2025-08-24, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grannendarborta
Borde och borde. Ja, det borde han gjort för längesedan om han kunde hämnas utan att själv riskera att åka ut för värre hämndaktioner själv.

Speciellt när han var president för CMC borde han hämnats men det är solklart att Jocke aldrig kommer hämnas. Bara massa töntiga ursäkter från olika flashbackkonton varför han inte hämnats som Jocke kan gömma sig bakom för evigt för att slippa löpa linan helt ut.

Lustigt att alla dessa flashbackkonton tystnat sedan Jocke blev frihetsberövad och sedan han tydligen blev "out".
Ja, alla konton förutom ”Penisen” som kämpar på. Från att hävda att det inte är Joakim på bilderna i början av CMC karriären till att försvara honom i CMC när han golar allt och alla till att slutligen göra ett förnedrande inlägg om en CMC medlem.
Penisen borde få diplom för århundradets kappvändare!
Citera
2025-08-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enadio
Ja, alla konton förutom ”Penisen” som kämpar på. Från att hävda att det inte är Joakim på bilderna i början av CMC karriären till att försvara honom i CMC när han golar allt och alla till att slutligen göra ett förnedrande inlägg om en CMC medlem.
Penisen borde få diplom för århundradets kappvändare!

Vem är det som Joakim har golat på menar du? Kom gärna med namn. Du verkar inte ha något vettigt liv iomed att du studerar detta så djupt. Ska be för dig att du får ett eget liv framöver
Citera
2025-08-25, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Vem är det som Joakim har golat på menar du? Kom gärna med namn. Du verkar inte ha något vettigt liv iomed att du studerar detta så djupt. Ska be för dig att du får ett eget liv framöver
Napoliontedd, long time no see! Hur faan kommer du/ni ihåg mailadresserna och lösenorden till alla konton? Menar du att du …oj, sorry… (menar ju såklart Joakim) inte golat i Linus rättegången? Om du ber för mitt liv så ber jag för dig, min vän! Skillnaden är bara att mina böner kommer vara förgäves!
Citera
2025-08-25, 09:12
Medlem
Citat:
Napoliontedd, long time no see! Hur faan kommer du/ni ihåg mailadresserna och lösenorden till alla konton? Menar du att du …oj, sorry… (menar ju såklart Joakim) inte golat i Linus rättegången? Om du ber för mitt liv så ber jag för dig, min vän! Skillnaden är bara att mina böner kommer vara förgäves!
Frågade ju bara vem han golat på
Citera
2025-08-25, 12:22
Medlem
Citat:

Jag tycker du är lätt patetisk, tror du alla konton som inte tycker som du är Joakim? Haha. Finns människor som tänker rätt till skillnad från dig Gubben.
Citera
2025-08-25, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Napoliontedd
Jag tycker du är lätt patetisk, tror du alla konton som inte tycker som du är Joakim? Haha. Finns människor som tänker rätt till skillnad från dig Gubben.
Det finns absolut folk som tänker annorlunda än jag, som du till exempel, därmed är inte sagt att det är rätt! Det är en subjektiv bedömning! Att sitta och försvara Joakim i vått och torrt oavsett vad han gör, är i min värld inte bara ”lätt” patetiskt, det är helt jävla sinnessjukt!
Citera
2025-08-25, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Frågade ju bara vem han golat på
Varför frågar man the obvious?
Citera
2025-08-25, 16:04
Medlem
Citat:
Varför frågar man the obvious?

Jag tror det är många som undrar vilka han golat och om du nu vet vilka får du gärna upplysa oss andra som inte se det ”obvious”
Citera
2025-08-25, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Jag tror det är många som undrar vilka han golat och om du nu vet vilka får du gärna upplysa oss andra som inte se det ”obvious”
Nej, det är inte många som undrar! Ta du och läs igenom förhören och lyssna sen på dom också så skall det nog sakta men säkert gå in att din favorit är en polisinformatör och en golare!
Citera
2025-08-25, 19:29
Medlem
Citat:
Nej, det är inte många som undrar! Ta du och läs igenom förhören och lyssna sen på dom också så skall det nog sakta men säkert gå in att din favorit är en polisinformatör och en golare!

Och där sjönk din trovärdighet!
Du har ingen aning om vem och vad jag favoriserar och att du uttalar dig som om du vet det är lika löjligt som allt annat du skrivit i tråden.
Sök hjälp för dina alkohol psykoser
Citera
2025-08-25, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Och där sjönk din trovärdighet!
Du har ingen aning om vem och vad jag favoriserar och att du uttalar dig som om du vet det är lika löjligt som allt annat du skrivit i tråden.
Sök hjälp för dina alkohol psykoser
Hjälp! Vemvad25 tycker att det jag skrivit är löjligt. Ånej, vad skall jag ta mig till? Alkoholpsykoser? Lille vän, jag är absolutist! Men du kan ju komma med ett enda exempel på vad jag skriver i tråden som inte är sanningsenligt! Att du ifrågasätter OM tjockisen golat visar ju på att den som har delirium är du, inte jag!
Citera
2025-08-25, 23:40
Medlem
Citat:
Hjälp! Vemvad25 tycker att det jag skrivit är löjligt. Ånej, vad skall jag ta mig till? Alkoholpsykoser? Lille vän, jag är absolutist! Men du kan ju komma med ett enda exempel på vad jag skriver i tråden som inte är sanningsenligt! Att du ifrågasätter OM tjockisen golat visar ju på att den som har delirium är du, inte jag!

Du skriver att han golat och du har fått frågan om vem han golat från fler än mig!
Svara istället på frågan du för allt annat du skriver saknas intresse från fler än bara mig kan jag lova dig
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in