2025-12-30, 12:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Är du medveten om att många äldre änkor gifte om sig med yngre överlevande karlar från byn?

Du har inget bakom ryggen, de enda som tror på det du skriver är incels, dvs övrig överbliven kanonmat as would be?
Vad har det med saken att göra om Kvinnor gifte om sig?
Citera
2025-12-30, 12:15
Medlem
Timoteuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Snart 40.
Enda anledningen jag aldrig gjort det är att jag har ganska höga krav på min tjej.

Alltså, jag skulle 100% säkert kunna logga med nån random brud för jag ser okej ut och är hyfsat bra socialt, men jag vill göra det med nån jag gillar och jag gillar inte särskilt många tjejer.

Hon ska va en bra person och oskuld, det är typ mina två krav jag aldrig kommer tumma på.
Har sett väldigt många söta och fina tjejer genom åren och även umgåts med en del men direkt jag förstår dom inte uppfyller dom 2 kraven går hon bort direkt.
Väldigt många tjejer är inte bra personer och har alltid kännt så.
Minns i skolan hur tjejer kunde bete sig på ett visst sätt och komma undan med det endast för dom var tjejer.

Jag har enormt behov av att knulla, alltid haft, men jag kommer inte göra det med nån random brud som haft 5 kukar i sig innan.
Känner att jag lever i helt fel tid, hade varit bättre att leva på 1800 talet när tjejer inte bara gav sin kropp till vem som helst.
Min mormor och morfar träffades när dom var 18, båda oskulder och gifte sig 5 år senare och fick barn, det tycker jag borde vars det normala.
Idag har en 18 årig tjej knullat så otroligt mycket och har noll gränser, så sjukt oattraktiva så man vill kräkas.

Får man fråga hur du dejtar? Tinder etc?
Letar du jämnåriga?
Citera
2025-12-30, 12:16
Avstängd
Citat:
Vad har det med saken att göra om Kvinnor gifte om sig?
Överlevnad. Du kanske inte känner till detta märkliga fenomen men förr fick folk kämpa för den.
Men såklart knullades det friskt oavsett.

Du tar uppenbarligen inte till dig någonting så nu slutar jag ödsla mer tid, du så störde man.
Citera
2025-12-30, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timoteus
Får man fråga hur du dejtar? Tinder etc?
Letar du jämnåriga?

Inget alls, jag söker aldrig kvinnor uppmärksamhet på något sätt annat än när jag skrivit med några väl utvalda tjejer jag vet är oskuld.
Sen har det hänt jag träffat några unga tjejer på tex stranden och liknande men när jag förstått dom är äckliga hotor som tagit kuk innan så drar jag direkt.
Citera
2025-12-30, 13:26
Medlem
Incendios avatar
Citat:
Snart 40.
Enda anledningen jag aldrig gjort det är att jag har ganska höga krav på min tjej.

Alltså, jag skulle 100% säkert kunna logga med nån random brud för jag ser okej ut och är hyfsat bra socialt, men jag vill göra det med nån jag gillar och jag gillar inte särskilt många tjejer.

Hon ska va en bra person och oskuld, det är typ mina två krav jag aldrig kommer tumma på.
Har sett väldigt många söta och fina tjejer genom åren och även umgåts med en del men direkt jag förstår dom inte uppfyller dom 2 kraven går hon bort direkt.
Väldigt många tjejer är inte bra personer och har alltid kännt så.
Minns i skolan hur tjejer kunde bete sig på ett visst sätt och komma undan med det endast för dom var tjejer.

Jag har enormt behov av att knulla, alltid haft, men jag kommer inte göra det med nån random brud som haft 5 kukar i sig innan.
Känner att jag lever i helt fel tid, hade varit bättre att leva på 1800 talet när tjejer inte bara gav sin kropp till vem som helst.
Min mormor och morfar träffades när dom var 18, båda oskulder och gifte sig 5 år senare och fick barn, det tycker jag borde vars det normala.
Idag har en 18 årig tjej knullat så otroligt mycket och har noll gränser, så sjukt oattraktiva så man vill kräkas.
Ändå har du barn i andra trådar..... Och är olika gammal.

Lyssna inte på denna knäppgök.
Citera
2025-12-30, 13:29
Medlem
Det är tydligen jätteskönt att vara oskuld. Det brukar mina döttrar i 25års åldern alltid säga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in