2025-09-21, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?

Anar hon ingenting lurt när du aldrig tar henne bakifrån? Över tid måste hon säkerligen lägga märke till denna avvikelse i sänghalmens land. Dessutom är jag fundersam kring idén att hon kan gymma till sig en bättre röv. Alla har sin genetiska gräns, och förvisso kan man förbättra det som finns, men hon har enligt angivna uppgifter inte den starkaste av startpunkter.
Citera
2025-09-21, 09:17
Medlem
Citat:
Jag uppskattar hennes ansikte, hennes personlighet och hennes pattar, men jag är tämligen övertygad om att ingen uppskattar den röven.

Och ja, jag har en perfekt triangelformad kropp med breda axlar. Jag gör armhävningar då och då och jag har bra gener.

Har du redan haft så många, och jag misstänker varför, och själv är så perfekt, så är det bara att göra som du gjort med alla andra, dumpa och gå vidare.
Hade faktiskt en polare som gjorde slut med en skitsnygg tjej för att hon inte förstod sig på tennistermer, så du är absolut inte värst.
Citera
2025-09-21, 09:26
Medlem
halaltarzans avatar

Men varför har de ett sånt där veck under skinkan för då, har kärringar det?

Edit. Efter lite googlande så såg jag att det verkar vara rätt vanligt.
Senast redigerad av halaltarzan 2025-09-21 kl. 09:37.
Citera
2025-09-21, 09:34
Medlem
Citat:
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
Yepp som att knulla en minderårig bakifrån.... Jag hatar det. Lycka till
Citera
2025-09-21, 10:20
Bannlyst
Citat:

-Säg till henne att ditt ex hade finare röv än henne, och kommentera varför hennes är sämre.

-Hon kanske inte ens vill bli tagen bakifrån? Nu slipper hon.

-Fotomodeller ska inte ha några ”rövar” alls. Inte heller bröst. Var får du det ifrån?

-hur har du det med din egen röv? Är den något att skryta om?
Citera
2025-09-21, 10:28
Medlem
Tittar du på en porrfilm du har nye gillar eller är det en verklig människa du har sex med?

Blunda eller släck lyset å känn efter hur det känns. Är du attraherad och bygger ni sköna minnen ihop, grattis . Givetvis har man ställningar som funkar bättre å sämre men tänk mer på hur det känns å mindre på hur det ser ut. Livet är ingen porrfilm.
Citera
2025-09-21, 10:44
Medlem
Ge henne BBL i present 😂
Citera
2025-09-21, 11:23
Medlem
Citat:
Jag noterar att du inte svarade på huruvida du kan göra en enda armhävning. Jag är i mina bästa år, jag dejter regelbundet kvinnor som är i sina bästa år (som henne), och jag gissar att du är över 40. Din åsikt är därmed fullkomligt ointressant.
Du var ju 30 nåt, inte långt ifrån 40 alltså. Sen gör du bara armhävningar och vet inte ens vad chins är. Mm, träning, jo tjena
Citera
2025-09-21, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lorr
Ge henne BBL i present 😂
Ska hon inte behöva. Däremot borde hon lämna honom.
Citera
2025-09-21, 11:29
Medlem
Citat:
Ja hon körde ju såklart olika muskler varje dag.
Du borde försöka släppa ditt ex. Uppenbarligen saknar du ju henne än för du pratar om henne hela tiden.
Senast redigerad av Jessicaa92 2025-09-21 kl. 11:32.
Citera
2025-09-21, 11:32
Medlem
Men vänta, hur länge har du dejtat denna egentligen? Sen i torsdags?

(FB) Tycker norska kvinnor att svenska är sexigt?

Eller har du flera samtidigt. Dejtar du så kanske du ska hålla dig till en.
Citera
2025-09-21, 11:35
Medlem
cutepsychos avatar
Citat:

Du kommer för alltid att störa dig på det. Och hon kommer för alltid bli stött över din åsikt. Detta är dömt för att gå åt skogen.

Ni båda är unga och har all tid i världen på er att hitta något som känns rätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in