2025-07-27, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rudi1985
https://www.gp.se/debatt/att-sla-fas...6-4a5990638447
Hahaha gillar bilden på tant revolutionen en bit ned
Citera
2025-07-27, 17:39
Medlem
doncroces avatar
Spyr på självgoda Sverige, den "moraliska stormakten" som tror den vet bättre än alla andra.
Citera
2025-07-27, 17:58
Medlem
rudi1985s avatar
[quote=rudi1985|92539018]
Citat:
Ursprungligen postat av itsaek
Givetvis. Jag menar inte att något du skriver inte stämmer.
Men det hade varit bättre för alla om det kunde ske inom traditionell relationsbildning.

Det enda jag reagerade på var utsagan om chatbots eller liknande inte används på OF.

Det är ett faktum att de existerar på de mest rudimentära nivåer för mänsklig kontakt på internet. OF är inte skyddat på något sätt. Det är överallt: LinkedIn, Facebook, Instagram, och alla plattformar där ute.
[/QUOTE är du också nåt moralpolis troll utsänt av staten?

Citat:
Ursprungligen postat av TangentAttack
Hahaha gillar bilden på tant revolutionen en bit ned
Va?
Citera
2025-07-27, 18:00
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Du sa ju att du inte använde onlyfans?
Jag har aldrig använt onlyfans nej hade knappt hört talas om onlyfans inann lagen. Jag har bara varit på Livejasmine och myfreecams.
Citera
2025-07-27, 18:27
Medlem
rudi1985s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doncroce
Spyr på självgoda Sverige, den "moraliska stormakten" som tror den vet bättre än alla andra.
Kommunist islamist sverige snarare.
Citera
2025-07-27, 19:31
Medlem
doncroces avatar
Citat:
Kommunist islamist sverige snarare.

Från sjuksköterskan som blev av med sitt körkort och jobb för att hon tydligen druckit alkohol veckor före sitt PETH-test, till killen som fick sin lägenhet upp och ner vänd utan husrannsakan för att en polis tyckte han ögon såg lite röda ut i en slumpmässig trafikkontroll, till ett förbud mot försäljning av sexuella tjänster på nätet.

Svenne hejjar på utvecklingen mot ett samhälle som helt tar bort personlig frihet och istället styrs av moralpolitik. Detta sker samtidigt helt utan några logiska argument som stöds av studier eller forskning eller ens hänsyn till den grundläggande rätten till sin egen kropp.
Senast redigerad av doncroce 2025-07-27 kl. 19:57.
Citera
2025-07-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ja, okej. Du gör så.

Men resten av tjejerna på OF tror jag inte helt är lika nogräknade. Speciellt inte de som är stora; där blir det fullständigt naturligt med chatbots, det finns inte tid att snacka med tusentals kåta män.

Jag talar för dom flesta av tjejerna som jobbar med detta, vi är självgående, vi chattar också med killarna, du förstår en del av vårat jobb är att göra det personligt, men också att lägga ut material vi vet dom tycker om. Jag kanske gör en film personligt och sedan lägger jag ut den också. Ska du säga att det inte är vi som tar våra kort filmar eller livar också? Du kommer bara hör och snackar utan att ha insyn.

Och jag vet inte vad du tror men kan garantera dig att jag tjänar mycket mycket mer än dig.

Varför så intresserad och dessutom smutkastar killar som köper. Slår vad om att du inte har råd att köpa!
LOSER !
Senast redigerad av Omduvaemin 2025-07-27 kl. 20:16.
Citera
2025-07-27, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Istället möts tjejerna av sexuell exploatering och utnytttjande online, dessa CAM-studios är alltså inget annat än digitala bordeller. Har du hört talas om e-pimps?

Kunderna har i sina tur funnits på andra sidan Atlanten i bla Sverige men nu finns det ett förbud mot sexköp på distans från 1 juli. Tror inte du att kundbortfallet i Sverige kommer att märkas?

Men snälla du har ingen bättre insyn, många jobbar med detta i hela världen. Sverige är unikt som genomför denna lag, den inskränker på människors sexualitet. Du kan inte tro att den kriminella delen som finns i alla möjliga typer av former, både i myndigheter, välfärden osv kan prata för helheten. Många av dom som jobbar med detta får alltså en mycket friare livsstil.

