2025-08-25, 17:16
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Anjo borde själv spela in lite olika ursäkter, dom kan komma till användning.
Köpa avlatsbrev för hela månadslönen.
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Kan du inte dela med dig av dessa sjuka meddelanden då?

Du pratar om att skilleras ska ha gjort grova sexuella övergrepp, olagliga saker. Du säger att det finns människor som kan berätta om detta, och jag säger att man ska inte tro på saker utan bevis. Man ska inte göra som Anjo, få ett meddelande ifrån någon okänd med en grov anklagelse, och sen sprida det som en sanning utan bevis.

Du är den enda här som sitter och svamlar om att folk ska vara rädda för Skilleras, jag har aldrig påstått det.
Anjos granskning av Skilleras kommer som Anjos tidigare granskningar vara påståenden, lögner och fejkade bevis. Anjo har aldrig tidigare kunnat visa upp riktiga bevis när han anklagat någon för någonting, och kommer inte kunna göra det nu heller.

Vilka tidigare vänner har kastat skilleras under bussen?

Det går inte att skriva ut bilder från hjärnan än.
Eller jag hoppas det varje fall.
Citat:
Ursprungligen postat av Menethil
Om du har problem med ton och attityd så borde du ju hata Anjo

Men eftersom vederbörande har problem med sin medicinering, är det svårt att få henne att göra rationella saker.
Citera
2025-08-25, 17:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Ganska fantastiskt ändå att deras kanal fortfarande ligger uppe, med alla sina videor om Anjo som tydligen bara är någon form av "teater". De saknar all form av självinsikt.

Teatergänget verkar ha lurat ett gäng personer i varje fall som fortfarande ser dessa "kreatörer" som genuina.

Bra att Anjo ger svar på tal.

Skilleras är ett ärkesvin och det finns en hel del för Anjo att hitta där.
Citera
2025-08-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Det är visserligen ett offentligt inlägg, utan en direkt motpart som Medvikt riktar sig till, men tvivlar på att han "diskuterar" med sig själv. Om du tittar noga https://imgur.com/a/medvikt-robin-pierre-arnryd-heydari-drar-sina-forna-kollegor-och-forna-arbetsgivare-i-sitt-hat-mot-r ask-och-anjo-ow3H3x7 så ser du att Medvikt anmäler Anjo, sin forna kollega, hänger ut sin forna arbetsplats (som han fick sparken från) och är helt vild och galen!

Dags att poppa popcornen! Det blir en följetong året ut!

Lägg av.

Du vet att jag ser igenom dig.
Citera
2025-08-25, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Teatergänget verkar ha lurat ett gäng personer i varje fall som fortfarande ser dessa "kreatörer" som genuina.

Bra att Anjo ger svar på tal.

Skilleras är ett ärkesvin och det finns en hel del för Anjo att hitta där.

Javisst är det fantastiskt att Anjo är så lättprovocerad att han inte kan låta bli att begå ännu fler brott.
Citera
2025-08-25, 17:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av denied
Lite märkligt att OF-bilderna inte har spridits ens till Flashback ännu - vad jag vet. Så det var det, inte så mycket belägg för påståendet att "sekten sprider runt nakenbilderna på min fru" som Medvikt gnyr och gnäller om hela tiden.

Dröjer väl några sekunder innan Medviktarna har kommit på en ny brilliant idé och "plan" i stil med deras förra "masterplan":

"Nu ska vi gå ut och vara totalt sjuka i huvudet och spekulera i att Anjos 3-åriga dotter kommer tycka Äntligen! om deras pappa Anjo dog, bara för att kunna planera in en ursäktvideo .. 3. ??.. 4. ?? 5. Profit!",

och istället köra sin nya "masterplan":

"Nu vet jag! Vi sprider dina OF-bilder själva på flashback, och påstår att det är Anjo som har spridit bilderna till Flashback för att.. 3. ?? 4. ?? 5. PROFIT!"

Tänk om man kunde jacka in sig i tankarna hos dessa personer och tanka hem vad de faktiskt går och tänker på. Det vore en hemsk upplevelse att ta del av.

Exakt. Speciellt det med att sprida tex bilder som de kan skylla på Anjo. Det kommer naturligtvis inte gå för de blir avslöjade.

Skilleras är har inte alla hemma, det är tydligt. De allra flesta kan se det. Han är en tönt med hybris.

