Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Dagen bjöd kanske inte på mer content än så. Igår var det en fluga som hade huvudrollen.
Det lilla livet på landet måste vara fantastiskt avslappnande. Skulle däremot vara fantastiskt content att se Hanna loda runt i Stockholms tunnelbana under rusningstid. Där funkar det inte att peka finger mot folk när man väljer fel väg och går mot strömmen 😂
Malmö är ju iof Sveriges tredje största stad eller något och där hänger dom ju en del. I övrigt är det väl ingen nyhet att det är två olika liv att bo på ”landet” eller i en storstad? Åker jag till Stockholm så är det superrollgt men längtar hem till lugnet, bor man i Stockholm kanske man inte står ut där jag bor osv osv.
Vaknar, Jobbar, skolar in barn (som man får kritik för att pappan gör), lagar mat (som man får kritik för varje gång man lägger ut) , städar, plockar, handlar (som få vill se), går och lägger sig… och om igen, så själv har jag svårt att förstå vad man skulle gjort content på en helt vanlig vardag. men då är jag inte influenser heller, finns säkert massor.
Tycker det var bra samarbeten denna vecka, bättre filmade. Och hon hånas ofta för att hon kallar det jobb, men jag tänker att samarbeten är väl en av de största inkomstkällorna i jobbet antar jag?