2025-08-25, 18:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det Medvikt tog upp är en filosofisk fundering som handlar om hur man vill bli ihågkommen om man skulle dö.

"Filosofiskt" hahahah
"Men hur kommer han bli ihågkommen av sina nära och kära, sin fru, sina barn, sina vänner?
För det är ju egentligen det som spelar någon roll. Och det är ju det som är viktigt. Det som händer på YouTube, det är ju bara, det som händer på YouTube är en storm i ett vattenglas.

Och jag tror, om jag får spekulera, så tror jag att den dagen Anjo går bort, så kommer Lisen känna hur en stor och tung ryggsäck full med stenar bara släpper från hennes rygg. Hon kommer känna 'Äntligen är jag fri!'

Och jag tror att när Anjos barn växer upp och blir så pass stora så att de har en egen åsikt liksom så kommer de att känna likadant. De kommer känna att 'Pappa som alltid var sur och grinig och liksom småaktig, som tyckte att allt handlade om honom - Äntligen är han borta!'

Lisen kommer känna att hon kan gå vidare - äntligen - och få leva sitt liv. Hon kommer liksom inte.., hon inser det säkert inte nu, för att nu är man mitt uppe i det, och det är svårt att liksom se objektivt på en situation man själv befinner sig i. Men jag tror att hon kommer bli varse det, det kanske kommer ta en vecka eller två, och sen kommer hon känna att ' Fan vad skönt! Äntligen!'

Och jag menar, det är så här, vad baserar jag det här på då? När man kollar på den där podden som Anjo och Lisen har, när dem sitter bredvid varandra, och man tittar på Lisen .. dels kan man ju höra vad hon säger liksom, hon säger att Anjo inte är en rolig person att vara med eller vara kring och hon småpikar honom hela tiden. Och man ser på Anjo att det biter liksom, han vet om att det är sant.

Men man ser också hatet lysa i Lisens ögon när hon tittar på Anjo. Man ser avsmak!
Och jag tror att .. alltså de kanske, om jag får spekulera nu då, de kanske träffades här, och sen gick dem sida vid sida länge. Sen stannade Anjo här, och Lisen fortsatte. Hon är här nu, och han är där. För att hon har liksom utvecklats både som person..., både utseendemässigt men även liksom personlighetsmässigt, och blivit sitt bästa jag. Och hon har dragit ifrån Anjo för han är fortfarande Peter Pan som står och stampar där liksom där han var för flera flera år sedan. Och de är på helt olika nivå nu, och jag tror att Lisen nånstans känner det innerst inne. Obs! Tror, säger jag nu. Men att hon skulle kunna få något bättre, och ärligt talat så tror jag nog att det är sant. Om jag får säga vad jag tycker."
Jag ska nog skriva ut denna filosofiska utläggning, och hänga upp på väggen
Citera
2025-08-25, 18:06
Avslutad
Citat:
Personen kan lika gärna ställa sig framför badrumsspegeln och prata med sig själv.

Noll intresse för Anjo och noll vetskap om Anjos historia. Det är gammalt hat mot Axel/Haveristerna som ligger till grund.

Hatet har spillt över på Medviktarna och så använder man Anjo/Rask som förevändning för att spilla gammalt hat.

Rättshaverist som återkommer med ojämna mellanrum.

Undrar om Axel har dragit en runk till porrbilderna av Emelie?
Citera
2025-08-25, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
"Filosofiskt" hahahah
"Men hur kommer han bli ihågkommen av sina nära och kära, sin fru, sina barn, sina vänner?
För det är ju egentligen det som spelar någon roll. Och det är ju det som är viktigt. Det som händer på YouTube, det är ju bara, det som händer på YouTube är en storm i ett vattenglas.

Och jag tror, om jag får spekulera, så tror jag att den dagen Anjo går bort, så kommer Lisen känna hur en stor och tung ryggsäck full med stenar bara släpper från hennes rygg. Hon kommer känna 'Äntligen är jag fri!'

Och jag tror att när Anjos barn växer upp och blir så pass stora så att de har en egen åsikt liksom så kommer de att känna likadant. De kommer känna att 'Pappa som alltid var sur och grinig och liksom småaktig, som tyckte att allt handlade om honom - Äntligen är han borta!'

Lisen kommer känna att hon kan gå vidare - äntligen - och få leva sitt liv. Hon kommer liksom inte.., hon inser det säkert inte nu, för att nu är man mitt uppe i det, och det är svårt att liksom se objektivt på en situation man själv befinner sig i. Men jag tror att hon kommer bli varse det, det kanske kommer ta en vecka eller två, och sen kommer hon känna att ' Fan vad skönt! Äntligen!'

Och jag menar, det är så här, vad baserar jag det här på då? När man kollar på den där podden som Anjo och Lisen har, när dem sitter bredvid varandra, och man tittar på Lisen .. dels kan man ju höra vad hon säger liksom, hon säger att Anjo inte är en rolig person att vara med eller vara kring och hon småpikar honom hela tiden. Och man ser på Anjo att det biter liksom, han vet om att det är sant.

Men man ser också hatet lysa i Lisens ögon när hon tittar på Anjo. Man ser avsmak!
Och jag tror att .. alltså de kanske, om jag får spekulera nu då, de kanske träffades här, och sen gick dem sida vid sida länge. Sen stannade Anjo här, och Lisen fortsatte. Hon är här nu, och han är där. För att hon har liksom utvecklats både som person..., både utseendemässigt men även liksom personlighetsmässigt, och blivit sitt bästa jag. Och hon har dragit ifrån Anjo för han är fortfarande Peter Pan som står och stampar där liksom där han var för flera flera år sedan. Och de är på helt olika nivå nu, och jag tror att Lisen nånstans känner det innerst inne. Obs! Tror, säger jag nu. Men att hon skulle kunna få något bättre, och ärligt talat så tror jag nog att det är sant. Om jag får säga vad jag tycker."
Jag ska nog skriva ut denna filosofiska utläggning, och hänga upp på väggen

Det är väl bättre att du söker upp en mer komplex version?

