Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Märkligt feltänk. Varför skulle chemtrails kunna "expandera enormt" men inte iskristaller? Vad är det för mystisk egenskap som gör att chemtrailssörjan kan sprida sig men inte vatten? Borde inte en 1kg vattenånga ha minst lika goda möjligheter att sprida ut sig som 1kg chemtrailssörja?
I själva verket är det ju precis tvärtom. Eftersom den omgivande luften redan innehåller vatten krävs mindre vatten än chemtrailssörja för att få samma spridning.
Hmmm - så fysiker, meterologer, piloter och andra som förstår sig på molnbildning är sinnesjuka? Och det är bara ni "vakna" som fattar?
Jag är väldigt övertygad om att det är tvärtom. Det är ni "vakna" som är de sinnessjuka.
Vad som gör at strimmorna expanderar borde/måste någon experter också undras över, granska, diskutere öppet osv. Men får dom lov? Vil massmedia granska och publisera och driva genom detta? Upplagt inte. Dom gör ju inte så. Varför inte? Är systemet/världen/myndigheterna/regeringen m.m så korrupta at det inte går at ta tag i? Vem styr då detta? Krigsherrer, världensmakten(?), NATO, USA. WHO, NASA, försvaret, frimureriet....eller en mix av korrupta i nätverk???
Varför expanderar inte en strimma av iskristaller? Är det för at is är vatten och kan upplösas?
Nej säger ni grindpojkerna. Jaha, blir iskristallerna der til evig tid då? (is til evig tid??)
Solstrålerna som träffer dom har inte nån värmeeffekt liksom? Var tog värmen vägen då?
Partiklar därimot, går inte i upplösning så dom virvlas rundt och fortsätter bara spridningen tills dom faller på marken nån gång.
Är det därför ni förnekar testresultaterna om föroreningarna i jord, vatten, luft, som Dane Wigington pratar om, som Marvin J Herndon vetenskapsmannen, har i sina rapporter, Clifford Carnicoms forskande...
Varför skal man ignorera alvarligt akkumulerade mängder aluminium, bariuim, strontium o.a. och bara fantisera om at "det måste komma från något annat", och låtsas som flygplanens spridande inte kan mistänkas. Kejsaren utan kläder, elefanterna i rummet....."nej, jag ser inte detta....vad pratar ni om...???" liksom...
"Jag hör hela tiden stora kraftiga smäller från det huset, som pistol, revolver, gevär....jaja, det är nog bara en 5-åring som slår på en sko-ask, banankasse....jo, det är nog så...".
Jag tror inte "fysiker, meteorologer, piloter" är sinnesjuka, men var hör/ser vi dom diskutera detta tema och dessa fenomen. Är dom kanske sinnesjukt korrupta, eller är systemet som sörger för at detta inte går at diskutere (öppet) sinnesjukt korrupta. Man måste stella dessa frågor.
Ingår ni yrkesdebunkare/grindpojker i korruptionen och desinformationen? En helt naturlig fråga då ni är anomyma, verkar va heltids förnekare, försvarar det mesta som är PK.verkar det som, altså et beteende helt motsatsen av alla andra som observerar, studerar/gräver, varnar, i öppenhet, som vil ha slut på kriminalitet, maktmisbruk, krig, elände m.m.
(Man måste undras naturligtvis. Måste...)