2025-09-13, 14:55
Bannlyst
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...ester-i-london

Britterna vill kasta ut invandrarna. De våldtog barn (pakistanier) mördade skolflickor (negrer). Nu tar England tillbaka sitt land. Fråga. När gör vi det i Sverige? Jag e på.
Citera
2025-09-13, 14:58
Medlem
skraxs avatar
Och som vanligt kommer en motdemonstration fullt av Palestina flaggor.. Jävla pack!
Citera
2025-09-13, 15:02
Medlem
Man kan förstå att de icke önskvärda protesterar, men vad som har betydelse är om politiker och myndigheter gör sitt jobb.

Vilket jag inte tror att de vill.

Så det är liksom bara att fortsätta se på när människor från andra delar av världen knallar in över gränserna och kräver sina rättigheter till bidrag, försörjning och bostad etc.
Citera
2025-09-13, 15:07
Medlem
triptykens avatar
Ah gamla goa Stephen Yaxley-Lennon han tar varje dödsfall som ett tillfälle att runka loss. Men gött att han får prata. Gött att motståndarsidan får sabla ner hans argument och skratta åt Yaxley-Lennon. Alla vinner alla får en bulle.

Ni kommer inte göra det i Sverige. Ingen Stephen Bannon kommer dyka upp som dragplåster och ni kommer inte orka ta bilen in till Stockholm ändå. Det var en grej för AFS nyligen men nästan ingen dök upp. Dom stod och tjatade och sen gick dom hem alla 30. Vart var du då TS?

Och vad tror du händer på såna här möten? Det kommer vara du och dom andra 30 förtidspensionerade kommunpolitikerna som står och skriar om skit ni inte kan nåt om. En cirkel av poliser runt er för att försvara som mest dricker kaffe för ingen bryr sig om er - och sen lommar ni hem igen. En dag bortblåst med att stå still och bli ignorerad.

EDIT: men spännande. Battle of Cable Street var länge sen sist och brittiska antifascister har inte haft mycket för sig. Kul att nåt händer kanske?
Senast redigerad av triptyken 2025-09-13 kl. 15:09.
Citera
2025-09-13, 15:10
Bannlyst
Europa vaknar upp. Politikerna följer inte folksjälen och folks vilja. Om politiker sviker och inte tar ansvar utan är endast mutade karriärister av globalisterna.

Då måste vi göra det själva. England vaknar upp, Tyskalnd vaknar upp. Sverige vaknar upp? Jag hoppas det!
Citera
2025-09-13, 15:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Ah gamla goa Stephen Yaxley-Lennon han tar varje dödsfall som ett tillfälle att runka loss. Men gött att han får prata. Gött att motståndarsidan får sabla ner hans argument och skratta åt Yaxley-Lennon. Alla vinner alla får en bulle.

Ni kommer inte göra det i Sverige. Ingen Stephen Bannon kommer dyka upp som dragplåster och ni kommer inte orka ta bilen in till Stockholm ändå. Det var en grej för AFS nyligen men nästan ingen dök upp. Dom stod och tjatade och sen gick dom hem alla 30. Vart var du då TS?

Och vad tror du händer på såna här möten? Det kommer vara du och dom andra 30 förtidspensionerade kommunpolitikerna som står och skriar om skit ni inte kan nåt om. En cirkel av poliser runt er för att försvara som mest dricker kaffe för ingen bryr sig om er - och sen lommar ni hem igen. En dag bortblåst med att stå still och bli ignorerad.

EDIT: men spännande. Battle of Cable Street var länge sen sist och brittiska antifascister har inte haft mycket för sig. Kul att nåt händer kanske?

Jag röstade på AFS. Jag vet var dom står. Vill dom dom ha mig till att kasta ut främlingar så är jag till förfogande. Jag är vädigt indivualistikt lagd. Annnars skulle jag vara där helt klart. Nästa gång ska jag närvara.
Citera
2025-09-13, 15:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken

Jag röstade på AFS. Jag vet var dom står. Vill dom dom ha mig till att kasta ut främlingar så är jag till förfogande. Jag är väldigt individualistiskt lagd. Annars skulle jag vara där helt klart. Nästa gång ska jag närvara kanske. Hoppas att det gick bra. Ska kolla på youtube. (skäms)
Citera
2025-09-13, 15:15
Moderator
Diagorass avatar
Justerat rubrik

/ mod
Citera
2025-09-13, 15:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blixten133
Jag röstade på AFS. Jag vet var dom står. Vill dom dom ha mig till att kasta ut främlingar så är jag till förfogande. Jag är vädigt indivualistikt lagd. Annnars skulle jag vara där helt klart. Nästa gång ska jag närvara.

Det är samma lurendejeri som som SD, det är kontrollerad opposition som aldrig kommer göra någon skillnad.
Citera
2025-09-13, 15:28
Medlem
Studsbolls avatar
Märkligt att media vågar rapportera ärligt om demonstrationens omfattning; standard är annars att försöka skriva ned skalan och föringa allt. Men i övrigt är allt som vanligt: så snart folk samlas och hävdar något som är emot deras pk-agenda är det "högerextremt" och "högerpopulistiskt". Allt som är emot invandring och islamisering är höger i deras värld och även om majoriteten av de som demonsterar är arbetare och medellösa så är det ändå en högerextrem demonstration.

Storbritanniens folk har förvisso själv satt sig i dagens katastrofala situation genom lyfta fram politiker som varit uppenbara femtekolonnare, men nu verkar snart gränsen vara nådd. Det talas om risken för inbördeskrig i USA, men faktum är att risken för kaos i närtid är större i Storbritannien.
Citera
2025-09-13, 15:30
Medlem
Korv-Bajss avatar
Har Tommy Robinson (Stephen Christopher Yaxley-Lennon) någon
web-sida eller liknande som inte är nedstängd?
Citera
2025-09-13, 15:33
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Har Tommy Robinson (Stephen Christopher Yaxley-Lennon) någon
web-sida eller liknande som inte är nedstängd?

Ja, et tror jag men andra har bättre koll på det. Han finns bl..a. på Youtube i form av intervjuer som Jordan Peterson har gjort med honom. De är upplysande och bra.

Om Tommy Robinson vill jag bara säga:

Tommy Robinson har länge varit en stark kritiker av importen till Storbritannien av extrema, brittiskfientliga islamister. Han har också på ett förtjänstfullt sått visat på den skrämmande omfattningen av våldtäkter begångna systematiskt av pakistanska män.

Precis som i Sverige får kritik inte riktas mot dessa missförhållanden utan att den som kritiserar brännmärkas som en ond människa, en högerextremist (alt. fascist, nazist m.m.).

Det brittiska etablissemanget har inte velat erkänna att deras ansvarslösa vänsterliberala politik och islamkramande har haft katastrofala konsekvenser för hela det brittiska samhället.

. . Därför har de tagit till alla tänkbara medel för att tysta Tommy Robinson - genom rättsliga åtgärder, långa fängelsestraff i isoleringscell och en ständig smutskastning från politiker, media och myndigheter.

Tommy Robinson har sagt sanningar som inte tolererats av etablikssemanget. Därför utpekas han som en ond, hemsk och farlig människa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in