Du verkar besatt av att vi flyr dom vanliga basic jobben, men vi behöver inte dom jobben vi tjänar lika bra som dom rika gör och det tror jag stör dig så mycket. Vi älskar våran livsstil, vi kan välja när hur och hur vi vill göra.

En vuxen människa är ansvarig för sina handlingar om jag vill knulla med 100 män gör jag det, vill jag sälja bilder på min fitta så gör jag det också. För mig är min fitta inget fult, och jag tycker det är roligt att så många män också gillar den !
Citera
2025-07-27, 19:53
Medlem
Citat:
Sorry grabben, du vet inte hur sexuell exploatering ser ut i fattiga länder.

Du förutsätter i ren okunskap att allt sköts på ett bra sätt och alla är lyckliga och glada när det gäller försäljning av sexuella tjänster online i exempelvis camstudios .

.

Vi håller självklart tummarna för att dessa länder och delstater följer Sveriges exempel och förbjuder sexköp på distans.

Den nya sexköpslagen kommer med överhängande sannolikhet att exporteras till andra länder, sen får du gråta bäst du vill över detta 😁

Alltså alla borde vara sina egna aktörer såklart. Och det tycker jag Sveriges lag försämrar framförallt hur vi blir bemötta av andra människor. Vi som alltså byggt upp vårat varumärke blir alltså smutkastade att tro att vi skulle vara beroende av att ha någon som bestämmer över oss vilket inte stämmer. Hade utredningen varit normal hade man samarbetat med exempelvis only fans där många tjejer känner att dom kan få trygg hjälp. Man hade frågat oss. Det har man inte gjort utredningen är inte ens baserad på oss.

Vi är många som jobbar med män och jag tror inte män har samma stigma som kvinnor har, även om det såklart finns en hel del män som tycker kvinnor skall leva i traditionellt äktenskap och gifta sig och bara ligga med en kille. Så mycket av den här stigman tror jag kommer från kvinnor, vänstern och feminsiterna.
Citera
2025-07-27, 20:13
Medlem
Citat:
Okej.

Om jag förstår dig riktigt så förespråkar du inte OF och har inga åsikter gällande de senaste lagändringarna.

Du föredrar bara att vara ensam och konsumera porr- jag hade själv aldrig tacklat det och det är därför jag blev så förvånad av det du skrev.

Kanske OnlyFans är lösningen för dig? Där slipper du egentligen alla krav utom betalning på några 100 till hundratusentals kronor beroende på hur mycket du vill involvera dig själv.

Du kanske förstår att många gillar den privata kontakten. Så only fans nu blir så klart ett ställe att köpa matrial men andra ställen blir nu aktullt för personligt. Jo tror som flesta vet skillnaden på en data som skriver och personligt om man inte är välldigt gammal.. haha
Citera
2025-07-27, 21:48
Medlem
Bystskuggas avatar
Citat:
Nu ignorerar du att prostitution är intimt förknippat med negativa saker som koppleri, människohandel, trafficking, psykisk ohälsa, missbruk, sociala problem, sexuell exploatering och tvång i olika former.

Dina försvarstal för sexköp och prostitution stinker rent ut sagt värre än en soptipp i sommarvärmen.

Nu ignorerar du att bärplockning är nära förknippat med negativa saker som utnyttjande, människohandel, trafficking, fysisk utmattning, fattigdom, sociala problem, exploatering och tvingande kontrakt i olika former.

Att du attackerar just sexbranchen och kvinnorna i den är för att du är en moralist, och dina dogmer stinker värre än utsläppen från en Pappersbruk
Citera
2025-07-28, 01:54
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Jag skrev precis om tjejerna inte vill göra nåt i privat nekar dom till det sett dom neka flertalet ggr i free chat. Hade det varit hallick verksamhet hade dom blivit tvingade till att göra allt.

Nej det hade inte dom, det där är bara något som du har hittat på eftersom du vill försvara sexköp och prostitution.

Kan du bevisa att camtjejerna inte har hallickar bakom sig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in