben fästa direkt i dajmkrysset och i fortplantningsmaskineriet eftersom hen saknade skinkor alltså?
Ett anatonomiskt unikum isf.

Varför säger du hen när det är en hon?
Citera
2025-09-21, 08:57
Medlem
TonyBergmans avatar
Hade en flickvän med ätstörningar föe många år sen. Vet precis vad ts menar. Det är liksom rygg rygg rygg rövhål ben. När hon blev frisk o börja äta igen kom de fina kurvorna tillbaka.
Kan de va så att o hon börjar äta lite mer kommer rumpan också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in