2025-07-27, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av no-more-scam
Du vill ju inte att man skal undersöka nåt, när du setter etikett på huvuder.

Tvärtom, jag uppmanar till att man ska kolla upp de strimmande flygplanen i FR24. Vad är det för flygplan som strimmar och vad åker de för rutter? Är påståendet att de flyger kors och tvärs sant? Handlar det om mystiska miltärplan eller är de strimmande flygplanen helt vanliga passagerarplan från SAS, Finnair och China Airlines?

Och jag uppmanar till att man ska läsa på om meteorologi och molnbilding. Man bör undersöka vad det finns för olika molntyper och under vilka förutsättningar de skapas.

Man bör även undersöka saker som vattnets aggregationstillstånd och om moln inkl contrails kan bestå en längre tid. Man bör noga undersöka om påståendet att contrails alltid snabbt försvinner är sant. Undersöker man dessutom begrepp som daggpunkt och luftfuktighet är det extra bra.

Vidare uppmanar jag verkligen alla att studera contrails och moln I ett historiskt perspektiv. Är verkligen det här med slöjmoln och kvardröjande strimmor ett nytt fenomen? Finns det äldre beskrivningar på contrails som sprider ut sig? Hur långt bak i tiden finns cirrusmoln beskrivet? Är det här med en "grå sörja" något som inte fanns för i tiden?

Citat:
Det skal inte hända om det bara är kondens.

Och jag uppmanar verkligen alla att kritiskt undersöka sanningshalten i vissa lösa och ogrundade påståenden.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-07-27 kl. 12:43.
Citera
2025-07-27, 12:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilleGarvin
LoL, Strål-Mona slår till igen. Snacka om vilseledande artikel som enbart riktar in sig till förståndshandikappade.

Att släppa ut gifter över Sverige är ett brott mot miljöbalken. Så nej, det är verkligen inte fritt fram att släppa ut gifter.

"strål-Mona slår till igen"?
Er det Wille som går "willse"? Artikeln är 11 år gammal...
Självklart drar Wille inn ord som "vilse" och "förståndshandikappade", precis som grindvaktar och yrkesdebunkers gör.

Kolla kommentarsfältet, där också "hellertz" (Pia Hellertz) har inlägg, mycket oppegåande dam, som tyvärr dog i år. Hon skriver också om desinfo inom geoengineering och vad som pågår. Hon var mycket innsatt i detta m.m.

Också Solveig Silverin skriver i kommentarerna, också mycket kunnig, tidligare Miljöingeniör.

Så att problemet/teman desinfo inom geoengineering har varit där hela tiden, och klart samanhang med Wille & co decenniers rörande i desinfogrytan som bubblar som för...
Bara att flera och flera förstår bedrägerierna.

"Brott mot miljöbalken...".
Du Wille du Wille....om ting fungerade rätt ville inte propaganda, bedrägerier, lögner varit vardagen, och denna soppa med intentionäll förorening/geoengineering/"chemtrails"/experimentering/destruktion av liv och samhälle inte kunne pågå som den gör i dag.
Men då hadde du varit arbetslös om du inte tog riktigt jobb...?

Som du ser finns massor av kompetenta människor som vet att galenskaperna pågår, luft, jord vatten förorenas/förgiftas med veten och vilja, och infiltratörer, propagandister jobbar för at vilseleda, ljuga, förvirra.
En mycket märkvärdig korrupt värld.
Citera
2025-07-27, 12:48
Medlem
Citat:
"strål-Mona slår till igen"?
Er det Wille som går "willse"? Artikeln är 11 år gammal...
Självklart drar Wille inn ord som "vilse" och "förståndshandikappade", precis som grindvaktar och yrkesdebunkers gör.

Kolla kommentarsfältet, där också "hellertz" (Pia Hellertz) har inlägg, mycket oppegåande dam, som tyvärr dog i år. Hon skriver också om desinfo inom geoengineering och vad som pågår. Hon var mycket innsatt i detta m.m.

Också Solveig Silverin skriver i kommentarerna, också mycket kunnig, tidligare Miljöingeniör.

Så att problemet/teman desinfo inom geoengineering har varit där hela tiden, och klart samanhang med Wille & co decenniers rörande i desinfogrytan som bubblar som för...
Bara att flera och flera förstår bedrägerierna.

"Brott mot miljöbalken...".
Du Wille du Wille....om ting fungerade rätt ville inte propaganda, bedrägerier, lögner varit vardagen, och denna soppa med intentionäll förorening/geoengineering/"chemtrails"/experimentering/destruktion av liv och samhälle inte kunne pågå som den gör i dag.
Men då hadde du varit arbetslös om du inte tog riktigt jobb...?

Som du ser finns massor av kompetenta människor som vet att galenskaperna pågår, luft, jord vatten förorenas/förgiftas med veten och vilja, och infiltratörer, propagandister jobbar för at vilseleda, ljuga, förvirra.
En mycket märkvärdig korrupt värld.

