Citat:
Ursprungligen postat av
Kissekotten1993
Dagen efter när det kom ut på nyheterna att man kan bli sjuk av kortison så hade hon den sjukdomen helt plötsligt. Hon har aldrig nämnt det innan.
Det är något som är konstigt, det tycker jag också. Hon ser ut att ha Topical steroid withdrawal, men då ska det provas 1000 olika produkter varannan dag, tills nu när hon köpt en ångbastu och ska svettas ut toxiner. För TSW ska man inte smörja på produkter så det verkar hon göra rätt nu, men precis som för flera år sedan när hon hade starka magsmärtor av sin IBS(?) gjorde hon reklam för/visade upp massor av produkter.
Sen nu har hon gjort reklam för Källa och magnesium för att sova som gjort mirakel för hennes kille iallafall. Och tarmreningsprodukterna som tydligen ger hemskt konstig avföring och att man ser parasiter i avföring. Allt detta ska visa att produkten funkar och att man har skit i kroppen…
Jag vet iallafall att andra sådana tarmreningsprodukter innehåller sånt så avföringen tex får annorlunda färg, konsistens osv. För då tror kunden att det fungerar och fortsätter, men det är egentligen produkten i sig. Jag har inte koll på den hon använder men risken är väl stor att det är samma lurendrejeri.
Man ser ju tecken på att hon köper väldigt mycket produkter och en del har hon samarbete med eller annonslänkar.
Sen sitter hon och pratar och svarar på frågor som att hon kan väldigt mycket om sjukdomarna och parasiter och liknande. Känns inte okej när man har så många följare. Det är skillnad om man pratar om vad som fungerat för en själv, men hon pratar som att hon är en expert.
Någon frågade om hon hade autoimmun sjukdom. Ja, POTS, svarade hon. Men POTS är inte en fastställd autoimmun sjukdom, man vet inte. Däremot säger hon att hon har psoriasis i grunden och det är en autoimmun sjukdom, men det vet hon alltså inte om?