2025-09-20, 17:41
Avstängd
Severlohs avatar
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?

Edit: Finns det inte någon plastikoperation man kan göra för det här? Jag kanske skulle köpa det till henne i julklapp eller något?
Senast redigerad av Severloh 2025-09-20 kl. 17:54.
Citera
2025-09-20, 17:43
Avstängd
Sagodjurs avatar
det är nog kört.
typ många asiatiska tjejer har väl platta rövar och har man ingenting ens från början då hjälper nog inte en massa gymmande
Citera
2025-09-20, 17:45
Medlem
Pynta ett BBL så du blir nöjd...
Citera
2025-09-20, 17:48
Bannlyst
Kan du inte tvinga henne att genomgå förbättringsprocedurer?
Citera
2025-09-20, 17:49
Medlem
litenbokstavs avatar
stackarn. det finns inget du kan göra. det är bara att gå vidare i livet. styrkekram!
Citera
2025-09-20, 17:51
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Pynta ett BBL så du blir nöjd...

Usch. Jag vill inte ha en stor röv, jag vill bara ha en.. Röv.
Citera
2025-09-20, 17:52
Avstängd
Sagodjurs avatar
det skulle du ha tänkt på lite tidigare!!!
Citera
2025-09-20, 17:55
Medlem
KANGFLAKKAs avatar
Tråkigt men bättre en fitta på kuken än 10 på tinder som jag brukar säga.

Vill hon inte så är det inte lönt att driva på det, man kan ha kul ändå. "Man tager, om man så hafva kan" för att citera den troligtvis rundrövade och fylliga Cajsa Warg.
Citat:
Ursprungligen postat av Sagodjur
det skulle du ha tänkt på lite tidigare!!!
Ja för i helvete ja.
Citera
2025-09-20, 17:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Severloh
Jag har träffat en brud några gånger nu som ser väldigt bra ut med kläderna på. Vi snackar typ 8/10 i ansiktet och hon är inte fet, helt ok pattar.

Döm av min förvåning när jag såg henne naken för första gången. Hennes röv är liksom bara en förlängning av ryggen, utan någon form över huvud taget. Jag menar inte att den är liten, den har bara ingen form alls. Jag vägrar ta henne bakifrån, jag vill inte se den.

Detta är väldigt svårt för mig då mitt ex hade en röv som en fotomodell då hon gymmade 7 dagar i veckan. I övrigt gillar jag dock den här nya bruden, hon har som sagt en bra kropp i övrigt.

Vad ska jag göra? Finns det något snällt sätt att säga åt henne att börja gymma 7 dagar i veckan? Har någon annan varit med om något liknande? Hur löste ni det?
Så då var hens ben fästa direkt i dajmkrysset och i fortplantningsmaskineriet eftersom hen saknade skinkor alltså?
Ett anatonomiskt unikum isf.
Citera
2025-09-20, 17:58
Avstängd
Funderade på detta idag när jag gick förbi en ful brud med snygg kropp så tänkte jag vad skulle jag prioritera vs en snygg brud med ful kropp antingen smal som en sticka utan röv eller tjock. Vad gör man?

Har sett killar vara tillsammans med anorexia tjejer, förstår inte hur dom klarade av det även om tjejen har snyggt face.

Tar nog hellre en ful tjej med snygg kropp. Så länge fulheten består av ok utseende så att man inte kräks typ 5 av 10.

Finns många snygga långa tjejer som är väldigt populära bland killar men inga former, det går bara rakt ned, hur snyggt är det på en skala.
Citera
2025-09-20, 18:07
Medlem
Adelsdams avatar
Du får be henne börja gymma lika hårt som ditt ex.
Citera
2025-09-20, 18:30
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonkebonke
Så då var hens ben fästa direkt i dajmkrysset och i fortplantningsmaskineriet eftersom hen saknade skinkor alltså?
Ett anatonomiskt unikum isf.

Jag vet inte vem "hen" är, men hennes skinkor är liksom bara en del av hennes ben.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in