Citat:
Ursprungligen postat av
Merwinna
Fast om du opererar näsan tycker jag att du har en moralisk skyldighet att berätta det för den kvinna du träffar, innan ni skaffar barn. Själv hade jag blivit skogstokig om jag hade fött ett barn som visade sig ha en semitisk näsa, och mannen inte hade berättat för mig att hans fina, raka näsa var fejk... Antar att du också har några specifika drag som du är anti, och absolut inte vill se på din fru eller dina barn?
Om det sker så tänker jag säga det. Jag har inget att dölja och jag tror att flertalet har plastat sig själva eller funderar på det.
Jag har märkt att människor i sig vanligtvis blir mycket mer förlåtande om de har blivit attraherade av andras utseende och kan förlåta problemen.
Ärligt talat, jag tycker att en liten ”kroknäsa” på MENA-kvinnor är hett men det är kanske bara jag. Jag har sett många MENA-kvinnor med silversvart långt hår och en kroknäsa och blivit attraherad men tyvärr var de redan tagna.
Det är just på männen dessa genetiska defekter blir problematiska tycker jag. Dels för att kvinnor verkar mer utseendefixerade än män men också på grund av att testosteronet gör att defekta skelettdelar eller andra delar blir mer synliga. Jag fattar inte varför naturen har gjort så att defekter är femtiotusen gånger fulare på män än kvinnor.
Det finns inte mycket jag kan säga om vilka drag som är fula hos kvinnor. Om hon är normalviktig och vältränad blir hon en 8/10 i männens värld. Även om hon har fräknar eller är skallig.
En man däremot måste ha mycket mer för att räknas som 8/10. Det är helt sjukt. Jag förstår kvinnor ändå. Männens defekter sticker ut bra mycket mer.
Jag tycker att oskulda inte ska oroa sig för detta för att det kommer ändå gå lättare för dem, och så kan man ju alltid spara ihop pengar för framtida operationer om barnet blir onöjd.
Jag vet att det låter tråkigt men även fula människor ska ha rätt att födas och leva. Jag är glad att jag lever och jag har inga problem att gå till plastiken.