2025-09-12, 15:41
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
All heder till transdemonens far som hjälpte rättvisan! Jag hoppas verkligen att hans familj slipper den kanaliserade vreden med all rätta som finns över mordet på Charlie Kirk ska sägas dock och att den istället riktas mot smutspressen dvs gammelmedia, demokrater och andra "influencers" som firar mordet på den unga småbarnspappan Charlie Kirk.
Citera
2025-09-12, 15:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kid-Stardust
Och det här vet du för att..?

För att systemprogrammeringen inte bitit på mig, att genomskåda propagandan och avstå djävulsinjektionerna för 5 år sedan har också hjälpt mig fortsätta kunna se och tänka själv

Hur man kan undå att förstå att "öronskottet" endast genererade teaterblod är för mig enastående, men visst jag borde veta vid det här laget att den grundlurade pöbeln sväljer allt systemet kör ner i halsen på den...
Citera
2025-09-12, 15:43
Avstängd
Kungenshoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Hyckleri är att kritisera Kirk men samtidigt blunda för vad som pågår i vårt eget land. Vi har fyllt vårt land med hundratusentals ”Kirks” de senaste åren utan att vänstern sagt ett ljud.
Vem är inte kritisk till vad som händer i Sverige?

Någon i din fantasi eller en verklig person?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baginboxfitta
Hur är det att förvränga, han säger ordagrant att det är helt ok att några dör i skjutningar varje år för 2nd amendment är värt det. Troligen sa han det i relation till skolskjutningar, alltså att det är värt att barn dör. Så ser inte varför någon ska vara upprörd över detta.

Trumps gärningsman var registrerad republikan.

Här har du lite intressant fakta https://www.journalofdemocracy.org/articles/the-rise-of-political-violence-in-the-united-states/

Vänstern lögner. Han röstade 2016 på republikanerna men efter det avskydde han dem och ville mörda Trump som han sedan försökte. Du kan fråga chatgpt om du inte orkar leta själv.

Er hjälte är fången nu och kommer få sitt arslet fint öppnat och sedan bränd
Längtar att se era tårar
Citera
Bannlyst
SVT sänder presskonferensen motvilligt 😆
Citera
2025-09-12, 15:44
Medlem
Moobs avatar
VIlken fegis som erkände för farsan som grep honom. DÅlig plan. Varför sitta i finkan resten av livet. Hade varit bättre att fly till Venezuela eller nåt och ha det gött resten av livet. Nu blir det analsex och att svälja knarkfyllda kondomer livet ut.
Citera
2025-09-12, 15:45
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av blibbottczkhentzhk
Vet inte vad ni lever i för värld, inte är det i verkligheten iallafall. Det är tydligt. Antar att du inte ens tror att Kirk blivit ihjälskjuten. Eller att ni befinner er på Flashback. Lol

LOL stands for "Lucifer Our Lord".A satanic prayer has to be ended with "Lucifer Our Lord", that's why we have been tricked using "LOL".

https://www.amazon.com/Human-LOL-Lucifer-Our-Lord/dp/B00QKK2F48

Systemet blandar lögner med sanning och halvsanningar

Oftast är det skärmen prackar på dig, riggad teater men inte alltid.

Rekommenderar filmen "They live", tror den kommer slutet 80tal. Den berättar en hel del om hur denna världen är beskaffad
Citera
2025-09-12, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartForDrabbning
För att systemprogrammeringen inte bitit på mig, att genomskåda propagandan och avstå djävulsinjektionerna för 5 år sedan har också hjälpt mig fortsätta kunna se och tänka själv

Hur man kan undå att förstå att "öronskottet" endast genererade teaterblod är för mig enastående, men visst jag borde veta vid det här laget att den grundlurade pöbeln sväljer allt systemet kör ner i halsen på den...

Menar du att han inte är död?
Citera
2025-09-12, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henriksen82
Ungefär som Magdalena Andersson då?

"Men-du-då"-högern: när argumenten tryter, så byter man ämne

Citat:
Ursprungligen postat av BiskopBilling
Det blir inte sannare för att du upprepar det. Den tydligaste idén han hade var att skapa trygghet för konservativa på universitet att uttrycka sina åsikter och argumentera med andra. Han var tydlig med att alltid ta en fredlig och civiliserad debatt med motståndarna.
Det är själva motsatsen till polarisering.

Tycker du att han ägnade sig åt “civiliserat idéutbyte” är det, milt sagt, naivt eller ohederligt. Att försöka göra Kirk till en högervänlig Sokrates är skrattretande. Hans mål var inte att vårda samtalet utan att mobilisera unga, driva kulturkriget och leverera röster åt republikanerna. och där var han skicklig, både strategiskt och som frontfigur.

Formatet var byggt för klick och konflikt, där snabba talking points, moraliserande oneliners och “bevisa mig fel”-poserande i stället för hederlig argumentation och sammanhängande resonemang. En fabrik för virala klipp och en show för den egna publiken där man ska äga "libs".

Visst fanns undantag, men din bild är en halvsanning som missar helheten. Gilla showen om du vill, men kalla den vad den är: medveten polarisering maskerad som debatt. Kirk ägnade inte mycket åt att bygga ett sunt samtalsklimat.
Citera
2025-09-12, 15:47
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88

Oj, ska lögnpressen aka smutspressen kalla Charlie Kirk för? "Trumps högra hand", "Trumpaktvisten" eller "högerextremisten"... spännande att få ta del av deras krokodiltårar!
Citera
2025-09-12, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
1. Du missförstår och avsiktligt kanske missförstår.
2. Ingen är ju dömd ännu, jag trodde transpersonen registrera sig som transdemon, det krävs att man är en demon utan moral eller empati för att mörda en ung två barnsfar!

Det här är alltså mannen du firar mordet på? Då är ju du dömd till evigt misslyckande, det finns ingen mening för mig att skildra ord med en känslokall psykopat! Det måste även du förstå!
https://www.youtube.com/shorts/mmoTaVGinaA

Firar? Håller bara med Kirk själv, en del skjutningar är värt priset för 2nd amendment. Att vem som helst ska få äga och köpa vapen utan kontroller, register eller något som helst är värt om några dör i skjutningar varje år. Tycker ni är hycklare som är upprörda att över att Kirk blev skjuten när det är helt ok att barn blir skjutna.
Citera
2025-09-12, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Klasgoran88

Dom måste ha det jobbigt nu med värdegrunden
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto