Citat:
Ursprungligen postat av
Joe88
Bland det vidrigaste man läst på länge. Han får alltså börja vuxenlivet på 750 000 kr minus, 4,5 år i fängelse och permanent stämplad som sexbrottsling. Utan några som helst bevis. Medan ludret har blivit miljonär på kuppen.
Men att en ung man får sitt liv förstört utan bevis tycker inte feministerna är ett problem eftersom "95% anmälningar inte leder till åtal".

Ja det är fruktansvärt. När inte ens sådana här fall får klockorna att ringa hos feministerna då förstår man hur illa ställt det är.
Kvinnan ska alltså varit inblandad i två tidigare fall av våldtäkt, under perioden som hon anmäler sonen för våldtäkt är hon uppe i rätten där hon säger sig ha blivit utsatt för andra sexuella övergrepp.
Hon kommer alltså tillbaka hem till sonen ytterligare en gång fastän hon påstår att hon blivit våldtagen av honom gången innan.
Mamman har alltså varit hemma i huset vid tillfällena då sonen påstås ska ha våldtagit kvinnan.
Citat:
På sociala medier figurerar målsägande även som aktivist i samband med organisationen Fatta!, som säger sig finnas ”för att förändra samhällets diskurs kring sexuellt våld och samtycke i praktik och lagstiftning”.
Citat:
Jag såg inga tendenser till att hon skulle ha mått sämre dagen efter att min son då skulle ha våldtagit henne. Hon sitter i vårt kök och pratar. Hon kommer dessutom tillbaka en gång till, hem till min son.