Nästa att lämna Temu tror jag är Tojje.

Nu vet ju alla hur de jobbar. Vad kul de måste ha haft. Sitta i grupp och snickra på lögner helt utan självinsikt.

Herr Medvikt är exakt så som jag trodde. En omogen person som inte klarar av att jobba samtidigt gör han och Fru Medvikt (som enligt Herr Medvikt inte klarar av att jobba) stor grej av andra som inte jobbar. Dubbelmoralen flödar på.

Skilleras kan absolut inte ha ett jobb för han har all tid i världen att leka smart på nätet. Töntarnas tönt.

Ja här har Anjo att hämta mycket.
En riktig skattkista.
Citera
2025-08-25, 17:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av dr-zeke
Det är visserligen ett offentligt inlägg, utan en direkt motpart som Medvikt riktar sig till, men tvivlar på att han "diskuterar" med sig själv. Om du tittar noga https://imgur.com/a/medvikt-robin-pierre-arnryd-heydari-drar-sina-forna-kollegor-och-forna-arbetsgivare-i-sitt-hat-mot-r ask-och-anjo-ow3H3x7 så ser du att Medvikt anmäler Anjo, sin forna kollega, hänger ut sin forna arbetsplats (som han fick sparken från) och är helt vild och galen!

Dags att poppa popcornen! Det blir en följetong året ut!

Ja nu har de själva valt att bli synade på samma sätt som de själva ville göra mot bla Anjo. Så dumt

Jag kör Pepsi till popcornen 😊
Citera
2025-08-25, 17:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Javisst är det fantastiskt att Anjo är så lättprovocerad att han inte kan låta bli att begå ännu fler brott.

Det är väl ändå hans problem.
Jag tycker att det ska vara på lika villkor. Startar man kanal för att smutskasta andra får man räkna med att det blir motstånd. Inget konstigt alls.
Löjligt bara att så fort man får samma som man själv gör blir det polis direkt.
Omogna kanske.

Jag tycker nog att det inte är att vara lättprovocerad när Herr Medvikt pratar så om Anjos fru och barn. Jag hade varit skogstokig på honom.

Och den helt verklighetsfrånvände Skilleras hänger på och vill att Anjo ska dö nu och Anjo ska bara ta det.
Senast redigerad av 111-111 2025-08-25 kl. 17:47.
Citera
2025-08-25, 17:47
Medlem
0.1s avatar
Vad är det för hackade gamla fb-konton som dykt upp och alla skriver samma sak? Noll finess hahahah
Citera
2025-08-25, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det är väl ändå hans problem.
Jag tycker att det ska vara på lika villkor. Startar man kanal för att smutskasta andra får man räkna med att det blir motstånd. Inget konstigt alls.
Löjligt bara att så fort man får samma som man själv gör blir det polis direkt.
Omogna kanske.

Jag tycker nog att det inte är att vara lättprovocerad när Herr Medvikt pratar så om Anjos fru och barn. Jag hade varit skogstokig på honom.

Det Medvikt tog upp är en filosofisk fundering som handlar om hur man vill bli ihågkommen om man skulle dö.

Om Anjo skulle dö idag så vet vi ju hur han skulle bli ihågkommen. Som ett vider som enbart bidrog med livsstress i sin familjs liv.

Finns inga positiva avtryck av Anjo i historien.
Citera
2025-08-25, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1
Vad är det för hackade gamla fb-konton som dykt upp och alla skriver samma sak? Noll finess hahahah

Personen kan lika gärna ställa sig framför badrumsspegeln och prata med sig själv.

Noll intresse för Anjo och noll vetskap om Anjos historia. Det är gammalt hat mot Axel/Haveristerna som ligger till grund.

Hatet har spillt över på Medviktarna och så använder man Anjo/Rask som förevändning för att spilla gammalt hat.

Rättshaverist som återkommer med ojämna mellanrum.
Citera
2025-08-25, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 0.1

Vilka konton syftar ni på? hahahah
Citera
2025-08-25, 17:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av offerkoftan08
Det Medvikt tog upp är en filosofisk fundering som handlar om hur man vill bli ihågkommen om man skulle dö.

Om Anjo skulle dö idag så vet vi ju hur han skulle bli ihågkommen. Som ett vider som enbart bidrog med livsstress i sin familjs liv.

Finns inga positiva avtryck av Anjo i historien.

Han e ingen Bertrand Russell precis, Medvikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in