Sakfrågan gällde ju om Strål-Mona har rätt när hon påstår det är fritt fram att släppa ut miljögifter över Sverige. Eller om det möjligtvis var en skitartikel som undanhåller det faktum att det är förbjudet att släppa ut gifter.

Och ja, jag vidhåller att om man okritiskt köper det hon skriver har man lite svårt att tänka.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-07-27 kl. 12:51.
Citera
2025-07-27, 12:57
Medlem
Citat:
Tvärtom, jag uppmanar till att man ska kolla upp de strimmande flygplanen i FR24. Vad är det för flygplan som strimmar och vad åker de för rutter? Är påståendet att de flyger kors och tvärs sant? Handlar det om mystiska miltärplan eller är de strimmande flygplanen helt vanliga passagerarplan från SAS, Finnair och China Airlines?

Och jag uppmanar till att man ska läsa på om meteorologi och molnbilding. Man bör undersöka vad det finns för olika molntyper och under vilka förutsättningar de skapas.

Man bör även undersöka saker som vattnets aggregationstillstånd och om moln inkl contrails kan bestå en längre tid. Man bör noga undersöka om påståendet att contrails alltid snabbt försvinner är sant. Undersöker man dessutom begrepp som daggpunkt och luftfuktighet är det extra bra.

Vidare uppmanar jag verkligen alla att studera contrails och moln I ett historiskt perspektiv. Är verkligen det här med slöjmoln och kvardröjande strimmor ett nytt fenomen? Finns det äldre beskrivningar på contrails som sprider ut sig? Hur långt bak i tiden finns cirrusmoln beskrivet? Är det här med en "grå sörja" något som inte fanns för i tiden?

Och jag uppmanar verkligen alla att kritiskt undersöka sanningshalten i vissa lösa och ogrundade påståenden.

Men du ignorerar dom som varit med att dokumentera gifterna, metallerna, stofferna, från testing av jord, vatten, luft osv. Som visar hur illa det står till.
Klart du ignorerar (Dane Wigington, Clifford Carnicom, Marvin J Herndon m.m.), så du "tipsar" om alla möjliga andra saker att ta reda på, typ "gå skolan om igen", läs om cirrusmoln, meteorologi....generisk lära, men...NEJ...titta inte på vettig dokumentation, inte lyssna på "konspirationsteoretiker" och charlataner...

Lyssna på Wille, anonyma auktoriteten, yrkesförnekaren/yrkesförvirraren....

Geoengineering har pågått i decennier, ljugits om i decennier, och det fortsetter att ljugas och förvirras om.
Grindvakterna ser tilll att det ska vara så....obs-obs...

Dokumenten (visad i filmen som Mentidero länkade), Owning the weather by 2025, weather as a force multiplier.... Säkert bara fantasier, plantade som offentliga, så ingen skal kunna säga att dom är hemliga.
Citera
2025-07-27, 13:03
Medlem
Citat:
Sakfrågan gällde ju om Strål-Mona har rätt när hon påstår det är fritt fram att släppa ut miljögifter över Sverige. Eller om det möjligtvis var en skitartikel som undanhåller det faktum att det är förbjudet att släppa ut gifter.

Och ja, jag vidhåller att om man okritiskt köper det hon skriver har man lite svårt att tänka.

Skit-artikel? Kommenterad av fokusflyttaren Skit-Wille med sin stora "auktoritet" på kondens och cirrusmoln.
Dom skadliga projekten, hämliga projekten, förgiftningen av jorden, på beställning, nej det skiter vi i, helsing Wille...?
Citera
2025-07-27, 13:39
Medlem
Citat:
Men du ignorerar dom som varit med att dokumentera gifterna, metallerna, stofferna, från testing av jord, vatten, luft osv. Som visar hur illa det står till.
Klart du ignorerar (Dane Wigington, Clifford Carnicom, Marvin J Herndon m.m.), så du "tipsar" om alla möjliga andra saker att ta reda på, typ "gå skolan om igen", läs om cirrusmoln, meteorologi....generisk lära, men...NEJ...titta inte på vettig dokumentation, inte lyssna på "konspirationsteoretiker" och charlataner...

Nej jag ignorerar inte dem, tvärtom så har jag läst och reflekterat över vad de säger och vad de har för evidens för sina påstående. Och de kan jag även uppmana andra att göra

Jag har även frågat dig om vad du tycker är Wigingtons starkaste evidens för att strimmorna inte är contrails men du väljer att inte svara - troligtvis för att du vet att han inte har några hållbara evidens.
Citera
2025-07-27, 13:44
Medlem
Citat:
Skit-artikel? Kommenterad av fokusflyttaren Skit-Wille med sin stora "auktoritet" på kondens och cirrusmoln.
Dom skadliga projekten, hämliga projekten, förgiftningen av jorden, på beställning, nej det skiter vi i, helsing Wille...?

