2025-07-27, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
Jag gillar att runka. Jag har haft mycket sex men jag gillar det helt enkelt inte lika mycket som jag gillar att ttta på porr och camshos och runka. Tvärtom mår jag sämre i ett förhållande med alla krav. Jag mår bättre av cam tjejer. Men nu har islamist kommunisternai riksdagen berövat oss alla den möjligheten.
Ok. Beklagar, jag visste inte att sådana som dig existerar.

Du beskriver alltså en tillvaro där du väljer att leva ensam och runka till köpe-porr från OF. Detta FRAMFÖR att vara tillsammans med en vackert kvinna du älskar, som älskar dig och som du kan filma alla dina egna äventyr med osv.

I mitt huvud fungerar inte det alls, jag hade mått riktigt dåligt i en sådan situation.

När jag var yngre och var ensam, runkandes till porr så längtade jag alltid själv efter att kunna realisera alla de saker jag såg på film tillsammans med en partner som var lika dirty som jag var.

Jag visste inte att det fanns män som vill vara ensamma framför en skärm.

Det kan inte vara så att du haft lite otur med tjejerna du träffat? Gillar du inte närhet?
Citera
2025-07-27, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Det är bra att onanera själv och till porr.
Folk mår dåligt över den nya lagen som begränsar deras sexuella frihet och stigmatiserar människor . Är säker på att våra kunder i Sverige är 100 000 tusen tals, när det gäller denna typ av bransch. Sen att Simon och talita och staten vill sjukförklara dessa är totalt befängt.

Många sitter på höga jobb, arbetar 24/7 och behöver avkoppling.
Givetvis. Jag menar inte att något du skriver inte stämmer.
Men det hade varit bättre för alla om det kunde ske inom traditionell relationsbildning.

Det enda jag reagerade på var utsagan om chatbots eller liknande inte används på OF.

Det är ett faktum att de existerar på de mest rudimentära nivåer för mänsklig kontakt på internet. OF är inte skyddat på något sätt. Det är överallt: LinkedIn, Facebook, Instagram, och alla plattformar där ute.
Citera
2025-07-27, 16:47
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Ok. Beklagar, jag visste inte att sådana som dig existerar.

Du beskriver alltså en tillvaro där du väljer att leva ensam och runka till köpe-porr från OF. Detta FRAMFÖR att vara tillsammans med en vackert kvinna du älskar, som älskar dig och som du kan filma alla dina egna äventyr med osv.

I mitt huvud fungerar inte det alls, jag hade mått riktigt dåligt i en sådan situation.

När jag var yngre och var ensam, runkandes till porr så längtade jag alltid själv efter att kunna realisera alla de saker jag såg på film tillsammans med en partner som var lika dirty som jag var.

Jag visste inte att det fanns män som vill vara ensamma framför en skärm.

Det kan inte vara så att du haft lite otur med tjejerna du träffat? Gillar du inte närhet?
Jag har aldrig haft onlyfans.
Citera
2025-07-27, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omduvaemin
Ja, men det är förbjudet, dom flesta av oss skickar som sagt live meddelande. Och vi pratar me specifika bilder. Dom flesta märker när det är en bot, som sagt används det mest till tavla för olika dricks.

Jag själv ger mina kunder live och har alltid fungerat för mig många kräver live bilder

Tror många märker sånt, tex när man får spam. Man märker när det är personlig chatt med live bilder klipp kanske eget namn , att man säger personens namn osv.

Det är vad dom i Sverige föredrar och har jobbat länge med det här och haft höginkomstlön länge skulle kunna jobba ännu hårdare om jag ville. I och med nya lagen så håller jag på vidgar mig också internationellt!

Det finns ju dom som tjänar mycket mer också, men tror självklart deras kunder kräver samma som mina.

När fan får spam brukar man oftast bara gå vidare. Jag tror svenska killar framför allt är väldigt kräsna mot spam.
Ja, okej. Du gör så.

Men resten av tjejerna på OF tror jag inte helt är lika nogräknade. Speciellt inte de som är stora; där blir det fullständigt naturligt med chatbots, det finns inte tid att snacka med tusentals kåta män.
Citera
2025-07-27, 16:52
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Men det hade varit bättre för alla om det kunde ske inom traditionell relationsbildning.

