Citat:
Ursprungligen postat av
Bobhallonsaft
Jag läser många inlägg här som säger:"hon får väl göra som hon vill", "ni ser bara en liten del av hennes liv"... osv.
Självklart får hon och alla andra lägga ut vad hon vill, eller inte lägga ut.
Men nu är det ju så här att HT har valt att bli influenser. Och att då ALDRIG ta emot kritik (dålig, kontruktiv) är en gåta. En annan gåta är ju varför hon inte engagerar sig med sina följare. En annan gåta är ju varför hon lägger ut helt spridda ögonblick i sitt liv, inte följer upp det hon säger att hon ska göra, lägger ut "Nu ska vi prata om psykisk ohälsa", tar medicin och slutar självmant efter typ 3 veckor. Sätter in en p-stav pga att de ska vänta med syskon (även pga den groooova förlossningsskadan), tar ut den efter 1 sekund för att "Nuuuu ska ni få följa med på syskonresan"
Om hon (och andra "influenser") bara lägger ut en liten del av sitt liv - VARFÖR tänker man inte innan vad som sägs, visas, menas och lovas?
Det är DET som gör att hon inte passar som influenser. Hon har inte fallenhet för att "skoja till det", "prata allvar om tex psykisk ohälsa" eller göra "bra voiceovers".
Man blir NOLL inspirerad. Så, i sammanhanget, små ändringar hon skulle kunna göra för att bli bättre på sitt jobb.
Och ändå följer du henne? Eller åtminstone lägger sin tid på att skriva om alla fel du hittar här? Det är ju lika märkligt det.
Lyssnar du på musik du inte gillar, ser filmer du inte tycker är bra, och går på dåliga konserter också?
Finns nog många i denna tråden som lever ganska liknande liv som H men som tar chansen här bakom alias, att framstå som bättre och samtidigt trycka till en helt oskyldig människa. Hon har valt att vara influenser och med det följer med olika saker, håller jag med om helt. Men det märkliga är varför man väljer att engagera sig i något man inte tycker om.
Jag tycker H content inte alltid är bra, men gillar ändå att följa helheten, ett helt normalt Svensson- liv, varken mer eller mindre. En del jobbar mycket, andra lite, andra inte alls. Enkelt gillar jag och inte tillgjorda uppstyltade bilder och filmer. Jag. Du gillar annat, så varför inte ägna dig åt annat då?