Citat:
Ursprungligen postat av
itsaek
Det är du som ljuger.
Hela världens internet är fullt av chatbots.
OF är givetvis också fullt av chatbots.
Till och med LinkedIn-användare använder den typen av funktioner; varför skulle OF vara förskonat? För att prostituerade är ett ärligare släkte än människor generellt?
Jag hoppas du får ett bra liv efter att du slutat sälja sex. Spara de stora summor pengar du tjänar för de kommer du garanterat att behöva för att betala för god terapi.
Åh snälla du. Du låter totalt desperat. Du säger att hela internett är fullt botar, låter nästan lite psykotiskt ju. Och du och din tjej brukar gå ut och äta med en only fans tjej och att du jobbar inom psykiatrin. Du låter väldigt splittrad. Jag lever ett bra liv och det gör de flesta only fans tjejer. Om du inte köpt själv hahah hur ska du veta ? Du sitter här och hittat på. Du har sagt att du aldrig har köpt.
Vårt jobb kräver live även om 100 killar vill prata med oss gör vi det, är det många åt gången väljer vi dom som betalar mest! Jag vet inte varför du drar vårat jobb med dina vanliga lat jobb. Haha och dom som jobbar inom psykiatrin ni suger helt ärligt, folk mår skit på era jobb och ni gör ett totalt skit jobb, där folk dör pågående av dåliga resurser. Ni nekar ju psykiskt sjuka hjälp hela tiden, ger dom mediciner och folk lider, dör hela tiden.
Jag behöver ingen hjälp jag mår jätte bra och vi är ett stort antal som känner lika dant. Vi ser inte sex, fitta, knull som något fult. En kuk för mig är inget syndigt, att ta betalt är inte heller det.
Det största problemet är att staten vill svartmåla svenska only fans tjejer och det handlar bara om att kontrollera sexualitet skapa makt och att vissa jobb inte erkänns på grund av ålderdomlig moralpolitik !
Jag ser människor som lika värda så länge dom inte skadar andra, låt folk göra vad dom vill med sin sexualitet!