Det enda jag reagerade på var utsagan om chatbots eller liknande inte används på OF.

Det är ett faktum att de existerar på de mest rudimentära nivåer för mänsklig kontakt på internet. OF är inte skyddat på något sätt. Det är överallt: LinkedIn, Facebook, Instagram, och alla plattformar där ute.
Omduvamin har rätt som vanligt när hon skriver i tråden. Hon vet hur vi som köper online fungerar.
Citera
2025-07-27, 16:53
Medlem
rudi1985s avatar
[quote=itsaek|92538786]

[/QUOTE är du också nåt moralpolis troll utsänt av staten?
Citera
2025-07-27, 16:59
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Nej det kommer inte märkas eftersom övriga världen förutom sverige samt en del kommunist länder och islamist länder får köpa. Utnyttjande online? tjejerna säger nej om dom inte vill göra någonting sett detta själv i free chat när kunder frågat tjejerna om dom vill typ göra bajs sex och annat. Så det där med utnyttjande kan du lägga ner tjejerna säger ifrån om dom inte vill göra en specifik handling

Sorry grabben, du vet inte hur sexuell exploatering ser ut i fattiga länder.

Du förutsätter i ren okunskap att allt sköts på ett bra sätt och alla är lyckliga och glada när det gäller försäljning av sexuella tjänster online i exempelvis camstudios .

.

Vi håller självklart tummarna för att dessa länder och delstater följer Sveriges exempel och förbjuder sexköp på distans.

Den nya sexköpslagen kommer med överhängande sannolikhet att exporteras till andra länder, sen får du gråta bäst du vill över detta 😁
Citera
2025-07-27, 17:06
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

Du förutsätter i ren okunskap att allt sköts på ett bra sätt och alla är lyckliga och glada när det gäller försäljning av sexuella tjänster online i exempelvis camstudios .

.

Vi håller självklart tummarna för att dessa länder och delstater följer Sveriges exempel och förbjuder sexköp på distans.

Den nya sexköpslagen kommer med överhängande sannolikhet att exporteras till andra länder, sen får du gråta bäst du vill över detta 😁
Läser du överhuvudtaget vad man skriver? Jag skrev precis om tjejerna inte vill göra nåt i privat nekar dom till det sett dom neka flertalet ggr i free chat. Hade det varit hallick verksamhet hade dom blivit tvingade till att göra allt. Vad är det du inte begriper? Du måste va mer pantad i skallen än feministerna som kommit på denna lagen. Och nej tror inte sexköps lagen på distans kommer till dom andra demokratiska länderna. Kommer bara vara i Kina Sverige saudi Arabien och dom andra odemokratiska islamist eller kommunist länderna.
Citera
2025-07-27, 17:08
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011

.

ja förbjudet med sexköp irl ja. Men dom sätter ingen lag mot porr på nätet. CAM shows är porr är på internet utan fysisk kontakt. Och dom som kommit på denna lagen borde undersökas utav en psykiater för det står ju inte riktigt rätt till i huvudet på dom 🤣.
Citera
2025-07-27, 17:26
Medlem
Citat:
Jag har aldrig haft onlyfans.
Okej.

Om jag förstår dig riktigt så förespråkar du inte OF och har inga åsikter gällande de senaste lagändringarna.

Du föredrar bara att vara ensam och konsumera porr- jag hade själv aldrig tacklat det och det är därför jag blev så förvånad av det du skrev.

Kanske OnlyFans är lösningen för dig? Där slipper du egentligen alla krav utom betalning på några 100 till hundratusentals kronor beroende på hur mycket du vill involvera dig själv.
Citera
2025-07-27, 17:27
Medlem
Citat:
Omduvamin har rätt som vanligt när hon skriver i tråden. Hon vet hur vi som köper online fungerar.
Du sa ju att du inte använde onlyfans?
Citera
2025-07-27, 17:29
Medlem
[quote=rudi1985|92539018]
Citat:

[/QUOTE är du också nåt moralpolis troll utsänt av staten?
Nej. Mina värderingar är allmänna ute bland de större folklagen så eventuella moralpoliser sker automatiskt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in