Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Majoriteten kvinnor i Sverige ligger inte med mördare/seriemördare.
Nej, men det spelar ju ingen roll när det för varje man finns ett klart och tydligt incitament att agera våldsamt då han därmed ökar sina chanser hos kvinnor många hundra gånger.
Sen så är det inte så att det bara är de kvinnor som tar kontakt med mördarna som är attraherade till dem. "True crime" konsumeras huvudsakligen av kvinnor varav de flesta inte tar faktisk kontakt med mördarna. Därför att de inte vågar. Men tendenserna finns där och yttrar sig på andra samhällsdestruktiva sätt. Se bara hur larviga kvinnojournalister som intervjuar mördare blir.
T.o.m. poliskvinnor har sex med mördare och gängkrigare. I stor utsträckning dessutom. Och de läcker polisiära uppgifter till sina älskare.
Därtill har vi en massa kvinnliga konvertiter till islam vilket vi alla vet är en våldsam religion.
De dras inte till islam av "andliga" skäl utan de lockas av machomännen vilket bland annat tog sig uttryck i de många västerländska kvinnor som konverterade strax efter elfte september.
Också kvinnor som får stryk av sina män är kvinnor som valt dessa män; som vägrar lämna dessa män.
Sen att feministerna hittar på löjliga ursäkter för detta beteende får stå för dem.
Feminister är antivetenskapliga människor som även påstår att våldtäkt inte har något med sex att göra trots att t.o.m. en tioåring förstår att så är fallet.
Det finns böcker av vetenskapsmän som förklarar varför feministerna har fel.
Citat:
Majoriteten kvinnor i Sverige delade inte ut bindor och filtar till flyktingar.
Nähä. Men det är likafullt kvinnor som knullar invandrade gängmedlemmar.
Citat:
Det ligger inte i kvinnans natur att vara ekonomiskt beroende av mannen eller på andra sätt vara beroende av mannen. Män är kvinnors jämlikar.
Det ligger i kvinnans natur att samla in resurser till sin familj och styra samhälle och familj tillsammans med manen.
Nej, du, kvinnor är inte mäns jämlikar och de är verkligen INTE lämpade att styra samhällen. Det är Sverige ett ypperligt exempel på.
Det finns ingenting i evolutionen som pekar på att kvinnor bör styra samhällen.
De har aldrig gjort det tidigare och det sinnessjuka experiment vi genomlider sedan femtio år tillbaka har visat att våra farhågor härvidlag var mer än berättigade.
Citat:
Det var inte kvinnor som bombade sönder arabernas länder och drev dem på flykt och gav därmed en ursäkt för allehanda albaner, afghaner, marockaner med flera att hänga på flyktingströmmarna.
Hört talas om Hillary Clinton?
Det var hon som avsatte Gaddafi och skapade flyktingvågen över Medelhavet.
Madeleine Albright tyckte det var helt okej att en halv miljon irakiska bebisar dog i USAs aggressionskrig mot landet.
Citat:
Vill du veta vad jag menar med radikaliseringen av islam så kan jag tipsa dig om att läsa på om saudiska kungahuset och dess ca 3000 prinsar. Kanske kan även en sån som du lära nåt nytt.
Jag har läst flera biografier om Muhammed. Det är väl bättre än skvaller om Saudiarabiens dekadenta prinsar? De är väl heller inte särskilt religiösa utan hyfsat hatade av islamisterna.
Sen så förstår jag inte vad du menar med "radikalisering"? De islamistiska organisationer vi ser idag är ju inte några avarter. Islam var ju så här från början. Radikalisering betyder ju rent etymologiskt att något återgår till sina rötter. Om det är det du menar så håller jag med om att islamister är radikaliserade.
Citat:
Sen förstår jag inte varför vissa män envisas med att jämföra kvinnor med män och graden av ondska bland respektive kön.
Det gör vi inte. Det är ni kvinnor som bedriver könskriget. Det är ni som kontinuerligt angriper män. Det är ni som förbjuder sexköp och vill förbjuda porr. Det är ni som har mage att anklaga män för våld (när det är kvinnors sexuella preferenser som premierar manligt våld), som direkt skapar det (genom hundratusentals år av sexuellt urval) samt som uppmuntrar till det (genom att KNULLA våldskriminella män just därför att de är våldskriminella.)
Det är ni som infört en "samtyckeslag" som innebär omvänd bevisbörda i sexualfall där en man som anklagas för "våldtäkt" av en kvinna måste BEVISA sin oskuld.
Till skillnad från vad som är normalt i västerländsk lag: den som anklagar är den som ska bevisa.
När ni attackerar oss så här så var beredda på mothugg.
När kvinnor klagar på mäns våld samtidigt som de köar för att få knulla Peter Madsen - tillåt mig småle.
När kvinnor förbjuder sexköp samtidigt som Gunilla Persson öppet deklarerar att fattiga män är avtändande - tillåt mig småle.
Alla män som dejtar vet att kvinnor dejtar efter plånboken. Det enda som skiljer är prislappen. Så försök inte spela offer. Ni efterfrågar pengar. Män tillhandahåller. Efter bästa förmåga.
Citat:
Kvinnor är fortfarande, världen över, dem som tar huvudansvaret för barnen och hemmen. Den stabiliserande makten. Kvinnor tar det absolut största relationella ansvaret i alla länder i hela världen, skillnaden mellan män och kvinnor gällande detta är enorm.
Och så ska det vara. Kvinnor hör inte hemma i det offentliga. Självklart ska ni få röra er ute i samhället men kvinnliga politiker, journalister, advokater, poliser osv. betackar vi oss för.
Det blev inte ens precis som vi sa att det skulle bli.
Det blev VÄRRE.