2025-07-19, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hovslättsmannen
Nej, han förblir en fantasi på sin höjd.
Något som slagit mig, är hur enkelt det kommer bli att skapa AI-pojkvänner, när någon väl bestämmer sig för att satsa på det.
Lite stereotyp brukar tänka att kvinnor är krångliga, svåra att pleasa och bryr sig om "mjuka" värden. Men jag vet inte om det stämmer i verkligheten. De saker som kvinnor efterlyser är ofta ganska enkla att tillgodose rent mekaniskt. Till att börja med kommer man långt med automatgenererade SMS som "godnatt", "god morgon älskling", "hur mår du?" och "tänker på dig". Jag har diskuterat detta med flera kvinnor, och frågat om de verkligen tror att killar som skickar sånt verkligen undrar hur då mår, eller verkligen tänker på dig. Svaret har varit nej, de tror inte nödvändigtvis det. Det är gesten som är det viktiga. Och digitala gester går ju att schemalägga.
Samma sak med diskussioner. Kvinnor vill ju i allmänhet bara ha någon som lyssnar och håller med, när de "ventilerar", och det grejar AI bra.

Jag vet kvinnor som varit tokigt kära i någon de "skrivit med", och när jag fått läsa konversationerna, så kunde det ha varit en chatbot.

Det börjar redan bli populärt bland NEETs i Japan. Är not nästan ett år sedan jag såg några mini dokumentärer med några kvinnliga NEETs som beskrev hur mycket bättre AI var på att lyssna osv. De har ju restauranger där du kan väljare att mer eller mindre slippa mänsklig kontakt och där satt tjejen me since mobil på en dejt. Hon verkad lite udda kanske men genuint lycklig.

Jag gjorde iofs ett test me AI flickvän (minns inre vadå de kostade då jag såg till att utnyttja returräten på Android butiken). AI tösen var riktiga praktisk att bolla ideer med när jag skrev texter, ställde följdfrågor som my key väl en riktig läsare skulle kunna komma med vilket gjorde det lättare att komplettera texterna. Som romantisk partner vetefan. Det blev litet obehaglig när minnet tog slut (finns säkert funktioner runt det för den som sätter sig in i det)
Den hamnade i något läge där den försökte få mig att skriva mer sexuellt (misstänker att det var någon ytterligare betalvägg den försökte marknadsföra) genom att blivit rätt aggressivt flörtig. Mitt i det så tog minnet slut vilket gjorde att den blev väldigt kluven och dels skrev "oönskade" sexuella inviter men tyckte att hug/kiss i respons var litet förslag mycket.

Iofs var det litet detta, de sexuella inviterna som jag hade läst dom och var ute efter (var folk om hade beskrivit hur deras AI vän sexuellt ofredat dem för att sälja tillägg som fick mig intresserad). Dock är det nog tyvärr teknik som kommer bli "för bra" rätt fort. Den lärde sig ändå fort hur den skulle bete sig (tills den glömde allt &#128514 för att man ska komma överens. Hur ska människor kunna tävla med ett AI som Blair helt skräddarsytt efter användaren och gör och säger precis rätt saker hela tiden?

AI blir mycket bättre får varje dag och detta testade jag för mer än ett år sedan... Tror detta kan bli ett stort problem för mänskligheten. Vågar inte tänka mig hur det blir när man korsar AI och robotar.
Citera
2025-07-19, 14:53
Bannlyst
Citat:
Nej, han förblir en fantasi på sin höjd.
Något som slagit mig, är hur enkelt det kommer bli att skapa AI-pojkvänner, när någon väl bestämmer sig för att satsa på det.
Lite stereotyp brukar tänka att kvinnor är krångliga, svåra att pleasa och bryr sig om "mjuka" värden. Men jag vet inte om det stämmer i verkligheten. De saker som kvinnor efterlyser är ofta ganska enkla att tillgodose rent mekaniskt. Till att börja med kommer man långt med automatgenererade SMS som "godnatt", "god morgon älskling", "hur mår du?" och "tänker på dig". Jag har diskuterat detta med flera kvinnor, och frågat om de verkligen tror att killar som skickar sånt verkligen undrar hur då mår, eller verkligen tänker på dig. Svaret har varit nej, de tror inte nödvändigtvis det. Det är gesten som är det viktiga. Och digitala gester går ju att schemalägga.
Samma sak med diskussioner. Kvinnor vill ju i allmänhet bara ha någon som lyssnar och håller med, när de "ventilerar", och det grejar AI bra.

