2025-09-14, 18:28
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mailmans
Finns det någon pålitlig siffra än på hur många som deltog.

Och har någon av medierna förklarat sig varför dom ljög om antalet?
media gör alltid lika de söker en källa som ljuger sedan ljuger de vidare med den ljugande källan som källa, har varit sa i manga ar nu sedan massmedia började styras av vänsterglobalister.

pa sa sätt skyddar de sitt ljugande
Citera
2025-09-14, 18:29
Bannlyst
Citat:
Finns det någon pålitlig siffra än på hur många som deltog.

Och har någon av medierna förklarat sig varför dom ljög om antalet?

Det är märkligt tyst i msm. Ekot rapporterade hörde jag nu på radion. Men var det det fokus på de 5 antirasister som motdemonstrerade. Högerextremister slängde dom ut sig också. Nä det är folkets uppvaknande med folkförnuft som skyddar sitt folk och land.

Jag tror att detta var den största demonstrationen England haft. 1 miljon på gatorna.
Citera
2025-09-14, 18:38
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten133
Det är märkligt tyst i msm. Ekot rapporterade hörde jag nu på radion. Men var det det fokus på de 5 antirasister som motdemonstrerade. Högerextremister slängde dom ut sig också. Nä det är folkets uppvaknande med folkförnuft som skyddar sitt folk och land.

Jag tror att detta var den största demonstrationen England haft. 1 miljon på gatorna.

Tror att Svensk media mest väntar på narrativet från Brittisk statsmedia, så att de alla ska köra samma vinkel. Antagligen därför det är ganska tyst just nu.

Undertiden kan de bara nynna igenom de vanlig flosklerna. Anti-fascister samlades i motdemonstration till den Högerextremistiska marschen. De är så oärliga att de stinker Ingsoc.
Citera
2025-09-14, 18:49
Medlem
Mailmanss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av analking
media gör alltid lika de söker en källa som ljuger sedan ljuger de vidare med den ljugande källan som källa, har varit sa i manga ar nu sedan massmedia började styras av vänsterglobalister.

pa sa sätt skyddar de sitt ljugande

Citat:
Ursprungligen postat av Blixten133

Ja men detta ljug var extremt. Och väldigt lätt att sätta dom på plats. För här finns det extremt bra bevis.

En idiot ser att det är fler än 90-100k.

Varje gång någon påstår att media inte är vänstervrida kan man ALLTID ta upp detta och peka på det. INGEN kan argumentera emot detta.
Citera
2025-09-14, 18:51
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falcon1111
Är du efterbliven???
Är dina föräldrar syskon???

Vi måste ju få prata om det som skaver!!!

Vi borde även få spräcka skallbenen på alla sittkissare som jobbar på expo.... :-) :-)
Whoa! Du är VERKLIGEN emot yttrandefrihet.
Citera
2025-09-14, 18:53
Medlem
SugaredThoughtss avatar
De har nu lyft siffran till 150000. Gissningsvis kommer den att korrigeras igen

Troligen får man ta siffran de till sist bestämmer sig att landa på och dubblera den för träffa nära sanningen.
Citera
2025-09-14, 18:55
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ja men detta ljug var extremt. Och väldigt lätt att sätta dom på plats. För här finns det extremt bra bevis.

En idiot ser att det är fler än 90-100k.

Varje gång någon påstår att media inte är vänstervrida kan man ALLTID ta upp detta och peka på det. INGEN kan argumentera emot detta.
Hur gör ni idioter egentligen när ni ser det? Har du räknat dem på bilderna?
Citera
2025-09-14, 19:05
Medlem
SugaredThoughtss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Hur gör ni idioter egentligen när ni ser det? Har du räknat dem på bilderna?

Att media är vänstervriden behöver man inte ens tveka över. Bara det faktum att de 5000 motdemonstranterna som detta på inget sätt överhuvudtaget handlar om, och som i sammanhanget är fullständigt irrelevanta tas upp igen och igen, säger allt om vad det är för sort betalda politruker som sitter i våra mediehus.

Main Stream Media får inte tillnärmelsevis så mycket skit som de förtjänar.
Senast redigerad av SugaredThoughts 2025-09-14 kl. 19:08.
Citera
2025-09-14, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0
Det var ett väldigt långt och ambitiöst försök till whataboutism.
I en historisk kontext upphörde den brittiska kolonialismen typ nyss. De har en j-a skuld att betala.

Om britterna har problem med islam, hör också det problemet ihop med deras egen expansion.
Islamiseringen av UK och andra länder i EU, är en direkt bieffekt av vissa länders koloniala expansion.
Hade britterna haft vett att stanna hemma - eller åtminstone chilla lite - de senaste 200 åren, hade de inte behövt hata "packies", muslimer och allt annat de hatar.

Hade britterna inte varit så självgoda och översvämmat världen, hade de inte haft problem med muslimska indier och pakistanier och deras konstiga livsstilar, som bla omfattar extrem inavel (!).
Vissa invandrarfamiljer i UK är så inavlade, att de i praktiken är utvecklingsstörda.

De sociala myndigheterna sliter sitt hår.

Och vissa stadsdelar i UK har väl blibit som Malmö, där muslimer sätter dagordningen.

Problem saknas inte.

Jag ogillar fö alla religioner, så var inte alltför arg på mig. Jag ser problemet med islam, tro mig.

När jag ser filmer av protestmarschen ser det det ut att vara en mixed bag.
Vanliga britter samsas med skins, i sina klassiska vita pikettröjor. Självklart är dessa personer på G.
Att denna folksamling inte skulle vara mot multikulturalism, har jag extremt svårt att tro ...

"Hans farfars farfars far tvingades tjänstgöra för mindre peng än en självgod britt under drottning Victorias administration. Därför har han rätt att våldta sin brorsdotter"

Dude.. DET är den mest absurda whataboutism jag sett i skrift på detta forum.
Citera
2025-09-14, 19:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av bomben79
fick du en varning här på flashback? Det fick jag när jag skrev liknande, demokrati... Njaaaa
Vänstern har sett till att minsta lilla grej som man vill kritisera öppet ska kriminaliseras.

Nä, men en mod redigerade min rubrik. Jag tolererar detta i det här fallet. Eftersom tråden blev stor och jättebra debatt under. Så i det här fallet accepterar jag det.
Citera
2025-09-14, 19:17
Medlem
Gentss avatar
En stilla tanke innan natten: Varför är det nästan alltid ordnat och lugnt när högern demonstrerar, även i massiva skaror, medan det blir kaos så fort vänstern samlar ihop ett tusental?
Citera
2025-09-14, 19:33
Avslutad
Har det förekommit några bilbränder?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här