2012-07-04, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ayayeyey
Tänk tillbaka på någon gång då du blivit rikigt våt i fittan av en kille, där ser du resultatet.

Ja, jag tänkte på en sådan gång nu. När en man fått mig så där riktigt kåtvåt. Och vilket resultat är det jag ska se menar du? Ska jag kolla i trosan?

Nä. Det här är helskumt. Jag vill bara att du svarar på en enkel fråga. Hur menar du att en man gör när han övertygande dikterar en kvinnas verklighet?

Och hur hänger det ihop med mina kåtsafter?
Citera
2012-07-04, 19:07
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Nej, det sade jag inte, många kvinnor, speciellt i Sverige, är lurade att tro att ni mår bra av att bestämma och bossa över män. Resultatet blir att både män och kvinnor blir olyckliga av detta.

Så fruktansvärt korkat, du måste vara en mycket liten och osäker man!
Citera
2012-07-04, 19:31
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borgarbracka
Ja, jag tänkte på en sådan gång nu. När en man fått mig så där riktigt kåtvåt. Och vilket resultat är det jag ska se menar du? Ska jag kolla i trosan?

Nej, behövs inte, du känner förhoppningsvis när du är våt.

Den mannen har dikterat din verklighet.
Citera
2012-07-04, 19:33
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotius
Så fruktansvärt korkat, du måste vara en mycket liten och osäker man!

Du kan tycka att verkligheten är korkad, feminister har i alla tider kämpat mot verkligheten.

Men bara för att man för en kamp mot verkligheten, betyder det inte att man har rätt, snarare tvärtom.
Senast redigerad av ayayeyey 2012-07-04 kl. 19:35.
Citera
2012-07-04, 19:34
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Du kan tycka att verkligheten är korkad, feminister har i alla tider kämpat mot verkligheten.

Inget nytt under solen...

Kan du inte läsa heller? Det är du, eller snarare det du skriver, som är korkat
Citera
2012-07-04, 19:40
Medlem
Citat:
Nej, behövs inte, du känner förhoppningsvis när du är våt.

Den mannen har dikterat din verklighet.

Eller så är det så enkelt som att han har jävligt flinka fingrar?

Som jag trodde. Du bajsar ur dig lite ord som typ liksom låter lite lagom nedsättande dårå. Men som du sedan inte kan förklara. Till och med du måste se den stora humorn i att den här tråden behandlar just intelligens?

För att hålla sig till trådstarten; nej, män hatar inte intelligenta kvinnor. Kvinnor hatar inte intelligenta män. Pappskallar däremot, är det ingen som tycker om.
Citera
2012-07-04, 19:47
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Eller så är det så enkelt som att han har jävligt flinka fingrar?

Öhhh, hur hamnade du ens i den situationen? Där har du svaret.

Att man skall måsta förklara allt, trots att jag försöker göra det så lätt för dig som möjligt.
Citera
2012-07-04, 19:47
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
...

För att hålla sig till trådstarten; nej, män hatar inte intelligenta kvinnor. Kvinnor hatar inte intelligenta män. Pappskallar däremot, är det ingen som tycker om.

Jag respekterar alla människor av båda könen lika mycket! Hatar ingen men kan hålla med om att pappskallar är påfrestande.
Citera
2012-07-04, 19:48
Medlem
ayayeyeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grotius
Kan du inte läsa heller? Det är du, eller snarare det du skriver, som är korkat

Många tyckte att Columbus, Kopernikus, Galileo etc, också var urbota korkade, men hade de fel?

Bara för att folk som du tycker det låter korkat, behöver inte betyda att det inte är sant...
Citera
2012-07-04, 19:52
Medlem
Grotiuss avatar
Citat:
Nej, det sade jag inte, många kvinnor, speciellt i Sverige, är lurade att tro att ni mår bra av att bestämma och bossa över män. Resultatet blir att både män och kvinnor blir olyckliga av detta.

Citat:

Bara för att folk som du tycker det låter korkat, behöver inte betyda att det inte är sant...

Då kanske du kan bevisa att det du säger har någon som helst relevans! (Jag trodde alla sansade människor övergivit den föreställning du ger uttryck senast för ungeför för hundra år sedan.)
Citera
2012-07-04, 19:56
Medlem
Citat:
Öhhh, hur hamnade du ens i den situationen? Där har du svaret.

Att man skall måsta förklara allt, trots att jag försöker göra det så lätt för dig som möjligt.

Hur jag hamnade i vilken situation då? Att jag blev kåtvåt när en man stoppade ner sin hand i mina underbyxor? Jag kände att jag ville lätta på trycket lite. Ha det skönt en stund helt enkelt.

Jag förstår att det är verklighetsfrämmande för dig. Men vet du, jävla ovanligt är det inte.

Kom igen nu. Skramla fram en allmängiltig förklaring som inte involverar min fitta.

Du får en sista chans.
Citera
2012-07-04, 19:58
Medlem
Pontrs avatar
I en värld där kvinnan inte är större än mannen, blir hon kaxig och gnällig med den minsta kunnigheten utöver den vanliga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in