Citat:
Ursprungligen postat av
Gara1
Jag vill tro och hoppas på att det bara var ett misstag, att han är en bra kille ändå. Han säger att han inte har varit otrogen efter det mer, jag tror inte han varit otrogen fysiskt igen. Däremot kan jag ju inte säga något om han skrivit med någon igen, det är ju svårt för mig när han hela tiden har sin mobil fastklistrad i handen och dessutom vrider undan den så fort jag är nära… jag vill ändå tro gott om honom?
Once cheater, always a cheater, den stämmer rätt bra faktiskt och du borde lita på det citatet.
Om du trots allt det vill försöka så måste du skippa din misstro och svartsjuka. För även om han skulle vara en i tusen som kan vara trogen efter har varit otrogen så kommer din behandling mot honom driva han att vara otrogen igen.
Problemet är också att han har ju tappat helt och hållet respekten för dig. Först genom att han var otrogen och hans behandlingen till dig genom att dölja vad han håller på med och sitta fast med mobilen.
Det skriker ju red alert om detta.
Du går bara mot sämre tider tyvärr, ser ingen återhämtning eller hur du ska få tag i respekten igen.