2025-08-14, 13:29
Medlem
Svårt att hitta en kvinna som är oskuld men det borde väl finnas några.
Citera
2025-08-14, 14:46
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av scaryfoot
Ja, det bästa är om jag skaffar ett förhållande. Då blir jag mer attraktiv och plötsligt så kan jag välja och vraka bland kvinnorna som jag inte såg röken av innan.

Nja, riktigt så fungerar det förstås inte. Det är dessutom, tycker jag själv, inte okej att "välja och vraka" bland andra samtidigt som man har ett förhållande.

Däremot så när/om du får till det, antingen tillfälligt eller ett förhållande, så kommer du senare att utstråla något som du inte gör nu - och som kvinnor kan undermedvetet snappa upp.
Citera
2025-08-14, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
Nja, riktigt så fungerar det förstås inte. Det är dessutom, tycker jag själv, inte okej att "välja och vraka" bland andra samtidigt som man har ett förhållande.

Däremot så när/om du får till det, antingen tillfälligt eller ett förhållande, så kommer du senare att utstråla något som du inte gör nu - och som kvinnor kan undermedvetet snappa upp.

Ja, många kvinnor skulle nog tycka det var fel av en man som inte haft framgång med kvinnor att ta för sig om han plötsligt får chanser med kvinnor som vill ha honom.

Ja, då utstrålar jag säkert nåt annat än bitterhet och uppgivenhet.
Citera
2025-08-14, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gscoIkljyikdvkhfdI
Svårt att hitta en kvinna som är oskuld men det borde väl finnas några.

Ja. De döms inte ut på samma sätt av män, som kvinnor dömer ut män.
Citera
2025-08-14, 16:11
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ja, många kvinnor skulle nog tycka det var fel av en man som inte haft framgång med kvinnor att ta för sig om han plötsligt får chanser med kvinnor som vill ha honom.

Nu tror jag ju inte att det ligger i farans riktning, men otrohet är naturligtvis moraliskt fel, oavsett vilka chanser man fått eller inte fått tidigare.

Citat:
Ja, då utstrålar jag säkert nåt annat än bitterhet och uppgivenhet.

Kvinnor pejlar typiskt sådant mycket väl och utan att du arbetat bort den utstrålningen kommer det vara mer eller mindre hopplöst.
Citera
2025-08-14, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77

Kvinnor pejlar typiskt sådant mycket väl och utan att du arbetat bort den utstrålningen kommer det vara mer eller mindre hopplöst.

Så är det säkert. Vet inte om det skulle göra nån skillnad i mitt fall. När jag känt mig glad och positiv, hade gott självförtroende osv. så var det också hopplöst. Och då var jag yngre. Var i bättre form fysiskt än jag är nu, mer viril, mer rörlig osv.
Citera
2025-08-14, 16:34
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Så är det säkert. Vet inte om det skulle göra nån skillnad i mitt fall. När jag känt mig glad och positiv, hade gott självförtroende osv. så var det också hopplöst. Och då var jag yngre. Var i bättre form fysiskt än jag är nu, mer viril, mer rörlig osv.

Det är ju tyvärr inte lätt, och det blir knappast lättare ju äldre man blir utan att fått till det.
Dock återstår faktum att det enda sättet att lösa problemet är att objektivt identifiera det som är ditt/dina problem och sedan arbeta målmedvetet för att lösa dem.
Citera
2025-08-14, 23:11
Medlem
Xlntboys avatar
Hur gamla är ni som är oskulder? Ni behöver inte svara exakt om ni inte vill men en spann, typ 25-30 el så.
Citera
2025-08-15, 07:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xlntboy
Hur gamla är ni som är oskulder? Ni behöver inte svara exakt om ni inte vill men en spann, typ 25-30 el så.

Jag var 35. Trodde det skulle lossna efter det, men tyvärr inte. Fortfarande enda jag legat med.
Citera
2025-08-15, 09:58
Medlem
Xlntboys avatar
Citat:
Jag var 35. Trodde det skulle lossna efter det, men tyvärr inte. Fortfarande enda jag legat med.

Funderat att åka till Amsterdam eller Hamburg eller Thailand för att knulla av lite?

Jag åker alltid förbi Amsterdam när jag åker på tjänsteresa inom EU
Senast redigerad av Xlntboy 2025-08-15 kl. 10:01.
Citera
2025-08-15, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xlntboy
Funderat att åka till Amsterdam eller Hamburg eller Thailand för att knulla av lite?

Jag åker alltid förbi Amsterdam när jag åker på tjänsteresa inom EU

Nej, det kan kvitta i så fall.
Citera
2025-08-25, 20:25
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Grattis!
Tyckte du att livet blev väldigt annorlunda i samband med det?
Livsomvälvande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in