2025-07-19, 23:01
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Hej!

Vad är dem största anledningarna till att du fortfarande är oskuld? Vart brister det?

För mig själv så är det nog för att jag är socialt inkompetent och en tyst person, har utseendet med mig men personligheten brister.

Kvinnor - svara o berätta om er själva
Citera
2025-07-20, 00:31
Medlem
tjobrushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Fast om du opererar näsan tycker jag att du har en moralisk skyldighet att berätta det för den kvinna du träffar, innan ni skaffar barn. Själv hade jag blivit skogstokig om jag hade fött ett barn som visade sig ha en semitisk näsa, och mannen inte hade berättat för mig att hans fina, raka näsa var fejk... Antar att du också har några specifika drag som du är anti, och absolut inte vill se på din fru eller dina barn?

Om det sker så tänker jag säga det. Jag har inget att dölja och jag tror att flertalet har plastat sig själva eller funderar på det.
Jag har märkt att människor i sig vanligtvis blir mycket mer förlåtande om de har blivit attraherade av andras utseende och kan förlåta problemen.

Ärligt talat, jag tycker att en liten ”kroknäsa” på MENA-kvinnor är hett men det är kanske bara jag. Jag har sett många MENA-kvinnor med silversvart långt hår och en kroknäsa och blivit attraherad men tyvärr var de redan tagna.

Det är just på männen dessa genetiska defekter blir problematiska tycker jag. Dels för att kvinnor verkar mer utseendefixerade än män men också på grund av att testosteronet gör att defekta skelettdelar eller andra delar blir mer synliga. Jag fattar inte varför naturen har gjort så att defekter är femtiotusen gånger fulare på män än kvinnor.

Det finns inte mycket jag kan säga om vilka drag som är fula hos kvinnor. Om hon är normalviktig och vältränad blir hon en 8/10 i männens värld. Även om hon har fräknar eller är skallig.

En man däremot måste ha mycket mer för att räknas som 8/10. Det är helt sjukt. Jag förstår kvinnor ändå. Männens defekter sticker ut bra mycket mer.

Jag tycker att oskulda inte ska oroa sig för detta för att det kommer ändå gå lättare för dem, och så kan man ju alltid spara ihop pengar för framtida operationer om barnet blir onöjd.

Jag vet att det låter tråkigt men även fula människor ska ha rätt att födas och leva. Jag är glad att jag lever och jag har inga problem att gå till plastiken.
Senast redigerad av tjobrushan 2025-07-20 kl. 00:33.
Citera
2025-08-13, 16:58
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SC430
Kvinnor - svara o berätta om er själva
Uppdatering: Är inte oskuld längre.
Den rök kort efter att denna tråden skapades.
Citera
2025-08-13, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hakro807
Detta är lite off-topic, men med tanke på hur mycket diskussion som förs i samhället om de skönhetskrav som kvinnor har på sig är det intressant att se hur många män (på Flashback) som verkar ha oerhörda komplex för sitt utseende.

Kanske har diskussionen varit felaktig hela tiden, kanske är det män som har de största kraven på utseende på sig sig. Detta verkar också stödjas av forskning som visar att de fulaste männen (typ fulaste tiondelen) har ett större "utseendehandikapp" än den fulaste tiondelen bland kvinnor har.

Kvinnor säger att män är ytliga. Och att utseendet inte är det viktigaste hos en man. Häromdagen hörde jag några kvinnor prata om en man som en av kvinnorna träffar. De hade sett foto och de sa att han ser bra ut. De nämnde inget om honom som person.
Citera
2025-08-13, 21:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Kvinnor säger att män är ytliga. Och att utseendet inte är det viktigaste hos en man. Häromdagen hörde jag några kvinnor prata om en man som en av kvinnorna träffar. De hade sett foto och de sa att han ser bra ut. De nämnde inget om honom som person.
Typ alla människor är ytliga i någon mån, särskilt ju yngre man är. Men det finns dom som inte är det, det kan man se när man går på stan. Jag t.ex har haft sex med en gång och hon sa när jag lärde känna henne att hon inte brydde sig om utseendet. Tur för mig, för annars hade jag aldrig fått ligga.
Citera
2025-08-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Typ alla människor är ytliga i någon mån, särskilt ju yngre man är. Men det finns dom som inte är det, det kan man se när man går på stan. Jag t.ex har haft sex med en gång och hon sa när jag lärde känna henne att hon inte brydde sig om utseendet. Tur för mig, för annars hade jag aldrig fått ligga.

