2025-08-29, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Hur kan Sverige vara förlorat bara för att vi har en ny lag som förbjuder sexköp på distans?

Om du har följt med i debatten så borde du ha sett att vi har diskuterat varför kvinnor tar steget in i prostitutionen, de hamnar där pga psykisk ohälsa, missbruk eller trauma.
Du verkar dock tro på myten om den lyckliga horan.

Det här skulle inte hända i något annat land. Den som föreslog det skulle ses som ett ufo.
Citera
2025-08-29, 16:54
Medlem
Fantastiskt.

Men när förbjuder vi vanlig e-whoring då? Det ska fan inte vara lagligt!
Inte nog med att det tillåter vidriga luder att tjäna in cashish på efterblivna simp horungar, utan det lockar även yngre kvinnor in i träsket för en snabb "konsekvenslös" peng, och vips så är de skadat gods.

Ni som SKAMLÖST payar dessa tjejer bör verkligen knyta snaran och göra världen till ett bättre ställe.
Andra stackare som erkänner problemet och försöker ta itu med det, well lycka till bröder...
Senast redigerad av tktrx83 2025-08-29 kl. 16:59.
Citera
2025-08-29, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tktrx83
Fantastiskt.

Men när förbjuder vi vanlig e-whoring då? Det ska fan inte vara lagligt!
Inte nog med att det tillåter vidriga luder att tjäna in cashish på efterblivna simp horungar, utan det lockar även yngre kvinnor in i träsket för en snabb "konsekvenslös" peng, och vips så är de skadat gods.

Ni som SKAMLÖST payar dessa tjejer bör verkligen knyta snaran och göra världen till ett bättre ställe.
Andra stackare som erkänner problemet och försöker ta itu med det, well lycka till bröder...

Begriper du inte att det här är en pipeline för att få kvinnor att sälja sex? De börjar med onlyfans, tjänar inga pengar, och går vidare till att sälja sex.

Sen kan män knulla unga tjejer för en billig penning.

Det sätter press på resten av kvinnorna att konkurrera.
Citera
2025-08-29, 17:20
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Är det den nya sexköpslagen som fått dina anhöriga att reagera över dina osunda vanor?

Terapi låter bra, förhoppningsvis kan du lämna den där sunkiga världen.

Man märker att den nya lagen vänder upp och ned på saker och ting.
Jag vill inte sluta runka och titta på porr. Vafan är det för jävla taliban land detta blivit. Om jag vill betala för porr eller CAM show med tjej ska jag få göra det.
Citera
2025-08-29, 17:23
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghoul-thot
Woah! Det där är sjukt. Vad är det här för terapi? Låter helt bisarrt.
Med läkare och typ terapi grupper
Med andra som också blivit tvingade till det. Mina anhöriga och fru har fått reda på jag spenderat 100 tusentals kronor på porr och sexiga CAM tjejer. Men detta får mej att må bra kan jag inte bara få vara ifred sjukt.
Citera
2025-08-29, 17:24
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Är det den nya sexköpslagen som fått dina anhöriga att reagera över dina osunda vanor?

Terapi låter bra, förhoppningsvis kan du lämna den där sunkiga världen.

Man märker att den nya lagen vänder upp och ned på saker och ting.
Vadå osunda vanor? Fan är det för osunt att vilja ha det skönt och se snygga tjejer?
Citera
2025-08-29, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Med andra som också blivit tvingade till det. Mina anhöriga och fru har fått reda på jag spenderat 100 tusentals kronor på porr och sexiga CAM tjejer. Men detta får mej att må bra kan jag inte bara få vara ifred sjukt.

Tycker du ska polisanmäla de här fjantarna för typ ofredande. Vi kan inte ha ett samhälle med nofap terapi.

Det finns 1000 tals cam tjejer som vill ha din frus jobb. Dumpa och välj en cam tjej till flickvän.

Du förtjänar bättre.
Citera
2025-08-29, 17:36
Medlem
Leif.Jennekvists avatar
Citat:
Jag vill inte sluta runka och titta på porr. Vafan är det för jävla taliban land detta blivit. Om jag vill betala för porr eller CAM show med tjej ska jag få göra det.

Du har en fru men vill hellre runka till dysfunktionella och totalt odugliga kvinnor. Arbetsskygga kvinnor som utsätter sig för förnedring från morgon till kväll. Har du benägenhet att förstå hur sjuk i huvudet du är?

Citat:

Herregud man upphör aldrig att förvånas, din sjuka horghbbe

Citat:
Vadå osunda vanor? Fan är det för osunt att vilja ha det skönt och se snygga tjejer?

Du har inte bara osunda vanor, för paria av din sort bör låsas in för allas bästa.
Citera
2025-08-29, 17:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist
Du har en fru men vill hellre runka till dysfunktionella och totalt odugliga kvinnor. Arbetsskygga kvinnor som utsätter sig för förnedring från morgon till kväll. Har du benägenhet att förstå hur sjuk i huvudet du är?

Stor moralpanik här. Klart män inte vill sätta på sina fruar efter ett par år. Det är naturligt. Googla Coolidge effect.

Hur är det förnedring att visa tuttarna i cam? Låter frikyrkligt.

Citat:
The Coolidge effect is a biological phenomenon seen in animals, whereby males exhibit renewed sexual interest whenever a new female of reproductive availability is introduced, even after sex with prior but still available sexual partners.[1][2][3][4] To a lesser extent, the effect is also seen among females with regard to their mates.[3]

The Coolidge effect can be attributed to an increase in sexual responsiveness, and a shortening of the sexual refractory period.[5] The evolutionary benefit to this phenomenon is that a male can fertilize multiple females.[6] The male may be reinvigorated repeatedly for successful insemination of multiple females.[7] This type of mating system can be referred to as polygyny, where one male has multiple female mates, but each female mates with only one or a few males.[5] The Coolidge effect has been demonstrated to occur in humans across cultures and in both sexes.[8]
Senast redigerad av Ghoul-thot 2025-08-29 kl. 17:47.
Citera
2025-08-29, 18:32
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:

Lägg av ! Visa lite mer respekt för din fru och familj, du ska självklart sluta köpa sexuella tjänster på nätet!

(FB) Sexköp på distans (ex. OnlyFans) förbjuds 1 juli 2025

Dessutom så bryter du mot den nya sexköpslagen om du fortsätter med denna fula olagliga ovana!
Citera
2025-08-29, 18:33
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leif.Jennekvist

Herregud man upphör aldrig att förvånas, din sjuka horghbbe

Du har inte bara osunda vanor, för paria av din sort bör låsas in för allas bästa.
Vi ligger i skilsmässa. Jag får även stöd av tjejen jag köpt av senaste tiden. Hon gör detta frivilligt och hon pratar med mej när jag behöver det. CAM tjejer är bättre människor än sånna som dej och taliban politikerna.
Citera
2025-08-29, 18:33
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Extra-Allt
Vilken uppmaning är det som jag ska rikta till sexköpare i Sverige?

Att de ska sluta bryta mot sexköpslagen!

Det är väl inte för mycket begärt av en man i din ålder att du uppträder som en fullvuxen person 😁
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in