2025-08-19, 15:29
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Enadio
Om man har lite insyn i Joakims liv så vet man att han är så pank så han inte ens har råd med dasspapper. Hyra in torpeder är ganska uppenbart omöjligt! Mo ngo

Ok vi får se
Citera
2025-08-19, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kurdiskahoran
Jocke borde skicka torpeder

Vem skulle han skicka torpeder på?
Citera
2025-08-20, 03:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvad25
Vem skulle han skicka torpeder på?

Göteborg avdelningen så klart blanco en av dom
Lekan tåla när han dödat linus
Citera
2025-08-20, 07:06
Medlem
Nidingrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .pieie
Alltså sluta hävda dig om saker du har någon grund för att prata om. Troligtvis är du nån jävla tönt som inte har något bättre att komma med och behöver hänga ut folk med namn

Hahaha. Varför fick du panik helt plötsligt då?
Citera
2025-08-20, 13:14
Medlem
Citat:
Jocke borde skicka torpeder

Borde och borde. Ja, det borde han gjort för längesedan om han kunde hämnas utan att själv riskera att åka ut för värre hämndaktioner själv.

Speciellt när han var president för CMC borde han hämnats men det är solklart att Jocke aldrig kommer hämnas. Bara massa töntiga ursäkter från olika flashbackkonton varför han inte hämnats som Jocke kan gömma sig bakom för evigt för att slippa löpa linan helt ut.

Lustigt att alla dessa flashbackkonton tystnat sedan Jocke blev frihetsberövad och sedan han tydligen blev "out".
Citera
2025-08-21, 00:54
Medlem
Citat:
Göteborg avdelningen så klart blanco en av dom
Lekan tåla när han dödat linus

Hur vet du att det var dem som mördade honom?
Citera
2025-08-21, 13:23
Medlem
Citat:
Hur vet du att det var dem som mördade honom?
Klart att de låg bakom
Citera
2025-08-21, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Penispenis27
Klart att de låg bakom

Men vilka är de?
Alla skriver Göteborg men det fanns tre avdelningar när mordet skedde därför undrar jag om vilka alla menar med de?
Citera
2025-08-21, 19:24
Medlem
Citat:
Men vilka är de?
Alla skriver Göteborg men det fanns tre avdelningar när mordet skedde därför undrar jag om vilka alla menar med de?

Ja, Jocke kan ju starta med de tre som blev åtalade. Om han inte vågar med HA eftersom han mycket väl vet att han inte har backningen som krävs för att inte riskera hämndattacker så kan han väl börja med snubben som fick "duktigt med stryk" som en "del av hämnden" för att ha dödat hans son tydligen, enligt ett visst Flasback konto som alltid dök upp till Jockes försvar Om inte annat så lär han kunna ge mer information vilka som låg bakom inte minst då även han var en av de åtalade, om det nu inte redan är uppenbart.
Senast redigerad av Grannendarborta 2025-08-21 kl. 19:26.
Citera
2025-08-21, 23:11
Medlem
Nån som lyssnat på Ar1 Lar1kk4s vittnesmål mot slutet säger han ju att det evt kan va Danije1s serbiska vänner som kan ha utfört mordet 😂🤣😂
Citera
2025-08-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VemVetInteVad
Nån som lyssnat på Ar1 Lar1kk4s vittnesmål mot slutet säger han ju att det evt kan va Danije1s serbiska vänner som kan ha utfört mordet 😂🤣😂

Nej det hörde jag inte men att han poängterade att polisen ser åt fel håll hördes tydligt
Danijel hade däremot blivit hotad av Roddy och GT och jag tror hela cults blivit det och därför höll Ari sig hemifrån och att de var rädda
Inga konstigheter de har rykte att inte gå varsamt fram och ljuger om och mot sina prospects och diamant klubbar
Däremot förstår jag inte Samils vittnes mål?
men ett beteende jag själv ska ta efter om jag inte vill medverka i något för uppenbarligen funkar det
Citera
2025-08-22, 12:11
Medlem
Citat:
Nej det hörde jag inte men att han poängterade att polisen ser åt fel håll hördes tydligt
Danijel hade däremot blivit hotad av Roddy och GT och jag tror hela cults blivit det och därför höll Ari sig hemifrån och att de var rädda
Inga konstigheter de har rykte att inte gå varsamt fram och ljuger om och mot sina prospects och diamant klubbar
Däremot förstår jag inte Samils vittnes mål?
men ett beteende jag själv ska ta efter om jag inte vill medverka i något för uppenbarligen funkar det

Håller med dig till 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in