Ja det är klart det är en skitartikel eftersom hon påstår att det är fritt fram att släppa ut gifter över Sverige. Och det förstår ju även ett barn att det inte är sant.

Citat:
... Dom skadliga projekten, hämliga projekten, förgiftningen av jorden, på beställning, nej det skiter vi i, helsing Wille...?

Du måste lära dig att hålla isär dina fantasier och verkligheten. Det finns inget som tyder på att strimmorna är en del av ett "hemligt projekt", snarast tvärtom.

Och nej, jag tycker inte att vi ska skita i "förgiftningen av jorden". Jag tycker tvärtom att vi ska fokusera på de verkliga hoten i stället för att lägga ner energi på en dum konspirationsteori.
Senast redigerad av WilleGarvin 2025-07-27 kl. 14:12.
Citera
2025-07-27, 14:12
Medlem
Citat:
Ja det är klart det är en skitartikel eftersom hon påstår att det är fritt fram att släppa ut gifter över Sverige. Och det förstår ju även ett barn att det inte är sant.

Ett barn vet inget om korruption, psykopatbeteende, militärmakt, hemligheter inom världsmakten, pengars begär, eller om bakmännens bakmänn....
Din jamnförelse med "ett barn" är verre än skräp.

Citat:
Du måste lära dig att hålla isär dina fantasier och verkligheten. Det finns inget som tyder på att strimmorna är en del av ett "hemligt projekt", snarast tvärtom.

Jag behöver inte råd om "värkligheten" från en yrkesförnekare som gömmer sig bakom forumprofil(er).
Ditt långa förnekar-karriär inom politiska korrekta säger en hel del. Alltid på maktens sida. Aldrigen på människornas...

Faktorerna som gör att man förstår saker inom geoengineering, kommer från mycket mera än bara vad du fokuserar på, då du samtidig hela tiden ignorerar det aller viktigaste...
Tror faktiskt inte du förstår hur du gör fel. Decenniers förnekande visar detta.
Citera
2025-07-27, 14:19
Medlem
Citat:
Ett barn vet inget om korruption, psykopatbeteende, militärmakt, hemligheter inom världsmakten, pengars begär, eller om bakmännens bakmänn....
Din jamnförelse med "ett barn" är verre än skräp.

Nu diskuterade vi ju Strål-Monas artikel där hon påstod att det är fritt fram att dumpa miljögifter i naturen.

Och att det är ett felaktigt påstående borde till och med du begripa.
Citera
2025-07-27, 14:30
Medlem
Citat:
... Faktorerna som gör att man förstår saker inom geoengineering, kommer från mycket mera än bara vad du fokuserar på, då du samtidig hela tiden ignorerar det aller viktigaste...
Tror faktiskt inte du förstår hur du gör fel. Decenniers förnekande visar detta.

Så vad är det allra viktigaste för att förstå chemtrails?
Citera
2025-07-27, 14:46
Medlem
Citat:
Nu diskuterade vi ju Strål-Monas artikel där hon påstod att det är fritt fram att dumpa miljögifter i naturen.
Och att det är ett felaktigt påstående borde till och med du begripa.

Nja....du plockar alltid fram ett "poeng", för att bagatellisera HELA innhållet, och låtsas som t.ex. geoengineering inte pågår (det är det ju bara foliehattar som tror, enligt dig...).
Att kalla henne Strål-Mona gör du så klart för att idiot-förklara henne, så man inte skal läsa artiklen.
Grindvakt-funktionen hos dig arbetar hela tiden, värkar det som. Inte så märkvärdigt.

Men artiklen är interessant och har interessanta kommentarar att få med sig. Altså denna (samma som Mentidero postade)
https://newsvoice.se/2014/06/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/
NW är mycket seriös alternativ tidning.
Sassersson är duktig.

Citat:
Så vad är det allra viktigaste för att förstå chemtrails?

Om du inte förstår detta efter decennier, så vill du inte förstå
Det är her det viktiga ligger. Din uppgift är att förvirra, ställa vridande frågor, kort sagt - flytta fokus bort från det pågåande. (Du behöver inte varje gång påpeka "det finns ju inte något som pågår...". Vi är nog många som förstår din taktik nu).

Geoengineering hoppas jag måste bli ett tema för regeringer, ju förr ju bättre. Det har ju varit tabu på flera sätt.
Citera
2025-07-27, 14:52
Medlem
Citat:
Men artiklen är interessant och har interessanta kommentarar att få med sig. Altså denna (samma som Mentidero postade)
https://newsvoice.se/2014/06/sverige-saknar-kontroll-av-utslapp-fran-flyg-fritt-fram-att-slappa-ut-kemikalier-fran-flygplan/

Varför tycker du en uppbarligen felaktig artikel är intressant?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in