Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Istället möts tjejerna av sexuell exploatering och utnytttjande online, dessa CAM-studios är alltså inget annat än digitala bordeller. Har du hört talas om e-pimps?
Kunderna har i sina tur funnits på andra sidan Atlanten i bla Sverige men nu finns det ett förbud mot sexköp på distans från 1 juli. Tror inte du att kundbortfallet i Sverige kommer att märkas?
Men snälla du har ingen bättre insyn, många jobbar med detta i hela världen. Sverige är unikt som genomför denna lag, den inskränker på människors sexualitet. Du kan inte tro att den kriminella delen som finns i alla möjliga typer av former, både i myndigheter, välfärden osv kan prata för helheten. Många av dom som jobbar med detta får alltså en mycket friare livsstil.
Du verkar besatt av att vi flyr dom vanliga basic jobben, men vi behöver inte dom jobben vi tjänar lika bra som dom rika gör och det tror jag stör dig så mycket. Vi älskar våran livsstil, vi kan välja när hur och hur vi vill göra.
En vuxen människa är ansvarig för sina handlingar om jag vill knulla med 100 män gör jag det, vill jag sälja bilder på min fitta så gör jag det också. För mig är min fitta inget fult, och jag tycker det är roligt att så många män också gillar den !