2025-09-13, 19:20
Medlem
Bertillas avatar
Underbar scen med en patriot och engelska flaggan på en lejonstaty.
"
Citat:
We had it Enough" says British Patriots!!
https://x.com/TheImmortal007/status/1966897558275715413
Citera
2025-09-13, 19:21
Medlem
Avayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Ingen bryr sig.

https://x.com/i/broadcasts/1ypKdqakZaYGW?t=2yOxC4D22wG42N4OeFki1w&s=09

Fullt med folk på gatan samt över 2.6 miljoner tittare verkar bry sig
Citera
2025-09-13, 19:22
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1ulvius9
Det som kan leda till en förändring är statsskulderna i länder som UK, Italien och Frankrike.

Till slut kan de inte locka till sig hur många bidragstagare som helst.

Men de kanske hellre går i konkurs med ekonomisk kollaps som följd än att de erkänner att de haft fel.
USA's sätt att hantera deporteringarna på leder till jobbkollaps och konkurser i deras land.
Vad rörelsen måste göra här är att enas om en bättre metod och sedan förespråka den.
Hittills har jag bara sett en massa The Blame Game och även om det spelet får en att må bra och kunna säga na na na na naaa na, så gör det trots allt inga barn.
Citera
2025-09-13, 19:22
Medlem
Statsminister2030s avatar
Det är viktigt att polis och militär hålls ren från araber och negrer. Skiten ska ut ur landet. Sossesvinen och kommunisterna gör allt för att kvotera in babbar och negrer där de absolut inte ska vara.
Citera
2025-09-13, 19:23
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Får vi se en rabbi på scen som talar om att den brittiska rasen bara är en idé och att europa fortfarande måste översvämmas men miljontals savann och ökenfolk bara de inte är muslimer? Inbjuden av supersionisten Tommy Shekelsson.
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-09-13 kl. 19:27.
Citera
2025-09-13, 19:27
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
De här mäktiga scenerna med det brittiska folket som reser sig mot makten, får sossarna på sveavägen att darra sv fruktan! Någon gång måste svenskarna visa i nutid att de härstammar från vikingar!

Arga Maggan sitter löst och samtliga landsförrädare, jag är helt övertygad att svensken har barbariet inom sig och behöver kanalisera den kraften och ilskan i närtid för att bevara Sverige som svenskarnas land!
Senast redigerad av Unlucky-Monkey 2025-09-13 kl. 19:29.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Du är alltså helt EMOT Tommy Robinsons demonstration. Iaf om den faktiskt handlar om yttrandefrihet (enligt trådrubriken) som du ju vill ta bort från en massa människor.

Är du efterbliven???
Är dina föräldrar syskon???

Vi måste ju få prata om det som skaver!!!

Vi borde även få spräcka skallbenen på alla sittkissare som jobbar på expo.... :-) :-)
Citera
Avstängd
Dr.skalmanskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagomjante
Ser att de fredliga gemytliga högerdemonstranterna slåss med polis och försöker bryta sig genom avspärrningar.

Enligt flashbacks höger så behöver inte högern våld för sina budskap utan de debatterar så fredligt och använder aldrig våld eller hot. Verkar som att det finns lite inre AFA som skapar kaos bland högern också

De försvarar sig mor de kriminella poliserna som valt islamisternas sida.
Citera
2025-09-13, 19:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av JagSkaFixaDig
Nej, över 80% av svenskarna är vänsterkommunister som röstat för det här. De vill ha det så här.

Tänk om Sd skulle vara lösningen. Men dom är i samma röra. Snackar om öppen Svenskhet som en naiv idiot.

Jag röstade på AFS, men några försöker övertyga mig att dom är kontrollerad opposition. Så jag kanske bli mer radikal för att skydda Sverige. Ideologin som ligger närmast det jag vill för Sverige är etno-socialsim och nationalism. Jag får se vad som ökar sannolikheten mest för att göra Sverige Svenskt igen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten133
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/LM2Bvq/stora-protester-i-london

Britterna vill kasta ut invandrarna. De våldtog barn (pakistanier) mördade skolflickor (negrer). Nu tar England tillbaka sitt land. Fråga. När gör vi det i Sverige? Jag e på.
Europa har vaknat
Citera
Bannlyst
SVT rapport sa att det var en manifestation mot mordet på Kirby.
Citera
2025-09-13, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolltestet
USA's sätt att hantera deporteringarna på leder till jobbkollaps och konkurser i deras land.
Vad rörelsen måste göra här är att enas om en bättre metod och sedan förespråka den.
Hittills har jag bara sett en massa The Blame Game och även om det spelet får en att må bra och kunna säga na na na na naaa na, så gör det trots allt inga barn.

Usa:s BNP växer dock med 3 % medan Europa har staglation och negativ realtillväxt, tidvis nominellt. Europa saknar helt innovation.

USA behöver inte egentligen slavarbetare som skickar hem pengarna till central- och Sydamerika genom att sänka lönerna som har stagnerat i decennier för industriarbetare men växt under Trump.

Europa kommer att duka under av statsskulder om man inte ändrar sig snart. Frankrike är i kris nu, tänk när det kommer ett nytt 2008.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in