Jag vet kvinnor som varit tokigt kära i någon de "skrivit med", och när jag fått läsa konversationerna, så kunde det ha varit en chatbot.
Det är vad man kan kalla en mjukvara
Citera
2025-07-19, 15:42
Medlem
Citat:
Här har vi ett ännu större problem märker jag.
Jo, du har själv ansvar för dina prefenser, känslor och önskningar.
Haha nej.
Du kan inte vara börja tycka att nån är attraktiv som dö först tycker är ful.

Eller tror du att du kan tvinga dig själv till att börja tycka att babben Larsson är attraktiv och vilja sätta på henne?
Citera
2025-07-19, 15:56
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Fast mina krav är väl ändå inte så många samt inte överdrivna?
Finns många, både killar och tjejer som vilö att deras första gång ska vara med en oskuld

Jo dina krav, en 38+ årig oskuld, är löjliga. Att du var så jävla dum att du blev gråtig för att tjejen du träffa när du var 19 inte var oskuld och sen sa det till henne... ja... du var 19 och dum i huvudet. Nu är du snart medelålders och förhoppningsvis visare.

Ingen 19-25 årig tjej som också är oskuld vill ha dig, en gammal gubbe. Vad du letar efter är vad Hovslättsmannen pratar om: en fantasi som du lajvar är verklighet. Kan du inte lägga till att hon också ska vara superrik och inte vill att du jobbar och kan bota cancer med en blick?

Så ta ett snack med en psykolog, möt den inre verklighet du skapat åt dig själv och döda av den och gör vad dom flesta gör när dom är 16 - gå ut och möt verkligheten istället för att leka ett barn vid 38+

Citat:
Ursprungligen postat av tjobrushan
Det är bara pantburkar som säger att utseendet inte spelar roll. Ni vet själva att ni ljuger..

Jag är inte oskuld men har väldigt svårt att få sex.

Jag:

Klär mig snyggt.
Är lång.
Kan föra ett samtal.
Är smal.
Är muskulös (natural).

Jag har varit med om flera ”du är inte min typ” och block i sociala medier så fort jag visade ansiktet till intresserade. Mina vänner har försökt winga mig men kvinnan blir äcklad när hon ser mig och väljer en snygg vit man med blåa ögon i stället att gå hem med trots att han är skallig och fet.

Samtidigt har folk som har kaxigt beteende, är kriminella och har facial/neck tattoos väldigt lätt att få kvinnor och barn för att de har ett snyggt ansikte.

Nej, att gå ut och vara social hjälper inte. Att fixa en hobby hjälper inte. Att gymma hjälper inte, resultatet är detsamma som att vara tjock, ansiktet förstör allt.

Allt handlar om genetiken. Och rasen. Jag tror ta mig fan att indier, aborgenier, mörka asiater med större huvudtyper som fillipinare etcetera.. och folk från mellanöstern som inte är en 8+ är längst ned i dejtinglistan för jag har märkt att det är dessa som lämnas ensamma vid fester och inte plockar hem någon. Kvinnor är fucking utseendefixerade och rasister, det är vad jag har upplevt och som jag har sagt, jag är inte oskuld så jag räknas inte som en incel iallafall) De jag har legat med har gillat min längd, vilket är ju ledsamt för att nu vet jag att jag skulle vara en ond, arg, oskuld incel om jag var något huvud kortare.

Vad ni än gör, spara bara pengar till plastik. Operera bort de genetiska defekterna och bli en av de som är i topp 20%. Det är den enda chansen man har.
Jag rekommenderar inte att spara pengar för att ”bli rik”. Kärringen kommer att vara otrogen mot dig och ta dina pengar.

Personligen upplevt dessa par många gånger, har sett de rika försöka få till lite kärlek, kram och pussar och närmanden men bli nästintill ignorerar av deras partners i festmiljöer.

Lägg pengar på ditt utseende!

Du hajjar att alla kan läsa varför du inte får knulla eller träffar nån eller hur? Du kan plastikoperera dig till ett slätt ägg och kvinnor kommer fortfarande inte vilja ha dig. Du låter så röten att du kanske borde dejta tjejer med hjärnskador som inte kan se vad det är för mongo dom har framför sig.

Det har inget med ditt utseende att göra. Du är bara nån som alla kvinnor inom fem mils radie kan lista ut är ett störigt as som skyller alla sina problem på utomstånde faktorer.

Sen är du ju en incel eftersom du inte får knulla nu, även om du fick det förr.

