Citat:
Ursprungligen postat av
Matadhamster
Alla kroppar är olika. Ni män ser överlag inte ut som något särskilt avklädda. Även stor skillnad decennium efter decennium i förfallet.
Saken med kvinnor som är mer "plankformade" är att de kan få en ganska fin kropp när de går upp i vikt. Själv är jag hyfsad formig men gällande häcken så är benstrukturen på så vis att jag "inte ser klok ut" om vi ser det ur dagens mode. Dvs mina höfter är mer till för att överleva förlossning än att jag blev fyllig (har hipdips och helt enkelt en trist form på häcken). Är din tjej plankformad så är hon sannolikt snyggare med lite mer vikt, något t.ex jag istället ser sämre ut av då min benstruktur blir mer framträdande.
Jag gissar att du inte är särskilt snygg och attraktiv själv eftersom det alltid är de fulaste männen som tar sig mest luft kring kvinnors kroppar. Därför föreslår jag att du börjar gå på diet och arbetar lite med att få fram magmusklerna och gärna ett snyggt axelparti. Det sista misslyckas de flesta av er med men med lite bålstyrka kanske du ändå klarar av att räta upp en del av vad som är skevt med dig. Lycka till! 💪
Kvinnor är fan helt otroliga. Du känner dig förolämpad över att jag kritiserar en egenskap hos en annan kvinna, och tar till fullkomligt grundlösa förolämpningar mot mig.
Som jag redan har skrivit så är jag själv runt 30 (hon är 23), har mycket breda axlar och en atletiskt maskulin kroppsbyggnad. Jag kan göra 50 armhävningar i sträck, och jag gissar att du inte kan göra en enda, som de flesta kvinnor.