2025-03-08, 14:16
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deimos01
Anjo påstår att tjejer har tjatat till sig sex ifrån honom. Ursäkta?
Med hans personlighet och beteende så känns det snarare som att tjejerna borde ha sprungit för livet.

Klippet där Anjo säger detta finns på missyoutube0 TikTok konto.
Troligt

Psykosen är ett faktum, sök dig till akutpsyk så dom kan skriva ut lite antipsykotika till dig.
Citera
2025-03-08, 14:22
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maskskalle
Jag hittade ett mycket bra och intressant podd avsnitt igår, Jag vet inte om den har blivit postad här förr

Öppet sinne - 312 Antonio när rättvisan blir orättvis
Tack för fyndet! Riktigt bra recension! Återstår att se hur Anjovis och Striphår Hallgren nu ska få bort den. Alla är emot Anjovis som person och ger sig på hans fantastiska Mockumentär bara för att han är bäst.

Ridå.
Citera
2025-03-08, 14:25
Avstängd
Citat:
Jag hittade ett mycket bra och intressant podd avsnitt igår, Jag vet inte om den har blivit postad här förr

Tack så jättemycket!

Ett jättebra och klokt poddavsnitt.
Citera
2025-03-08, 14:27
Medlem
Äntligen lite positiva siffror för Pontus på socialblade! Minus 1k prenumeranter.
https://socialblade.com/youtube/channel/UCF4AN8MDjyjSZp7YHrASrcA
Citera
2025-03-08, 14:37
Medlem
knark-kungens avatar
Hela familjens försörjning vilar på en väldigt skör grund, bestämmer sig yt för att nu är det färdigmobbat så kommer pengarna strypas över en natt.

Även om han haft inkomst förra året, tror ni en bank skulle bevilja honom banklån till en bostad?

Nu är det ju självklart att hans inkomst kommer få sig en törn ändå, tror det kommer bli svårt att svina på som vanligt nu när han fått så många ögon på sig. Samma med Rasken, deras vloggar kommer aldrig gå att försörja sig på vilket glädjer mig.

Anjo det bästa du kan göra är att skriva in dig som arbetssökande på arbetsförmedlingen redan idag.

Länka gärna podden, hittar den inte
Citera
2025-03-08, 14:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Hela familjens försörjning vilar på en väldigt skör grund, bestämmer sig yt för att nu är det färdigmobbat så kommer pengarna strypas över en natt.

Även om han haft inkomst förra året, tror ni en bank skulle bevilja honom banklån till en bostad?

Nu är det ju självklart att hans inkomst kommer få sig en törn ändå, tror det kommer bli svårt att svina på som vanligt nu när han fått så många ögon på sig. Samma med Rasken, deras vloggar kommer aldrig gå att försörja sig på vilket glädjer mig.

Anjo det bästa du kan göra är att skriva in dig som arbetssökande på arbetsförmedlingen redan idag.

Länka gärna podden, hittar den inte

Sök på "öppet sinne" på Spotify.

Om det var den du menade.
Citera
2025-03-08, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristallgran
Enligt en video som just nu cirkulerar på Tiktok så har kvinnor tjatat om att få ligga med honom.
Tyvärr kan man tydligen inte länka till TikTok utan att ens namn blir outat, annars hade jag delat med mig.

INGEN kvinna kommer någonsin tjata sig till sex med den vidrige typen, inte ens om han var den siste mannen på jorden.
Inte bara är han ful och fet, han är korkad dessutom
Citera
2025-03-08, 15:05
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LimboLife
Sök på "öppet sinne" på Spotify.

Om det var den du menade.
Tackar!

Härligt med lite kritik han inte kan radera

Tror ni Anna book och barnvåldtäktsmannen ångrat sin medverkan i mockumentären såhär efterhand?

Bra och objektiv podd.

Sammanfattar den med detta citat den här dokumentären skulle aldrig gjorts
Senast redigerad av knark-kungen 2025-03-08 kl. 15:24.
Citera
2025-03-08, 16:01
Medlem
Citat:

https://open.spotify.com/show/2i0grimnBKgwenquvo4bK4
Svinbra men synd att han missat att namnet på BO visst finns med och syns tydligt i filmen åtminstone en gång!

Men nu är avsnittet borta från spotify?
Citera
2025-03-08, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av knark-kungen
Tackar!

Härligt med lite kritik han inte kan radera

Tror ni Anna book och barnvåldtäktsmannen ångrat sin medverkan i mockumentären såhär efterhand?

Bra och objektiv podd.

Sammanfattar den med detta citat den här dokumentären skulle aldrig gjorts
Anna ångra sig nog inte. Enligt hennes insta får hon massa kärlek i kommentarsfältet
Citera
2025-03-08, 16:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ExErslim
https://open.spotify.com/show/2i0grimnBKgwenquvo4bK4
Svinbra men synd att han missat att namnet på BO visst finns med och syns tydligt i filmen åtminstone en gång!

Men nu är avsnittet borta från spotify?

Ja den är borta - hot?
Citera
2025-03-08, 16:09
Medlem
Miys avatar
Jag lyssnar på podden i detta nu eller pratar ni om någon annan podd?

https://open.spotify.com/episode/2onG5Qjm6u8BpNjtb5y90y?si=Gf6kOSx0QP--p0bai8-uUg
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in