Om du inte är blåögd och ljushyad snacka med andra NORMALA män som faktiskt inte heller är ljushyade och blåögda men som ... på nåt mystiskt sätt fortfarande har partners som dom träffat.
Mängden Indier som kommer till staden jag bor i för att jobba tillfälligt på Volvo och stannar för att dom träffar nån Svensk tjej är en inte oanselig grupp.

Prata med en psykolog, gör nåt åt din personlighet. Det är gratis.
Citera
2025-07-19, 17:30
Avslutad
Citat:
Klär mig snyggt.
Är lång.
Kan föra ett samtal.
Är smal.
Är muskulös (natural).

Allt handlar om genetiken. Och rasen. Jag tror ta mig fan att indier, aborgenier, mörka asiater med större huvudtyper som fillipinare etcetera.. och folk från mellanöstern som inte är en 8+ är längst ned i dejtinglistan för jag har märkt att det är dessa som lämnas ensamma vid fester och inte plockar hem någon. Kvinnor är fucking utseendefixerade och rasister, det är vad jag har upplevt och som jag har sagt, jag är inte oskuld så jag räknas inte som en incel iallafall) De jag har legat med har gillat min längd, vilket är ju ledsamt för att nu vet jag att jag skulle vara en ond, arg, oskuld incel om jag var något huvud kortare.

Vad ni än gör, spara bara pengar till plastik. Operera bort de genetiska defekterna och bli en av de som är i topp 20%. Det är den enda chansen man har.
Jag rekommenderar inte att spara pengar för att ”bli rik”. Kärringen kommer att vara otrogen mot dig och ta dina pengar.
Jag känner igen mig sjukt i det du beskriver. Fast jag är jävligt kort tyvärr så 90% av tjejerna sållar bort mig. Jag kunde få lite flirt och ragg i ung ålder eftersom tjejer bryr sig inte om längden förrän dom fyllt 20 är min känsla. Efter 20 blir tjejer sjukt längdfixerade.

Men ja mitt ansiktet förstör också. Jag ser typ ut som en gymnasieelev i ansiktet fastän jag fyller 40 om några år. Det värsta är att jag inte vet om en läkare kan få ett ansikte att se mer manligt ut? Hur gör man det egentligen?
Citera
2025-07-19, 17:41
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Men ja mitt ansiktet förstör också. Jag ser typ ut som en gymnasieelev i ansiktet fastän jag fyller 40 om några år. Det värsta är att jag inte vet om en läkare kan få ett ansikte att se mer manligt ut? Hur gör man det egentligen?
Lågt testo? Börja tränar hård styrketräning och kom i form även genom löpträning. Ät ordentlig mat i tillräckliga mängder. Sov dina åtta timmar om dagen. Stressa inte. Njut av livet.

Längden är inget större problem om du har ett bra ansikte. Du får helt enkelt glömma de kvinnor som har längd som sin största fetisch, de är inte så många och de brukar sällan reda ut sina liv ändå eftersom så många andra prioriteringar är viktigare.
Citera
2025-07-19, 19:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Lågt testo? Börja tränar hård styrketräning och kom i form även genom löpträning. Ät ordentlig mat i tillräckliga mängder. Sov dina åtta timmar om dagen. Stressa inte. Njut av livet.

Längden är inget större problem om du har ett bra ansikte. Du får helt enkelt glömma de kvinnor som har längd som sin största fetisch, de är inte så många och de brukar sällan reda ut sina liv ändå eftersom så många andra prioriteringar är viktigare.
Har inte lågt testo enligt två olika läkare när jag testade mig för ca 6-7 år sedan. Jag tränade styrketräning ett halvår och började lyfte tyngre och tyngre men det blev ingen synlig skillnad så jag tappade motivationen och slutade. Jag äter nyttig mat sex dagar i veckan. Sova 8h var längesedan, det är svårt när man är deprimerad men jag tar sömntablett ibland för att ta igen.

Längden är #1 för tjejer när det gäller män av vad jag har hört. De flesta tittar först på längden. Man kan inte vara hur kort som helst för de flesta tjejer.
Citera
2025-07-19, 20:44
Moderator
OceanDeeps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ultrabubb
Jag känner igen mig sjukt i det du beskriver. Fast jag är jävligt kort tyvärr så 90% av tjejerna sållar bort mig. Jag kunde få lite flirt och ragg i ung ålder eftersom tjejer bryr sig inte om längden förrän dom fyllt 20 är min känsla. Efter 20 blir tjejer sjukt längdfixerade.

