2025-05-20, 16:36
Medlem
Brain Damages avatar
Sådär, nu har tanokratin och Prusiluskor av alla kön klubbat igenom ännu en morallag där det sannolikt totalt saknas offer, det är bara moralen hos dessa idioter till beslutsfattare som stukats.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...dEntry=1380795
Citat:
Riksdagen har klubbat igenom en ny lag som förbjuder köp av sexuella handlingar på distans, rapporterar TV4 Nyheterna.

Enligt den nya lagen som träder i kraft den 1 juli kommer det fortsatt vara tillåtet att betala för förinspelat material, men det kommer att bli olagligt att påverka innehållet – som att betala någon för att utföra en sexuell handling.

Att diskutera, bl.a. hur kan Sverige bestå av sådana fjantar till politiker att detta ens diskuteras i riksdagen?
Varför går Sverige i motsatt riktning mot resten av Europa i denna fråga?

Fel forum? Flytta!
Citera
2025-05-20, 16:40
Medlem
Personligen hurrade jag när jag läste detta. Skitbra att de äntligen tar tag i den jävla skiten. Jag tänker på alla unga tjejer som håller på med detta för att tjäna snabba pengar istället för att utbilda sig är förjävligt. Ingen jävla självrespekt någonstans.
Skitbra av regeringen!
Citera
2025-05-20, 16:42
Medlem
S.O.Stolps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brain Damage
Sådär, nu har tanokratin och Prusiluskor av alla kön klubbat igenom ännu en morallag där det sannolikt totalt saknas offer, det är bara moralen hos dessa idioter till beslutsfattare som stukats.

Att diskutera, bl.a. hur kan Sverige bestå av sådana fjantar till politiker att detta ens diskuteras i riksdagen?

Fel forum? Flytta!
Fel och fel. Du har ju ändå varit medlem i 20 år, så du vet nog.

(FB) Nu vill regeringen att "prostitution online" ska bli olagligt.

(FB) Regeringen vill straffa OnlyFans-kunder
Citera
2025-05-20, 16:42
Medlem
oldeubois avatar
Vad exakt kommer det göra för skillnad? De kan ju bara spela in sina filmer i förväg.

Önskar någon någonting, får de väl skicka med en punktlista på vad som skall ske i det förinspelade klippet.
Citera
2025-05-20, 16:43
Om det är manlig snusk riksdagen vill förbjuda så påverkar den lagen inte mig. Jag snuskar i onlinedejting på låtsas och utan att betala. Numera med dåligt samvete då det alltid är typ klöver två de får på kroken. Jag är medveten om det numera så helst inget mer.
Lagen luktar efterbliven moralism. Det är konstigt att det oavsett färg på regering alltid är så kallade snuskgubbar som ska läxas upp.
Senast redigerad av yoghurtglass 2025-05-20 kl. 16:47.
Citera
2025-05-20, 16:43
Medlem
Brain Damages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Personligen hurrade jag när jag läste detta. Skitbra att de äntligen tar tag i den jävla skiten. Jag tänker på alla unga tjejer som håller på med detta för att tjäna snabba pengar istället för att utbilda sig är förjävligt. Ingen jävla självrespekt någonstans.
Skitbra av regeringen!
Hur vet du att de inte utbildar sig samtidigt?
Hur vet du att de saknar självrespekt?
Är du deras förmyndare?
Har du övervägt att de helt enkelt drygar ut inkomsten på ett sått som de själva inte har några moraliska betänkligheter över?
Senast redigerad av Brain Damage 2025-05-20 kl. 16:46.
Citera
2025-05-20, 16:47
Medlem
Konstnarren5s avatar
Det är definitivt inget offerlöst brott - offren är alla män som luras på pengar för lite bilder och video på fitta.

Ganska patetiskt egentligen. Kompulsivt beteende från alla inblandade, inklusive alla duktiga "entreprenörer".
Citera
2025-05-20, 16:54
Medlem
Citat:
Hur vet du att de inte utbildar sig samtidigt?
Hur vet du att de saknar självrespekt?
Är du deras förmyndare?
Har du övervägt att de helt enkelt drygar ut inkomsten på ett sått som de själva inte har några moraliska betänkligheter över?

Det kan väl inte jag veta? Klart det finns folk som pluggar eller har ett bra jobb och gör detta samtidigt MEN jag tycker fortfarande det är brist på självrespekt att sälja sin kropp. Jag tycker bara det är synd om folk som har det synsättet.
Att SÄLJA SIN KROPP (SÄLJA!!!!! SIN! KROPP!) är brist på självrespekt, den meningen talar för sig själv, behövs ingen förklaring.
Haha om man drygar ut sin inkomst på att sälja sin kropp, ah då vet jag inte. Men det är upp till var och en vad de vill göra med sin kropp.
Citera
2025-05-20, 17:13
Medlem
Raktinyllets avatar
Äcklig morallag som inkräktar på samtyckande vuxnas sexliv men se det från den ljusa sidan. Ni kan spara era pengar och sluta betala för porr som finns i alla dess former gratis och lägga pengarna på riktiga bordellbesök utomlands istället
Citera
2025-05-20, 17:14
Medlem
Citat:

Fel forum? Flytta!
Sverige är unikt på många sätt och speciellt när det gäller sex. Praktiskt taget inga andra länder håller på som Sverige gör.
Den där tv4 gubben som gömmer sig i England klarar sig ju för att engelska polisen skiter i det där.
Sverige har blivit ett extremt löjligt land och det beror på att alltför många moralkärringar styr och ställer. Men dom har minskat och snart kommer dom att vara ett minne blott
Det här nu senast kommer ju inte att få någon inverkan alls och andra länder bara skrattar och ruskar på huvudet åt fjant landet Sverige.
Citera
2025-05-20, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Olipio
Skitbra av regeringen!
Tyvärr blir ingen skillnad alls. I värsta fall kommer dom att ändra vissa grejer på sajterna men sedan rullar det på som vanligt
Men det tjejerna gör är ju inte olagligt alls och det är ju bara Sverige som har hittat på denna lag.
Så därför blir det lika eller mycket mer tandlöst som sexköpslagen där sexköpen fortsätter ändå.
Citera
2025-05-20, 17:28
Medlem
TokayGecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oldeuboi
Vad exakt kommer det göra för skillnad? De kan ju bara spela in sina filmer i förväg.

Önskar någon någonting, får de väl skicka med en punktlista på vad som skall ske i det förinspelade klippet.

Läser du lagen hur den är utformad så får du endast betala för en förinspelad film där kvinnan bestämt innehållet. Du får inte på något sätt påverka innehållet i filmen. Det vill säga, det är oagligt att köpa en film där du vill att mannen/kvinnan har nätbyxor på, då har du påverkat och skall in i fängelse.

Har aldrig sysslat med OF eller camsex, men kan tycka denna lag är en riktigt vidrig morallag som ska in och peta på vad vuxna människor kommer överens om. Allt för att Kerstin, Gunilla och Barbro ska klappa sig om ryggarna på riksdagens fikarum. Männen i Sverige, i synnerhet inom politiken är nästan lika mycket kvinnor som svenska kvinnor, inte förvånad att det gick igenom så enkelt. Ingen man i Sverige vågar stå upp för ett skit som de själva kan tänkas stå för. Äkliga flockdjur. Som vanligt i Sverige klubbas förbuds och morallagar utan någon som helst debatt eller offentlig votering. Nu minsann ska gubbarna som runkar på nätet sättas dit! Stackars kvinnor som tvingas ställa upp på OF!
Senast redigerad av TokayGeck 2025-05-20 kl. 17:36.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in