2025-08-30, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Du förstår verkligen inte statistik.

Statistiskt sett står män för nästan allt dödligt våld.
Statistiskt sett är ytterligt få kvinnor prostituerade.

Statistiskt sett står kvinnor för nästan allt prostituerande.
Statistiskt sett är det ytterligt få män som ägnar sig åt dödligt våld.
2025-08-30, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88

Statistiskt sett står kvinnor för nästan allt prostituerande.
Statistiskt sett är det ytterligt få män som ägnar sig åt dödligt våld.
Du kan se att den jag citerade skrev att de flesta kvinnor är horor?
2025-08-30, 17:15
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Inte ens det är sant. Det finns gott om manlig prostitution.

Men bortsett från det var väl ditt inledande argument att de flesta kvinnor är horor. Eller missförstod jag?
Det finns väl en del kvinnliga mördare också. Men kvinnor är kraftigt överrepresenterade som prostituerade, statistiskt. Det beror på att de flesta män är hetero.

Jag följde bara den feministiska förvrängningen av satslogiken och använde den på kvinnor och horor. På samma sätt som feminister använder den om män och dödligt våld.

Var har jag skrivit att alla kvinnor är horor? Läste du inte vad jag skrev. Men jag skapade väl en felaktig bild av det, på samma sätt som feminister gör om män och dödligt våld.
2025-08-30, 17:24
Medlem
Fy Faan, vad den här tråden får mig att må illa. Jag är 65+ och blir så besviken på att kampen mellan kvinnor och män tagit dessa proportioner. Alla unga män har ni inga mödrar ?,,..är ni verkligen uppväxta med detta hat. Alla unga tjejer, var eran pappa så förmögen som ni nu kräver att en man skall vara för att duga..
2025-08-30, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Det finns väl en del kvinnliga mördare också. Men kvinnor är kraftigt överrepresenterade som prostituerade, statistiskt. Det beror på att de flesta män är hetero.

Jag följde bara den feministiska förvrängningen av satslogiken och använde den på kvinnor och horor. På samma sätt som feminister använder den om män och dödligt våld.

Var har jag skrivit att alla kvinnor är horor? Läste du inte vad jag skrev. Men jag skapade väl en felaktig bild av det, på samma sätt som feminister gör om män och dödligt våld.

Vilken total idiot argumentation.

Det beror INTE på att de flesta män är heterosexuella som kvinnor är prostituerade.
utan på att kvinnor behandlats och setts på som "handelsvaror" av patriarkala religioner och samhällen.
Fråntagits sina möjligheter och rättigheter att försörja sig själva, samt att män ansett att sex är något som kvinnor typ är skyldiga dem.

Och liknande orsaker ligger bakom att män i högre grad än kvinnor använder våld, för att få igenom sin vilja mot andra...
2025-08-30, 17:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pitschka
Visst, men jag tycker att det är tråkigt att kvinnors intelligens skall tyngas ned av, historiskt fördelaktiga evolutionära egenskaper.
Jag hade unnat dem mer.

En egenskap som blir omoderna i ett land med möjligheter till fakta.

Men mumma för den gruppering som för agendan, Och lyckats stämpla deras vision som både positiv och politiskt allmängods.

Men rentav farlig.
Och odemokratisk.

För alla.

Men snälla du, vilket otroligt klart och tydligt inlägg. Du hymlar verkligen inte. Och vilken fantastisk mening: "historiskt fördelaktiga evolutionära egenskaper. "

Jag antar att du menar föda barn och ta hand om barn. Näähhh varför skulle kvinnor vara både intelligenta OCH föda barn. Det förstår ju alla att den som föder barn inte också kan vara intelligent. Alltså evolutionärt sett.

Har du någon som helst aning om hur intelligens, evolution och den mänskliga hjärnan fungerar?
2025-08-30, 17:37
Medlem
EnCartes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Vilken total idiot argumentation.