Ja, jag skulle säga att kvinnor är minst lika ytliga som män är.
De här kvinnorna jag nämnde är inte unga.
Citera
2025-08-14, 07:31
Medlem
Jag fick nobben av en kvinna för att jag var oskuld. Jag tror det är vanligare att kvinnor nobbar oskulder.
Kvinnor säger att män bara är ute efter en sak. Ändå sä tycker kvinnor att det viktigaste är att han har knullat.

Jag var oskuld för att jag inte träffade rätt. Och så missade jag en del chanser för att jag var försiktig. Fick veta i efterhand av några kvinnor att de velat. En av dom kände jag på mig att hon ville, men jag vågade inte, rädd förstöra vänskapen. Hon sa sen att hon inte trodde jag ville då jag inte försökte nåt.
Senaste jag träffade sa att hon inte var så intresserad av sex, var trött på män som försöker saker på dejter. Hon sa sen att hon velat, men att det var jag som skulle ha tagit första steget.
En tog jag första steget med och vi hade nästan sex. Hon ville ses mer, sa hon. Sen ändrade hon sig. Hon berättade om en annan man hon låg med när han var i stan. Hon sa att hon dras till svin.
Citera
2025-08-14, 10:55
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Jag fick nobben av en kvinna för att jag var oskuld. Jag tror det är vanligare att kvinnor nobbar oskulder.
Kvinnor säger att män bara är ute efter en sak. Ändå sä tycker kvinnor att det viktigaste är att han har knullat.

Kvinnor vill ha det som andra kvinnor vill ha. Om hon antingen vet, eller känner på sig, att andra kvinnor vill ha dig / har velat haft dig så kommer detta helt undermedvetet upplevas som attraktivt. Om hon däremot får den motsatta uppfattningen, att inga andra kvinnor har velat haft dig, så kommer detta absolut bli kraftigt negativt.

Detta är ju förstås en ond cirkel om man börjat komma upp i åren och inte fått till det.
Citera
2025-08-14, 12:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Kvinnor vill ha det som andra kvinnor vill ha. Om hon antingen vet, eller känner på sig, att andra kvinnor vill ha dig / har velat haft dig så kommer detta helt undermedvetet upplevas som attraktivt. Om hon däremot får den motsatta uppfattningen, att inga andra kvinnor har velat haft dig, så kommer detta absolut bli kraftigt negativt.

Detta är ju förstås en ond cirkel om man börjat komma upp i åren och inte fått till det.

Ja, en man ska vara godkänd av andra kvinnor. Då blir han attraktiv. Det här nekar kvinnor till.
Upptagna män, och i synnerhet om han är gift, är nåt alldeles speciellt. De är bättre män än singelmän.
Citera
2025-08-14, 12:42
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ja, en man ska vara godkänd av andra kvinnor. Då blir han attraktiv. Det här nekar kvinnor till.

Ja, så är det absolut, och det kan ju addera till problemet om många kvinnor inte är medvetna om det själva.

Dock, det enda du kan ändra är dig själv. Du behöver identifiera de problem/begränsningar du har och målmedvetet arbeta på att förbättra dem.
Citera
2025-08-14, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Ja, så är det absolut, och det kan ju addera till problemet om många kvinnor inte är medvetna om det själva.

Dock, det enda du kan ändra är dig själv. Du behöver identifiera de problem/begränsningar du har och målmedvetet arbeta på att förbättra dem.

Ja, det bästa är om jag skaffar ett förhållande. Då blir jag mer attraktiv och plötsligt så kan jag välja och vraka bland kvinnorna som jag inte såg röken av innan.
Jag har fortfarande inte kropp som Ryan Reynolds och min kuk blev inte större för att jag fick kvinna, men jag är åtminstone godkänd av en annan kvinna nu. Jag måste vara nåt alldeles särskilt.
Senast redigerad av scaryfoot 2025-08-14 kl. 12:50.
Citera
2025-08-14, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luftgevar
Uppdatering: Är inte oskuld längre.
Den rök kort efter att denna tråden skapades.
Grattis!
Tyckte du att livet blev väldigt annorlunda i samband med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in