2025-09-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abrakadabra77
Det var ju ett tag sedan nu. Jag tror att de hjälper henne men vi vet ju inte. Hoppas på det. Hon saknar nog sitt barnbarn.
Var inte så länge sen, två veckor?

Hon saknar säkert sitt barnbarn som de flesta mor och farföräldrar gör 😊nej man Kan spekulera såklart. Kan vara sättet hon skriver på som gör att det kan misstolkas
Citera
2025-09-05, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronvisslare
Nu kanske jag minns fel men jag hade för mig att det var först nästa fredag det var tänkt att L skulle få ledigt om det gick bra?

Att hon skulle gå hela denna vecka och om det går bra nästa vecka (hon ska säkert lämnas då) så får hon ledigt på fredagen. Låter väldigt udda att ta ledigt första inskolningsveckan då man gärna ser att barnet är på förskolan så mycket som möjligt i början.
ja det kanske var så. hade precis för mig att hon skrev på fredag 😅 får se nästa vecka då 👍🏻
Citera
2025-09-05, 15:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Var inte så länge sen, två veckor?

Hon saknar säkert sitt barnbarn som de flesta mor och farföräldrar gör 😊nej man Kan spekulera såklart. Kan vara sättet hon skriver på som gör att det kan misstolkas
Ja, men hon behöver kanske inte skriva att de inte bor där som på ett hotell utan tar disk och så. Det förstår kanske folk att de redan till med. 👌🏻
Citera
2025-09-05, 15:20
Medlem
Citat:
De ska till Malmö i helgen

"Ska bli så otroligt mysigt och välbehövligt" Lägga ifrån sig telefonen och göra ingenting"

Hoppas de hjälper svärmor så att de inte åker ner till hotellverksamhet

Och lägga ifrån sig telefonen, vem försöker hon lura? Nej hon lägger säkert inte upp något till sina följare, men att hon skippar mobilen under helgen har jag mycket svårt att tro
Nej hon lägger säkert inte upp något. Inte av värde i alla fall, kanske på en kaffemugg eller nåt.
Men det kommer att vara en aktiv grön plopp på IG större delen av helgen. Och sen kommer haul från shoppingen efter helgen.
Citera
2025-09-05, 15:58
Medlem
Citat:
De ska till Malmö i helgen

"Ska bli så otroligt mysigt och välbehövligt" Lägga ifrån sig telefonen och göra ingenting"

Hoppas de hjälper svärmor så att de inte åker ner till hotellverksamhet

Och lägga ifrån sig telefonen, vem försöker hon lura? Nej hon lägger säkert inte upp något till sina följare, men att hon skippar mobilen under helgen har jag mycket svårt att tro

Var ju det jag sa, hon såg så lycklig ut för hon ska till Costco i helgen. Vad fint att L får vila hemma också efter det stora steget som togs i veckan och alla nya intryck. Någon tyckte visst det var skönt att slippa sitt barn så hon tar lite semester till 😍
Citera
2025-09-05, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Var ju det jag sa, hon såg så lycklig ut för hon ska till Costco i helgen. Vad fint att L får vila hemma också efter det stora steget som togs i veckan och alla nya intryck. Någon tyckte visst det var skönt att slippa sitt barn så hon tar lite semester till 😍
Som vanligt är Hanna viktigast
Citera
2025-09-05, 16:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123

"Och göra ingenting"

Som att hon gör nåt i vanliga fall
Citera
2025-09-05, 17:16
Medlem
Citat:
sjukt själviskt!!
Citera
2025-09-05, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Hanna går alltid först i alla lägen. Och som folk redan skrivet så suger det nog shoppingtarmen 🤓
Citera
2025-09-05, 17:35
Medlem
Citat:

Otroligt oansvarigt att inte landa hemma efter första inskolningsveckan. Alltså, jag blir fan ledsen över hur ego hon är.
Citera
2025-09-05, 17:35
Medlem
Citat:
Vad sa du och när?

Jag som har jobbat på mitt jobb i flera år kan vara helt slut på fredagen efter en veckas jobb. Tänk så första veckan någonsin på förskolan, Lars måste ju vara helt slut.
Citera
2025-09-05, 18:01
Medlem
Citat:
Vad sa du och när?

Jag som har jobbat på mitt jobb i flera år kan vara helt slut på fredagen efter en veckas jobb. Tänk så första veckan någonsin på förskolan, Lars måste ju vara helt slut.
Hoppas att hon får vila myyyyycket därnere.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in