2025-08-01, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Jag skiter väl fullständigt i om du tjänar något eller inte. Problemet är lögnerna om att chatbots inte förekommer.

OF är fullständigt fullspäckat av chatbots och sedan har vi dig som är helt tom invändigt.

Lycka till med allt
.

Haha sluta ljuh du säger ju att du aldrig har köpt, finns inga sådanna funktioner utan det är fiktion av dig. Närvaro är vårat sätt att tjäna pengar.
Citera
2025-08-01, 10:21
Avstängd
rudi1985s avatar
Chat bots är på kik. På CAM sajter finns inga chatbots
Citera
2025-08-01, 15:22
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Chat bots är på kik. På CAM sajter finns inga chatbots

Finns antagligen några få. Kan finnas en del som försöker med förinspelat material, och en chat bot till det, men det bli ganska lätt att se igenom eftersom filmen inte är interaktiv. Svårare nu kankse för svenskar om de inte får gå in i privat chat, men det borde vara rätt uppenbart när tjejen är live, och därmed blir det inte mycket chat botar på CAM siter.
Citera
2025-08-01, 15:29
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bystskugga
Finns antagligen några få. Kan finnas en del som försöker med förinspelat material, och en chat bot till det, men det bli ganska lätt att se igenom eftersom filmen inte är interaktiv. Svårare nu kankse för svenskar om de inte får gå in i privat chat, men det borde vara rätt uppenbart när tjejen är live, och därmed blir det inte mycket chat botar på CAM siter.
Nej svenskar får inte ens köpa förinspelade videos av tjejerna.och enligt lagen skulle det vara lagligt att köpa förinspelade videos.
Citera
2025-08-01, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IchBinEinBerliner
Varför inte bara totalförbjuda sex helt och hållet direkt så alla feminazis blir nöjda? Det är ju ändå dit vi verkar vara på väg
Jag går i samma tankar som du. Förbjud allt som har med sex att göra så slipper vi alla rättegångar där kåta män o kvinnor sitter framför skranket och där jurister kammar hem vinsten.
Separera kvinnor o män är ett första steg.
Vill man avla barn så är det ok men bara efter en utredning. Insiminering är ett mycket bra instrument där parterna inte riskerar att kränka varandra under en sexakt.
Citera
2025-08-01, 17:36
Avstängd
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Jag går i samma tankar som du. Förbjud allt som har med sex att göra så slipper vi alla rättegångar där kåta män o kvinnor sitter framför skranket och där jurister kammar hem vinsten.
Separera kvinnor o män är ett första steg.
Vill man avla barn så är det ok men bara efter en utredning. Insiminering är ett mycket bra instrument där parterna inte riskerar att kränka varandra under en sexakt.
Så nu ska vi inte ge Carvalho och strömmer några idéer.
Citera
2025-08-01, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Haha sluta ljuh du säger ju att du aldrig har köpt, finns inga sådanna funktioner utan det är fiktion av dig. Närvaro är vårat sätt att tjäna pengar.
Det är du som ljuger.
Hela världens internet är fullt av chatbots.
OF är givetvis också fullt av chatbots.
Till och med LinkedIn-användare använder den typen av funktioner; varför skulle OF vara förskonat? För att prostituerade är ett ärligare släkte än människor generellt?

Jag hoppas du får ett bra liv efter att du slutat sälja sex. Spara de stora summor pengar du tjänar för de kommer du garanterat att behöva för att betala för god terapi.
Citera
2025-08-01, 18:31
Medlem
Citat:
Det är du som ljuger.
Hela världens internet är fullt av chatbots.
OF är givetvis också fullt av chatbots.
Till och med LinkedIn-användare använder den typen av funktioner; varför skulle OF vara förskonat? För att prostituerade är ett ärligare släkte än människor generellt?

Jag hoppas du får ett bra liv efter att du slutat sälja sex. Spara de stora summor pengar du tjänar för de kommer du garanterat att behöva för att betala för god terapi.
Hur vet du att personen kommer behöva god terapi?
Citera
2025-08-01, 18:39
Avstängd
rudi1985s avatar
Aha såg att delar av regeringen gick i pride tåget? hmmm dom förtrycker och förföljer eskort arbetare så vad gör dom där? är väl dom sista som ska gå i pride tåget.
Citera
2025-08-01, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svet-Landa
Hur vet du att personen kommer behöva god terapi?
Jag jobbar inom psykiatrin och har sett en del av tjejerna och hur det går för dom.

Det handlar om att kunna förlåta sig själv och det trauma man påfört sig- det kan man få hjälp till i terapi.
Citera
2025-08-01, 18:48
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Aha såg att delar av regeringen gick i pride tåget? hmmm dom förtrycker och förföljer eskort arbetare så vad gör dom där? är väl dom sista som ska gå i pride tåget.

Tror varken Regeringen, ministrar eller Pride-människor bryr sig det minsta om sexsäljare. Sexsäljare har blivit en grupp det är okej att hata, ivrigt påhejat av Ministrar och Ideologer.
Citera
2025-08-01, 19:43
Medlem
Citat:
Jag jobbar inom psykiatrin och har sett en del av tjejerna och hur det går för dom.

Det handlar om att kunna förlåta sig själv och det trauma man påfört sig- det kan man få hjälp till i terapi.
OK Då förstår jag. Det var en fråga och jag fick ett svar tack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in