Citat:
Ursprungligen postat av
Memnok
Odden för att Kirk mördades för något annat än sina åsikter är astronomiska med tanke på hur han blev mördad. Det finns en mikroskopisk chans att han sköts av en snubbe som var sur för att han gjorde slut på deras homosexuella förhållande/hade sex med hans fru/vägrade betala räkningen för snickerijobbet men det är så otroligt att jag tror att vi helt kan bortse från det.
Det finns väl inga fascister? Det finns väl knappt en person i världen som skulle säga: "Jag är fascist, det är min favoritideologi" till skillnad från kommunister, anarkister, syndikalister och alla vänsterideologier. Termen används exklusivt för att beskriva en meningsmotståndare från vänsterhåll, det är någon annan som bestämmer att en person är fascist.
Skillnaden mellan vänstern och högern är att högern tenderar att se vänstern som korkade och oinformerade (eller vänsterblivna om du nu vill), vänstern däremot ser högern som onda fascister/nazister. Ser man någon som ond blir det ganska lätt att tycka att våld mot de människorna är berättigat.
DU påstår något som det saknas saklig grund för, återkom när fakta komerm istället.
För det är rätt pinsamt och se någon låter agendan trumma på och inte ens bryr sig om fakta det allra minsta.
Det republikanska partiet är idag fascister på mer områden än ett nu.
Och fansen ja, de lyfter det ofta här på Politik USA.
Denna höger den är inte välinformerad, dock så har den alternativ fakta(Du vet lögner på långa rader istället.)
Men bra, då vet vi, alla som inte håller med är vänsterblivna även här då, och det är nu hyckleriet börjar för dig.
Det mest komiska av allt dock, det är att ingen vet vem det är.
Men du vill förekomma detta med ingen saklighet eller fakta som pekar på vem det var, typisk högerextremt även om det inte är fascism och att förekomma något de vet inget om.
För vi sett egna skjutna egna förr och dödat, eller som i donalds fall egna som misslyckades med sitt uppdrag(Ett uppdrag av en dåre då.)