2025-07-02, 11:36
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KyleMilfHunter
Alla ska ta sig en rejäl funderare nu på hur media vinklar detta och hur det så kallade demokratiska Sverige styrs

Vi ska samtidigt ta oss en rejäl funderare på hur du vinklar allt detta. Ditt motiv att försköna sexhandeln på de digitala bordellerna kan ifrågasättas.

Citat:
Gång på gång framställer media, politiker och moralpoliserna rena lögner kring digital sex försäljning för att på så sätt styra ”flocken”!

Du har inga problem själv att förleda människor så att de ska tycka att sexköp och prostitution är någonting väldigt bra. Samtidigt vill du inte lyssna på andra som är motståndare.

Citat:
Onlyfans chatten är bara stängd mellan svenskar

Inget annat

Det är ett bra steg, dvs positiva nyheter.

Citat:
Kommer även här uppdatera med jämna mellanrum precis hur vår verksamhet går i och med den nya lagen och vilket jävla ”slag i luften” den lagen är!

Men om inte du har några problem med den nya lagen så behövs inga uppdateringar. Du har ju redan din åsikt klar.
Citera
2025-07-02, 11:45
Medlem
BeHPNemesis12345.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Fast nu är det ju inte omöjligt att den nya lagen mot sexköp på distans sprider sig till andra länder likt den gamla sexköpslagen ☺️

Ditt tips till torskar att de kan ha bankkonto utomlands för att kunna genomföra sexköp online känns ju löjeväckande och patetiskt. Är det inte mycket bättre att torskarna lägger tid och energi på självförbättring istället för att köpa prostituerade online? Dessutom spar de pengar och slipper bryta mot den nya lagen.
Först så får EU ta en titt på lagen
Citera
2025-07-02, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Men det är väl lagligt för er sälja fortfarande? Är väl bara olagligt för svenska män köpa? Eller har dårarna i riksdagen gjort det förbjudet för er att sälja nu också på nätet?

Det förstör våran försäljning .
Citera
2025-07-02, 12:17
Medlem
Citat:
Deras mammor och pappor och hela släkten var säkert oerhört stolta över deras "yrkesval", självklart såg de också sig själva som förebilder när det egentligen bara handlade om porr och prostitution.

De har varit prostituerade hela tiden men har försökt intala sig själva och andra att de är duktiga "entreprenörer"

Poängen är att media och staten försöker pracka på oss att alla prostituerade enbart är offer. Det är unikt för just Sverige och det är av denna anledning det som lagarna bygger på. Dessa OF-brudar är absolut inga offer trots att dom horar ut sig.
Citera
2025-07-02, 12:25
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det förstör våran försäljning .

Ja den nya lagen kommer att minska ert kundunderlag och det får du acceptera men nu har du en jättechans att sadla om och sälja annat sexuella tjänster på distans. Jag känner till flera matbutiker som behöver personal, det behövs dessutom jordgubbsförsäljare men även hemtjänsten behöver folk. Du har alltså en gyllene möjlighet nu att lämna porr och prostitutionsvärlden en gång för alla.

Den nya lagen som förbjuder sexköp på distans borde alltså vara en riktig väckarklocka för de som säljer sexuella tjänster online. Å andra sidan är det svårt att lära gamla hundar sitta ☺️
Citera
2025-07-02, 12:33
Medlem
Citat:
Ja den nya lagen kommer att minska ert kundunderlag och det får du acceptera men nu har du en jättechans att sadla om och sälja annat sexuella tjänster på distans. Jag känner till flera matbutiker som behöver personal, det behövs dessutom jordgubbsförsäljare men även hemtjänsten behöver folk. Du har alltså en gyllene möjlighet nu att lämna porr och prostitutionsvärlden en gång för alla.

Den nya lagen som förbjuder sexköp på distans borde alltså vara en riktig väckarklocka för de som säljer sexuella tjänster online. Å andra sidan är det svårt att lära gamla hundar sitta ☺️

Ja man mår ju inte bra direkt när man riskerar att bli hemlös och förlora sin inkomst och tryggheter vi haft genom kontakt på trygga plattformar. Jag tror bara det blir värre för oss, folk kommer inte sluta utan vi kommer att få leva under otryggare former.
Citera
2025-07-02, 12:43
Denna lagen handlar bara om att Sverige är ett matriarkat och de radikala feministerna som styr Sverige inser att de måste kontrollera tillgången på sex för svenska män för att de är medvetna om att den sexuella makten är den enda makten de har.

Om svenska män kan köpa sex försvinner en stor del av makten de har som matriarkatet vilar på. Därav är det fortsatt lagligt för svenska kvinnor att sälja sex men inte för svenska män att köpa. Det är såna maktstrukturer som matriarkatet bygger på.

Av samma anledning vill de göra det svårare för män att ta hit flickvänner/fruar från andra länder eller köpa sex utomlands. Den möjligheten utmanar också matriarkatet.
Senast redigerad av De14Orden 2025-07-02 kl. 12:46.
Citera
2025-07-02, 12:45
Medlem
lersaters avatar
Får man kolla på free på tex chaturbate? fattar inte de som betalar haha
Citera
2025-07-02, 12:48
Medlem
Citat:
Deras mammor och pappor och hela släkten var säkert oerhört stolta över deras "yrkesval", självklart såg de också sig själva som förebilder när det egentligen bara handlade om porr och prostitution.

De har varit prostituerade hela tiden men har försökt intala sig själva och andra att de är duktiga "entreprenörer"
Är porr olagligt nu då eller, äntligen?
Eller åter så ses det som ok, o på något sätt annorlunda mot cams..?

Nästan som om inte handlar ett dugg om annat än hycklande neo puritanism
Citera
2025-07-02, 12:50
Medlem
rudi1985s avatar
Får passa på kolla på porr för det förbjuder nog riksdagen också snart.
Citera
2025-07-02, 12:52
Medlem
Tidsresenarens avatar
Citat:
Aldrig mer en röst på nåt av riksdagspartierna efter detta Det har jag beslutat mej för.

Det blev exakt samma beslut för mig. Jag har varit en lojal SD-röstare sedan 2010. Det är skrämmande hur "nyliberala" de blivit på så kort tid.

Jag funderar på Medborgerlig Samling som vill avskaffa sexköpslagen helt och hållet. Jag har aldrig varit intresserad av att använda OF-tjänster, men jag tror att i takt med ett mer sexuellt frustrerat samhälle vi behöver få ordning på detta på riktigt.
Citera
2025-07-02, 12:56
Citat:
Får passa på kolla på porr för det förbjuder nog riksdagen också snart.

Förbjuda porr men legalisera prostitution tror jag skulle vara hälsosamt för samhället.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in