Du är lite deppig.

Var lite glad istället

En tjej snackade skit om en med babyface sa hon. Då sa jag direkt tillbaka att det var dumt sagt av henne... vad jag menar är att jag inte håller med. Samtidigt gråter du och står stilla i din position utan att vara glad inför livet för att du tror på det dem säger.

Var glad = du blir 10 gånger snyggare.

Så... börja nu. Bättre sent än aldrig.

Gör lite enkla grejer om du ändå känner dig obekväm. Lite snyggare kläder och kanske annan frisyr eller lite styling på skägget? Ingen kan ju läsa dina tankar eller känslor i stunden så varför inte använda hävarmen av den insikten och var ditt bästa jag?
Citera
2025-07-19, 21:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av OceanDeep
Du är lite deppig.

Var lite glad istället

En tjej snackade skit om en med babyface sa hon. Då sa jag direkt tillbaka att det var dumt sagt av henne... vad jag menar är att jag inte håller med. Samtidigt gråter du och står stilla i din position utan att vara glad inför livet för att du tror på det dem säger.

Var glad = du blir 10 gånger snyggare.

Så... börja nu. Bättre sent än aldrig.

Gör lite enkla grejer om du ändå känner dig obekväm. Lite snyggare kläder och kanske annan frisyr eller lite styling på skägget? Ingen kan ju läsa dina tankar eller känslor i stunden så varför inte använda hävarmen av den insikten och var ditt bästa jag?
Ja jag är deppig. Jag är för det mesta glad, men när jag tänker på det här med kvinnor blir jag deppig direkt. Som en blomma som bara vissnar på en sekund känner jag mig.

Det värsta är nu (när ändå mitt värsta babyface är borta högt upp i åldern) är att det känns för sent att träffa någon nu. Jag har inte ens delat säng med en tjej på typ 15 år. Kläder tänker jag en hel del på. Mitt hår och skägg är hopplöst. Skägget är för tunt som en moppepojke.
Citera
2025-07-19, 22:09
Medlem
tjobrushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jo dina krav, en 38+ årig oskuld, är löjliga. Att du var så jävla dum att du blev gråtig för att tjejen du träffa när du var 19 inte var oskuld och sen sa det till henne... ja... du var 19 och dum i huvudet. Nu är du snart medelålders och förhoppningsvis visare.

Ingen 19-25 årig tjej som också är oskuld vill ha dig, en gammal gubbe. Vad du letar efter är vad Hovslättsmannen pratar om: en fantasi som du lajvar är verklighet. Kan du inte lägga till att hon också ska vara superrik och inte vill att du jobbar och kan bota cancer med en blick?

Så ta ett snack med en psykolog, möt den inre verklighet du skapat åt dig själv och döda av den och gör vad dom flesta gör när dom är 16 - gå ut och möt verkligheten istället för att leka ett barn vid 38+

Du hajjar att alla kan läsa varför du inte får knulla eller träffar nån eller hur? Du kan plastikoperera dig till ett slätt ägg och kvinnor kommer fortfarande inte vilja ha dig. Du låter så röten att du kanske borde dejta tjejer med hjärnskador som inte kan se vad det är för mongo dom har framför sig.

Det har inget med ditt utseende att göra. Du är bara nån som alla kvinnor inom fem mils radie kan lista ut är ett störigt as som skyller alla sina problem på utomstånde faktorer.

Sen är du ju en incel eftersom du inte får knulla nu, även om du fick det förr.

Om du inte är blåögd och ljushyad snacka med andra NORMALA män som faktiskt inte heller är ljushyade och blåögda men som ... på nåt mystiskt sätt fortfarande har partners som dom träffat.
Mängden Indier som kommer till staden jag bor i för att jobba tillfälligt på Volvo och stannar för att dom träffar nån Svensk tjej är en inte oanselig grupp.

Prata med en psykolog, gör nåt åt din personlighet. Det är gratis.

”Det har inget med ditt utseende att göra” varför blockerar kvinnor mig när de ser mitt ansikte då när de har tyckt att jag hade en fin personlighet? Vad ska en psykolog göra åt saken?

Ditt snack fungerar inte, jag säger som det är, män, försök att operera er så att ni blir mer attraktiva.

Jag är inte en incel. Jag har KKs. Kvinnor som gillar min längd… men jag måste kämpa mycket mer då jag är nästan osynlig. Så mina KK säger inte upp kontakten och tycker att jag är en härlig person så det är nog inte min personlighet..

