2015-07-12, 20:10
Medlem
Luftgevars avatar
Hej!

Vad är dem största anledningarna till att du fortfarande är oskuld? Vart brister det?

För mig själv så är det nog för att jag är socialt inkompetent och en tyst person, har utseendet med mig men personligheten brister.

Senast redigerad av Luftgevar 2015-07-12 kl. 20:22.
Citera
2015-07-12, 20:16
Medlem
Skulle våga påstå att det är samma för mig. Jag är helt enkelt socialt inkompetent. Finner inget nöje alls i stela konversationer och kan knappt hålla dessa vid liv. Således har jag inte många konversationer med personer vilket leder till att jag inte träffar någon överhuvudtaget.
Ganska tråkigt och patetiskt när man tänker på det..
Citera
2015-07-12, 20:24
Medlem
eXtremos avatar
Ska vi gissa att mckenzy och thedarkenemy snart kommer in i tråden och hävdar att det beror p.g.a. fulhet?
Citera
2015-07-12, 20:30
Medlem
Luftgevars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eXtremo
Ska vi gissa att mckenzy och thedarkenemy snart kommer in i tråden och hävdar att det beror p.g.a. fulhet?
Hahaha detta fick mig att garva

EDIT: lol .
.
.
.
.
.
Senast redigerad av Luftgevar 2015-07-12 kl. 20:36.
Citera
Medlem
bithaxs avatar
Jag är mentalt oskuld pga att jag är ful.
Citera
Medlem
Jag är oskuld för att jag inte ser ut som en manlig modell. Hade jag varit lika snygg som Brad Pitt hade jag nog knullat i siffror om 200 just nu.
Citera
2015-07-12, 20:31
Bannlyst
Kan även tänka mig att micro113 och ScottWalter dyker upp och hånar TS.
Citera
2015-07-12, 20:33
Medlem
Jolteons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kuhlmeyn
Kan även tänka mig att micro113 och ScottWalter dyker upp och hånar TS.

Tror micro113 kommer skylla på patriarket

EDIT: Lol hon är avstängd för ohörsamhet hahah
Citera
2015-07-12, 20:36
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thedarkenemy
Jag är oskuld för att jag inte ser ut som en manlig modell. Hade jag varit lika snygg som Brad Pitt hade jag nog knullat i siffror om 200 just nu.
Om endast modeller fick ligga skulle mer när 99 % av alla män vara oskulder. Du ser ju själv hur din logik haltar.
Citera
2015-07-12, 20:40
Medlem
hakro807s avatar
Detta är lite off-topic, men med tanke på hur mycket diskussion som förs i samhället om de skönhetskrav som kvinnor har på sig är det intressant att se hur många män (på Flashback) som verkar ha oerhörda komplex för sitt utseende.

Kanske har diskussionen varit felaktig hela tiden, kanske är det män som har de största kraven på utseende på sig sig. Detta verkar också stödjas av forskning som visar att de fulaste männen (typ fulaste tiondelen) har ett större "utseendehandikapp" än den fulaste tiondelen bland kvinnor har.
Citera
2015-07-12, 20:47
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Om endast modeller fick ligga skulle mer när 99 % av alla män vara oskulder. Du ser ju själv hur din logik haltar.

Men det är ju så. 80% av män får ligga sällan eller aldrig, och 20% får alla brudar.
Det vet väl alla.
Sedan är detta så stigmatiserat att prata om så att nästan alla väljer att tiga om det.

De flesta hittar dock en kvinna att leva sina liv med tillslut, men inte alla.
Citera
2015-07-12, 20:48
Medlem
Citat:

Hääär är jaaaag Men ja , mitt utseende är definitivt boven i dramat tyvär
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in