Medvikt förenklar detta oerhört mycket.
Citera
2025-08-25, 18:08
Medlem
Citat:
Det är väl bättre att du söker upp en mer komplex version?

Jo tack, men jag har redan videon, med bild och ljud.
Citera
2025-08-25, 18:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Vad är det för hackade gamla fb-konton som dykt upp

Hur tänkte du nu? Anjo har över 200.000 prenumeranter och Temusekten har 2.000. Så det räcker med att 1% av Anjos följare har flashback-konto för täcka upp idiotin som skrivs här av Temusektens alla simps Trodde du att alla Anjo-prenumeranter avskyr Flashback så mycket att de inte ens har ett fb-konto?

På varje Anjo-prenumerant går det dessutom minst 20 Temusekt-troll om man värderar det som skrivs hahahah
Citera
2025-08-25, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ioniq6
Jo tack, men jag har redan videon, med bild och ljud.

Jag också! Den är legendariskt och kommer bli många meme's på den i framtiden
Citera
2025-08-25, 18:38
Medlem
Det är dags för en uppdatering angående Anjos brottslighet på YouTube för alla nytillkomna läsare av isterbukens Anjos tråd:

- En förundersökning om brott begångna på YouTube av Anjo inleddes av åklagaren någon gång i januari/februari i år.

- En av de målsägande som var sekretessbelagd i publika dokument har själv gått ut att det är hon som är (en) av de målsägande i ärendet. Denna målsägande är Linnea Lundström.

- Förundersökningen gällande Anjos brott på YouTube pågår fortfarande- i detta nu.

- I början av augusti 2025 delgavs späckbollen Anjo att han numera är skäligen misstänkt för dessa sina brott på YouTube.

- I samma veva har ytterligare en målsägande angående badbollen Anjos brott på YouTube adderats till ärendet.

- Fläskhavet Anjo är nu också anmäld av flera andra personer gällande de videos smörfettot Anjo publicerat i år. Dessa anmälningar kan komma att läggas till i det stundande åtalet.

- Om Anjo under förhör försöker skylla på att han fått sin "fakta" från externa parter exempelvis: Wempa, Jockiboi, Rask, Motvikt,Simon eller någon annan random människa- kan dessa lirare komma att ingå i den kommande rättsprocessen.
Citera
2025-08-25, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Det framgår inte, av det jag har tagit del av, om de faktiskt dessutom spelade in "ursäkt"-videon i förväg, men som Medviktarna skriver till Robins (Medvikt) kollega så var det planerat i förväg att de skulle släppa en ursäkt-video och tanken var att de på något invecklat sätt, med detta, skulle framställa Anjo som en person som inte kan be om ursäkt. Det hela är så sinnessjukt att det är svårt att ta in. Man undrar ju vad som pågår i huvudet på så galna människor. Jag tycker det att det är roligt, för min egen skull, att de väljer att behålla sin YouTube-kanal efter alla dessa katastrofala övertramp. Medviktarna är lite som den där andra Anjo-hataren, Dumpen-Colin, som vägrar inse hur sjuk i huvudet han själv är:
https://www.youtube.com/watch?v=RYdtO9ncqeE&t=66s

Medviktarna verkar ha tillräckligt med förstånd att de tog bort, eller dolde, sina två videos - den sinnessjuka videon om Anjos familj och deras fejkade ursäkt. Men de har inte tillräckligt med förstånd att radera hela sin kanal, så på sätt och vis saknar de lika mycket självinsikt som Colin.

Hela denna soppa är fasiken sjuk och sen ska det polisanmälas hit och dit fast alla snackar skit om varandra, sjukt att så mycket av polisens tid ska läggs på detta.
Citera
2025-08-25, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hela denna soppa är fasiken sjuk och sen ska det polisanmälas hit och dit fast alla snackar skit om varandra, sjukt att så mycket av polisens tid ska läggs på detta.

Skillnad på att förtala och uttrycka åsikter. Vi är alla lika inför lagen.
Citera
2025-08-25, 19:35
Avslutad
Citat:
Skillnad på att förtala och uttrycka åsikter. Vi är alla lika inför lagen.

Jo men tycker det är slöseri med polisens resurser dom behövs till så mycket annat.

Eller var detta planen från början att göra videos om dom som Anjo & Rask sedan svarar på och då blir det polisanmälan?
Och då tänker jag även på läckan med Rasks bilder om det nu stämmer med vad Anjo sa.
Citera
2025-08-25, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Jo men tycker det är slöseri med polisens resurser dom behövs till så mycket annat.

Eller var detta planen från början att göra videos om dom som Anjo & Rask sedan svarar på och då blir det polisanmälan?
Och då tänker jag även på läckan med Rasks bilder om det nu stämmer med vad Anjo sa.

Varför är det slöseri med resurser att utreda och lagföra grova brott?
Citera
2025-08-25, 19:49
Avslutad
Citat:
Varför är det slöseri med resurser att utreda och lagföra grova brott?

Jag tycker mest dom slänger skit på varandra fram och tillbaka och därför tycker jag att det är slöseri med polisens resurser dom skulle kunna utreda så mycket annat.
Får ändå känslan att detta var planen från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in