Det beror INTE på att de flesta män är heterosexuella som kvinnor är prostituerade.
utan på att kvinnor behandlats och setts på som "handelsvaror" av patriarkala religioner och samhällen.
Fråntagits sina möjligheter och rättigheter att försörja sig själva, samt att män ansett att sex är något som kvinnor typ är skyldiga dem.

Och liknande orsaker ligger bakom att män i högre grad än kvinnor använder våld, för att få igenom sin vilja mot andra...
Men hej Vulkanen. Namnet är väl valt med alla dina utbrott. Man känner svaveldoften.

Men vi pratar nutid och satslogik. Du lever i det förgångna. Ni är frigjorda och har rätt att hora hur mycket ni vill enligt lagen.
2025-08-30, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pellefant775
Vi förstår att du har något emot autistiska personer och hatar denna grupp baserat på något som de själva inte har kunnat kontrollera. Det vore uppskattat om du dock står fast vid ditt ord om att sluta kalla andra (mig) för det stup i kvarten. Det var något som du faktiskt lovade när vi hade en privat FB konversation när jag bad dig sluta. Men du kommer alltså fortsätta bryta mot reglerna och köra med förolämpningar trots att du har lovat att inte göra det? Det är bra för modsen att veta.

Men det finns alltså ingen sanning bakom ord? Det är ju jättebra för andra att veta. Då kan de också ignorera dina ställningstaganden och resonemang i andra trådar här på forumet eftersom du inte står bakom dina egna ord här på forumet.

Jag har aldrig stött på en så pass grälsjuk person . Du kan inte ha ett roligt liv.

Många av mina manliga vänner ligger på spektrat, högfunktionella allihop.

De är dock inte så jävla odrägliga som du. Du kallar andra för dumma i huvudet + massa annat men börjar darra på läppen när du får mothugg.

Sluta bete dig som ett jävla rövhål och sluta spamma sönder tråd efter tråd med ditt autistiska loopande, så ska du se att du blir bättre bemött.
2025-08-30, 17:51
Avslutad
Citat:

Sant, det är främst män som handlar med människor. Så även den statistisken dominerar män. + det dödliga våldet, våldtäkter och pedofili då.
2025-08-30, 17:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av trewq
Förutom att du är feminist, en typisk midwit, så verkar du som de flesta kvinnor (och barn) vara duktigt naiv. Lycka till med livet!

"Naiv beskriver en person som är oskyldig, lättlurad eller utan erfarenhet. Ordet används ofta för att karaktärisera någon som ser världen på ett enkelt och positivt sätt, utan att vara cynisk eller skeptisk. En naiv person kan ibland vara godtrogen och tro på det bästa hos andra, vilket kan leda till att de blir besvikna eller utnyttjade."

Likt alla lågintelligenta män känner du dig mindervärdig och osäker när du stöter på en kvinna som kan ge svar på tal och som uppenbarligen är intelligentare än du. Så då plockar man fram en gammal floskel för att värja sig.
2025-08-30, 17:59
Medlem
Citat:
Men hej Vulkanen. Namnet är väl valt med alla dina utbrott. Man känner svaveldoften.

Men vi pratar nutid och satslogik. Du lever i det förgångna. Ni är frigjorda och har rätt att hora hur mycket ni vill enligt lagen.

vem av oss lever i det förgågna?
Du som kallar kvinnlig sexualitet för det nedvärderande epitetet "horeri".
eller jag som anser att båda könen har samma jävla rätt att ha hur mycket sex de nu vill, så länge motparterna är genuint samtyckande.
2025-08-30, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carl.Apiarie
Fy Faan, vad den här tråden får mig att må illa. Jag är 65+ och blir så besviken på att kampen mellan kvinnor och män tagit dessa proportioner. Alla unga män har ni inga mödrar ?,,..är ni verkligen uppväxta med detta hat. Alla unga tjejer, var eran pappa så förmögen som ni nu kräver att en man skall vara för att duga..

Ja. Alla män som växt upp under 90- och 2000-talet har fått feminism och manshat nedkört i halsen sedan dagis.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in