2025-07-18, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Ingen projektion då jag är öppen med att jag verkligen skulle hoppa på tåget, vilket de allra flesta andra också skulle göra. Mycket enerverande att vita riddare slikt sig låtsas upprörda över detta. Du skulle säkerligen vara en av de första att levar ut dina sexuella perversiteter, dvs. att spänna på en transsexuell neger...

Epstein-listan är säkerligen smaskig läsning och videomaterialet som finns på något väl undangömt ställe, skulle vara ytterst intressant att beskåda. När får vi ta del av dessa - aldrig, tyvärr... Det är för mången mäktiga digniteter på denna lista för att den skall kunna släppas ocensurerad och oförvanskad.
Dags att dra ner på svampen och läsa vad du själv skriver.
Citat:
Jo, har läst om detta - var någon som påstod detta och då måste det vara sant, eller hur? Kan du bevisa motsatsen så är jag ALL ears... Epstein hade varit stolt över dig!
Citera
2025-07-18, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgirig
Trump finns av ovanstående anledning uppenbarligen inte i Epsteinfilerna men hur vet vi att dokumenten inte innehåller Demokrater eller annat etablissemangsslödder?
Då Epstein greps och fallet eskalerade under den tid då Trump var president så fanns alla möjligheter för honom att smussla bort information i härvan som var negativ för honom själv. Det är på intet sätt klarlagt att han inte är inblandad i härvan. I synnerhet med tanke på hans tidigare nära relation med Epstein.
Citera
2025-07-18, 20:03
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det brukar heta så när man har gjort bort sig och är för högfärdig för att pudla.

På vilket sätt har jag gjort bort mig? Börjar likna hetsjakten på bland annat Trump - helt utan reell bevisning, men guilt by association. Bra där!
Citera
2025-07-18, 20:05
Medlem
Citat:
Då Epstein greps och fallet eskalerade under den tid då Trump var president så fanns alla möjligheter för honom att smussla bort information i härvan som var negativ för honom själv. Det är på intet sätt klarlagt att han inte är inblandad i härvan. I synnerhet med tanke på hans tidigare nära relation med Epstein.
Jaja. Det är skit samma att han inte fanns i filerna, för han fanns ändå i dem. Tack för din synpunkt. Zzzz…
Citera
2025-07-18, 20:07
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ja, det kan betyda detta eller vad fasiken som helst! Tror du detta skulle hålla i någon som helst rättegång? Jag och mången andra vill nog att någon, även Trump, döms med mer kött på benen än så, eller vad tycker du?
Vem har sagt nåt om rättegång?
Men det är ju besvärande omständigheter

Svettigt för den orange
Citera
2025-07-18, 20:08
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Trump finns av ovanstående anledning uppenbarligen inte i Epsteinfilerna men hur vet vi att dokumenten inte innehåller Demokrater eller annat etablissemangsslödder?

Självfallet finns Pedo-Trump i Epsteinfilerna liksom 1000-tals andra individer. Pedo-Trump och Epstein var bästa vänner i många år. Eftersom Pedo-Trump är helt oskyldig borde han uppmuntra till att filerna släpps istället för att flaxa med armarna och gapa "nothing to see here".
Citera
2025-07-18, 20:10
Medlem
BedBoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Drive-by damage control

Ah, och där kom Bedboy in och spelade sin roll också. Exakt enligt manualen: "Jag har egentligen inget med saken att göra men måste ändå backa upp min kollega." 😉 Ingen förväntar sig att ni ska erkänna att ni är på samma sida.. men att låtsas vara neutral när ni upprepar exakt samma poänger är nästan charmigt naivt. Ta en till kaffe, Bedboy. Ni är för genomskinliga för att det ska vara kul längre.

Intressant att du försvarar en pedofil förövrigt. Inget som vill beröra topic eller något i ditt fredagsmys?

Själv så tar jag avstånd från pedofili vilket måste reta ihjäl sådana som dig, Alpoxen och Trump.

Vilken manual??? Haha. Du är en sån jävla lolcow. Fortsätt gärna.
Citera
2025-07-18, 20:13
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
Vem har sagt nåt om rättegång?
Men det är ju besvärande omständigheter

Svettigt för den orange

Visst är det så, men skulle du tycka det vore kul om du "dömdes" utav populasen utan bevis? Nu är iofs. Flashback ett fora där (vilda) spekulationer är legio och tillåtna, men ändå...

Skulle vara/bli svettigt för mången om man enkom "dömdes" av pöblen via guilt by association. Trump kan vara skyldig som fasiken, men jag avvaktar tills det finns adekvat bevisning för detta...
Citera
2025-07-18, 20:15
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Hur orkar ni TDS-offer älta mannen dag in och dag ut? Ärlig fråga, blir det inte jobbigt att stånga huvudet i väggen varenda dag?

Snarare du som är ett TDS-offer och desperat ljuger om att Pedo-Trump inte är med i filerna. Pedo-Trump och Epstein var bästa vänner i många år. Helt osannolikt att Pedo-Trump inte skulle vara med.

Ärlig fråga, blir det inte jobbigt att stånga huvudet i väggen som en idiot varenda dag?
Citera
2025-07-18, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Jag håller med, jag är inte här för att säga att något är åt det ena eller andra hållet. Men det finns bokstavligen talat berg av indicier mot trumps uttalanden och enbart hans egna ord för det. Jag säger bara vad jag själv anser mest troligt.

Lustigt ändå hur Trump själv nu begärt släpp av alla dokument från Grand jury åtalet.
Låter inte som någon som har något att dölja.
Citera
2025-07-18, 20:26
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Saken är att personer som du tillhör en sekt och personkult som dyrkar Trump som en Jesusfigur. Ni hade inte brytt er om Trumps tillkortakommanden om han så stod och våldtog ett barn på ett torg. Det är ert eget fel att ni är bereda att ignorera varningsklockorna för våldtäkter och pedofili för att ni inte klarar av att se några som helst brister med er kultledare.

Det är vad du tror men i själva fallet så är det för att jag har en hjärna och kan tänka själv. Det är du som visar på sektliknande beteende när du inte kan föra en normal diskussion.

Klart Trump ska straffas om han gjort något fel men varför skulle jag köpa det här rakt av efter alla lögner vi redan sett?

Roligt att den här kritiken du förespråkar endast verkar gälla för meningsmotståndare men när någon på ens egna sida i politiken ställs inför svar för något så blundar man/ni/du för det?
Citera
2025-07-18, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
Självfallet finns Pedo-Trump i Epsteinfilerna liksom 1000-tals andra individer. Pedo-Trump och Epstein var bästa vänner i många år. Eftersom Pedo-Trump är helt oskyldig borde han uppmuntra till att filerna släpps istället för att flaxa med armarna och gapa "nothing to see here".
Det handlar inte om Trump. Det handlar om judisk makt i USA.

PS
Och alla vet att Trump lyder judarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in