2025-08-25, 02:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Personligen hurrade jag när jag läste detta. Skitbra att de äntligen tar tag i den jävla skiten. Jag tänker på alla unga tjejer som håller på med detta för att tjäna snabba pengar istället för att utbilda sig är förjävligt. Ingen jävla självrespekt någonstans.
Skitbra av regeringen!

Håller med men även dom patetiska männen som betalar för det och tror att dom har nån speciell kontakt med dom då, eller vill kika lite på någon influenser som får dom att känna sig rika.

Ner med skiten, ingen längre som går på den total floppade och glamoriserade propagandan man försökte tvinga oss på ett tag.
Citera
2025-08-25, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LimitedByAsholes
För den som inte fattar det så kommer det förstås inte sluta med OnlyFans. Nästa steg är att förbjuda porr eftersom kvinnor som är med där är förstås också "utnyttjade".
Du blir ju inte mindre utnyttjad bara för att någon filmar spektaklet...

Nej nej, de kommer enbart förbjuda köpet av porr (för svenska män).

Svenska tjejer kommer fortfarande kunna sälja sig via porr och hela världens män (förutom svenska) kommer fortfarande kunna köpa den porren.

..syftet med dessa rättsvidriga lagar är inte att skydda kvinnor utan att sätta dit svenska män.

Att en stat kan stifta lagar som kriminaliserar halva befolkningen att köpa en tjänst som andra hälften av befolkningen lagligt kan sälja är en juridisk perversion.
Helt klart borde det upp i EU domstol för brott mot mänskliga rättigheter.

..och jag personligen tycker man borde förbjuda prostitution helt.
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2025-08-25 kl. 07:18.
Citera
2025-08-25, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bojanmaiko
Håller med men även dom patetiska männen som betalar för det och tror att dom har nån speciell kontakt med dom då, eller vill kika lite på någon influenser som får dom att känna sig rika.

Ner med skiten, ingen längre som går på den total floppade och glamoriserade propagandan man försökte tvinga oss på ett tag.

Måste ha missat den propagandan... kan du berätta litet om den?
Citera
2025-08-25, 09:12
Medlem
Citat:

Det var värst vad du var hatisk?!

Känner doften av bitterhet lång väg…

Får du inte ligga eller vad är problemet?

Att män vill ha sex med en kvinna är väl ganska normalt va?

Efterfrågan på sex är gigantiskt och världens största marknad så att den skulle försvinna för att patetiska Svenskar infört en totalt meningslös lag säger ju rätt mycket om just dem!
Citera
2025-08-25, 10:24
Medlem
Är väl bara bra att tjejerna skaffar sig riktiga jobb och att man gör dom en tjänst genom nya lagen.
Citera
2025-08-25, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av milfis90
Är väl bara bra att tjejerna skaffar sig riktiga jobb och att man gör dom en tjänst genom nya lagen.

Om man nu vill pusha tjejerna till att byta bana så är ju ett förbud mot både köp och sälj den vettiga vägen att gå.
Citera
2025-08-25, 10:58
Medlem
Citat:

Riktiga jobb?

Vem avgör vad ”Riktiga jobb” är?

Ska man inte själv få avgöra hur man vill tjäna pengar och vad man vill använda sin kropp till?

Vad är det som är så otroligt jobbigt för er när någon vill sälja sex frivilligt och älskar det men inte när någon vill sälja något annat?
Citera
2025-08-25, 11:09
Medlem
Citat:

De har ju inga andra val än att sälja sex sägs det.
Citera
2025-08-25, 11:15
Medlem
Citat:

Du menar höginkomsttagare, arbetare, män med mycket pengar, gifta män, singel hunkar, kåt gubbar? Alla arbetande män, utbildade, jobbar dag ut dag in sen kunna lätta på trycket. Dom förtjänar det, och vi förtjänar vår lön.
Citera
2025-08-25, 13:48
Medlem
scraftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaddyCool64
Det är ändå lite komiskt med alla dessa feminister som horade ut sig på OnlyFans, då lät det "jag gör vad jag vill med min kropp", "titta på mig, vilken stark kvinna jag är som håller på med denna feministiska frigörelse", att hålla på att hora ut sig på OnlyFans det var det givetvis inget problem med.

Sedan över en natt blev alla dessa feministiska frihetskämpar klassade som horor och föll in i samma fack som vanliga horor. Samma typ av horeri som de samtidigt har hatat och sagt att "alla horor är utsatta och utnyttjade kvinnor"
Har du svårt att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Det finns sex-positiva feminister och det finns moralfeminister ledda av frikyrkan. Den senare kategorin dominerar media och riksdagen.
Citera
2025-08-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty
Har du svårt att hålla två tankar i huvudet samtidigt? Det finns sex-positiva feminister och det finns moralfeminister ledda av frikyrkan. Den senare kategorin dominerar media och riksdagen.

Moralfeminister finns av alla kön och över hela höger-vänsterskalan i Sverige, men "ledda av frikyrkan" tror jag inte på. Sverige är ett sekulärt land, men den religiösa fanatismen har ersatts av den politiska korrektheten, som dock i första hand handlar om den egna karriären och ängsligt rövslickande för att slippa få Maktens arga öga på sig. Finns ju massor av exempel bara i EU på mycket mer gammaldags religiösa länder där attityden till dessa frågor är mycket mer tillåtande, både i samhället och i lagstiftningen. Sverige sticker ut, men knappast någon kyrkas fel.
Citera
2025-08-25, 17:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scrafty

Vad har det med saken jag skrev? Jag syftade uppenbarligen på den sex-positiva feminismen.

Blev du kränkt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in