Citat:
Ursprungligen postat av
denied
Lite märkligt att OF-bilderna inte har spridits ens till Flashback ännu - vad jag vet. Så det var det, inte så mycket belägg för påståendet att "sekten sprider runt nakenbilderna på min fru" som Medvikt gnyr och gnäller om hela tiden.
Dröjer väl några sekunder innan Medviktarna har kommit på en ny brilliant idé och "plan" i stil med deras förra "masterplan":
"Nu ska vi gå ut och vara totalt sjuka i huvudet och spekulera i att Anjos 3-åriga dotter kommer tycka Äntligen! om deras pappa Anjo dog, bara för att kunna planera in en ursäktvideo .. 3. ??.. 4. ?? 5. Profit!",
och istället köra sin nya "masterplan":
"Nu vet jag! Vi sprider dina OF-bilder själva på flashback, och påstår att det är Anjo som har spridit bilderna till Flashback för att.. 3. ?? 4. ?? 5. PROFIT!"
Tänk om man kunde jacka in sig i tankarna hos dessa personer och tanka hem vad de faktiskt går och tänker på. Det vore en hemsk upplevelse att ta del av.
Exakt. Speciellt det med att sprida tex bilder som de kan skylla på Anjo. Det kommer naturligtvis inte gå för de blir avslöjade.
Skilleras är har inte alla hemma, det är tydligt. De allra flesta kan se det. Han är en tönt med hybris.
Nästa att lämna Temu tror jag är Tojje.
Nu vet ju alla hur de jobbar. Vad kul de måste ha haft. Sitta i grupp och snickra på lögner helt utan självinsikt.
Herr Medvikt är exakt så som jag trodde. En omogen person som inte klarar av att jobba samtidigt gör han och Fru Medvikt (som enligt Herr Medvikt inte klarar av att jobba) stor grej av andra som inte jobbar. Dubbelmoralen flödar på.
Skilleras kan absolut inte ha ett jobb för han har all tid i världen att leka smart på nätet. Töntarnas tönt.
Ja här har Anjo att hämta mycket.
En riktig skattkista.