2025-09-12, 15:31
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evig.Ingen.Naken.
Varför skulle det inte vara kul att hylla mördaren?

Klart att Kirks motståndare tycker det är kul att hylla mördaren, när lågintelligenta högervridna muppar som du, sprider sitt hat på nätet.

Hat föder hat, och hat är just den ondska du pratar om. Som även du sprider.

Höger eller vänster är bara olika sidor av samma mynt. Samma hat, samma ondska.

Du ska nog börja titta på dig själv i spegeln, du kan ju återkomma när du hittat din ryggrad!
Citera
2025-09-12, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LennyMacKenzie
Jag upphör aldrig att förvåna mig över alla reptilhjärnor från hmm olika kanter som härjar inne på FB. Hur är det med dig är detta bara något du sitter och häver ut dig i någon slags affekt eller tillhör du galningarnas skara på riktigt? Ingen varken höger eller vänster ska behöva mordhotas på grund av sina åsikter. Nåväl går du ut med din "slaglåsare" och lyckas skjuta någon blir det kanske inget problem för dig själv för antingen blir du skjuten av polis eller satt i fängelse. Problemen är väl för eventuella anhöriga som får leva vidare med skammen. Så jävla onödigt.

Det är vad du tycker ja. Själv anser jag att vissa åsikter är så pass förkastliga att dessa bör kväsas med alla medel och om det då inte går att nå fram via dialog så är våld ett av de medel som återstår.
Citera
Avslutad
Vad skrev den psyksjuka transbögen på vapnet?
Citera
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
DU påstår något som det saknas saklig grund för, återkom när fakta komerm istället.
För det är rätt pinsamt och se någon låter agendan trumma på och inte ens bryr sig om fakta det allra minsta.

Det republikanska partiet är idag fascister på mer områden än ett nu.
Och fansen ja, de lyfter det ofta här på Politik USA.

Denna höger den är inte välinformerad, dock så har den alternativ fakta(Du vet lögner på långa rader istället.)
Men bra, då vet vi, alla som inte håller med är vänsterblivna även här då, och det är nu hyckleriet börjar för dig.

Det mest komiska av allt dock, det är att ingen vet vem det är.
Men du vill förekomma detta med ingen saklighet eller fakta som pekar på vem det var, typisk högerextremt även om det inte är fascism och att förekomma något de vet inget om.
För vi sett egna skjutna egna förr och dödat, eller som i donalds fall egna som misslyckades med sitt uppdrag(Ett uppdrag av en dåre då.)
Jag tror att du faktiskt inte ens förstår problematiken eftersom du är så van vid att stämpla fascist på alla du inte gillar. Det spelar egentligen ingen roll om det är en psyksjuk vilsen person eller en övertygad vänsterrevolutionär (oftast en blandning) som utövar våldet, en stor del av problemet är att människor som du och stora delar av media under flera år har målat ut meningsmotståndare som onda fascister. Då är det inte så konstigt att någon får för sig att politiskt våld är ok.

De flesta hade ju till exempel tyckt att det var ok att döda hitler för att förintelsen inte skulle ske.

Jag tror att det är hög tid för lite självrannsakan här, dina politiska motståndare är inte onda fascister, de har bara andra värderingar och har gjort en annan analys än dig. Man kan visserligen tycka att de är dumma i huvudet men det är en helt annan sak.
Citera
2025-09-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unlucky-Monkey
Du är en vänsterdemon som försöker förvränga hans ord, liket har inte ens kallnat och du vill förmedla lögner! Ja, terrorister likt transmördaren som mördade Kirk är ju precis sådana man behöver vapen för att skydda sig emot!

Hur gick det med din idol som försökte skjuta,mörda Trump första gången, han fick skallen bortsprängd i självförsvar av Secret Service personal. Det är ju i den kontexten man ska förstå hans ord, i självförsvar. Du är vänsterextremist som stöttar terrorism och lögnen är ditt vapen och därför känner du dig manad att vara den dyngspridare du föddes som!

Hur är det att förvränga, han säger ordagrant att det är helt ok att några dör i skjutningar varje år för 2nd amendment är värt det. Troligen sa han det i relation till skolskjutningar, alltså att det är värt att barn dör. Så ser inte varför någon ska vara upprörd över detta.

Trumps gärningsman var registrerad republikan.

Här har du lite intressant fakta https://www.journalofdemocracy.org/articles/the-rise-of-political-violence-in-the-united-states/
Citera
2025-09-12, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cooltrayne
Han siktade endera på huvudet, eller bålen. Det finns ingen som siktar på halsen.

Ja jag tror det också. Nu hörde jag att skytten är fast. Ska bli intressant att se vad detta är för person och frihetssämpe
Citera
2025-09-12, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ifly
Långt? De är besatta av demoner vad yrar du om?

Nu vet jag inte om du är ironisk eller inte, att tro sig eller andra vara besatta av demoner brukar i sig klassas som psykisk sjukdom; psykos eller vanföreställning.

Fick en länk av en annan där det beskrevs att könsdysfori korrelerar med psykiska sjukdomar så som depression, ångest etc.
Men att kalla det psyksjuk tycker jag är att ta det lite långt.
Citera
Medlem
ItsWednesdays avatar
Presskonferens på G:

https://www.youtube.com/watch?v=6AJxrlbLErM
Citera
Avstängd
Unlucky-Monkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baginboxfitta
Hur är det att förvränga, han säger ordagrant att det är helt ok att några dör i skjutningar varje år för 2nd amendment är värt det. Troligen sa han det i relation till skolskjutningar, alltså att det är värt att barn dör. Så ser inte varför någon ska vara upprörd över detta.

Här har du lite intressant fakta https://www.journalofdemocracy.org/articles/the-rise-of-political-violence-in-the-united-states/

1. Du missförstår och avsiktligt kanske missförstår.
2. Ingen är ju dömd ännu, jag trodde transpersonen registrera sig som transdemon, det krävs att man är en demon utan moral eller empati för att mörda en ung två barnsfar!

Det här är alltså mannen du firar mordet på? Då är ju du dömd till evigt misslyckande, det finns ingen mening för mig att skildra ord med en känslokall psykopat! Det måste även du förstå!
https://www.youtube.com/shorts/mmoTaVGinaA
Citera
2025-09-12, 15:39
Medlem
Citat:

Typ en konkurrent då, eller?
Citera
2025-09-12, 15:40
Medlem
Bra jobbat! Han hade förmodligen ändå åkt dit förr eller senare. Får hoppas på dödsstraff och se vänstern hylla honom
Citera
2025-09-12, 15:40
Medlem
Citat:

Och han donerade pengar till demokraterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in