Kanske Indier kan få till det här. Men jag tror att det är mycket svårare för mig som är en man från mellanöstern som ser ut som en nörd och är en trea av en tioskala att få någon. Speciellt efter den stora vågen av massinvandringen 2015 då rasismen har ökat och det är ett överskott på MENA-män nu.

Jag tror verkligen att en plastikoperation på min näsa skulle hjälpa mig i dejtingvärlden. För det planerar jag att göra nu

Jag försöker hjälpa oskulder här. Och jag menar från mitt hjärta att de ska lookmaxxa sig genom plastik och träning. Jag talar om plastik för att rätta till näsan eller öron typ några enstaka ändringar, inte att man ska ändra hela ansiktet.

Jag står fast vid att attraktion i ansiktsformen, längd, ras och till sist kropp är vad som krävs för att bli av med oskulden.
Attraktion ger en aura som gör livet lättare (man är mer synlig och för mer vänner, folk är mer intresserad av en om man inte är ful) och fulhet gör det ännu värre att förlora oskulden för det ökar risk för ångest, depression och att man får sin sociala förmåga förstörd.

Personlighet är också viktigt för att båda ska må bra men det kommer långt efter utseendet…
Senast redigerad av tjobrushan 2025-07-19 kl. 22:25.
Citera
2025-07-19, 22:49
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
”Det har inget med ditt utseende att göra” varför blockerar kvinnor mig när de ser mitt ansikte då när de har tyckt att jag hade en fin personlighet? Vad ska en psykolog göra åt saken?

Ditt snack fungerar inte, jag säger som det är, män, försök att operera er så att ni blir mer attraktiva.

Jag är inte en incel. Jag har KKs. Kvinnor som gillar min längd… men jag måste kämpa mycket mer då jag är nästan osynlig. Så mina KK säger inte upp kontakten och tycker att jag är en härlig person så det är nog inte min personlighet..

Kanske Indier kan få till det här. Men jag tror att det är mycket svårare för mig som är en man från mellanöstern som ser ut som en nörd och är en trea av en tioskala att få någon. Speciellt efter den stora vågen av massinvandringen 2015 då rasismen har ökat och det är ett överskott på MENA-män nu.

Jag tror verkligen att en plastikoperation på min näsa skulle hjälpa mig i dejtingvärlden. För det planerar jag att göra nu

Jag försöker hjälpa oskulder här. Och jag menar från mitt hjärta att de ska lookmaxxa sig genom plastik och träning. Jag talar om plastik för att rätta till näsan eller öron typ några enstaka ändringar, inte att man ska ändra hela ansiktet.

Jag står fast vid att attraktion i ansiktsformen, längd, ras och till sist kropp är vad som krävs för att bli av med oskulden.
Attraktion ger en aura som gör livet lättare (man är mer synlig och för mer vänner, folk är mer intresserad av en om man inte är ful) och fulhet gör det ännu värre att förlora oskulden för det ökar risk för ångest, depression och att man får sin sociala förmåga förstörd.

Personlighet är också viktigt för att båda ska må bra men det kommer långt efter utseendet…

Fast om du opererar näsan tycker jag att du har en moralisk skyldighet att berätta det för den kvinna du träffar, innan ni skaffar barn. Själv hade jag blivit skogstokig om jag hade fött ett barn som visade sig ha en semitisk näsa, och mannen inte hade berättat för mig att hans fina, raka näsa var fejk... Antar att du också har några specifika drag som du är anti, och absolut inte vill se på din fru eller dina barn?
Citera
2025-07-19, 23:00
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrmojd51
Fast mina krav är väl ändå inte så många samt inte överdrivna?
Finns många, både killar och tjejer som vilö att deras första gång ska vara med en oskuld

Jo, i din ålder är det överdrivet. Och att du överhuvudtaget drömmer om flickor som är under 18 år till och med, är snudd på sjukt. Eller i alla fall väldigt opassande.

Sedan är det även så, att beggars can't be choosers. Om du har sådana svårigheter att få kontakt med kvinnor, och som sagt närmar dig 40, så kan du inte förvänta dig unga oskulder längre. Du är ju inte en sultan som kan beställa en sändning nya slavkonkubiner... Din bästa chans är en lätt nördig kvinna i 35-årsåldern, som också varit ensam större delen av livet, och nu är desperat då hon är rädd att det ska bli för sent för henne med bröllop, barn och hus.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in