Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Det mest intressanta är att 91 procent av Sveriges kvinnor är för sexköpslagen, varför tror du att det är så?
Du pratar ofta om att kvinnor ska få bestämma själva men som vi alla kan se så är en förkrossande majoritet av Sveriges kvinnor för sexköpslagen.
Lite komiskt är det att du inte tar upp att när den gamla sexköpslagen infördes så var det ca 70% av männen som var för lagen. Och vid den undersökning som du nu hänvisar till som gäller den gamla sexköpslagen så har procenten sjunkit till 63%.
Sedan är det ju även komiskt att du försökte att få det att se ut som att den undersökningen som du hänvisade till skulle gälla den nya sexköpslagen.
Men du hade ingen koll på när den genomfördes eftersom du enbart sitter och googlar eftersom du är totalt oinsatt i det som du försöker att diskutera.
Jag förstår att du inte svara på mina inlägg mera eftersom jag dödar dina kommentarer med fakta som inte stämmer överens med det som du skriver ...
Men vi gör väl ett försök till så får vi se om du klarar av att svara på dessa frågor
Citat:
Vad har du för problem egentligen? All information finns på nätet. Du verkar lida av att en majoritet av Sveriges kvinnor och män ger sitt stöd till den gamla sexköpslagen.
Jaså var finns den informationen då som gäller den nya sexköpslagen?
Eller var det inte den nya sexköpslagen som vi diskuterade eftersom du hänvisar till gamla siffror?
Och att försöka få folk att tro att de siffrorna som du presenterade gällde för den nya sexköpslagen.
Så patetiskt att du ber andra att inte blanda ihop korten, för att sedan gör exakt detsamma själv.
Samtidigt som du försöker dig på att vilseleda folk.
Citat:
Det får du undersöka själv. Jag är ingen betjänt åt lata passiva människor som sitter och försvarar sexköp och prostitution.
Jag försökte att få fram siffror men det fanns inga.
Letade även i riksdagens öppna data, men inte ens där fanns det några siffror som styrkte det som du påstod.
Så hur kom du fram till din slutsats?
Citat:
Gör dig inte dummare än vad du redan är. Ingen vet i nuläget hur många kvinnor respektive män som ger sitt stöd till den nya sexköpslagen men vi kan anta att liknande siffror gäller även här. Dvs, 91 procent av Sveriges kvinnor och 63 procent av Sveriges män.
Jag kan ju inte bli dummare än dig i alla fall.
Så det var alltså inte den nya sexköpslagen som vi diskuterade eftersom du hänvisar till gamla siffror?
Så patetiskt att du ber andra att inte blanda ihop korten, för att sedan gör exakt detsamma själv igen.
Det måste ju vara tufft att inte ha någon som helst fakta bakom dina påstående utan att bara hänvisa till Google eftersom du vet att du har fel.
Och när du bli synad så börjar du att prata om att anta saker.
Du som är så noga med att man ska prata från egna erfarenheter, och inte anta vad andra tror/tycker ...
Och tack för att du bekräftade att du enbart är ett litet troll som försöker dig på lite härskarteknik, men misslyckades.