2025-07-18, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Är varken pedofil eller våldtäktsman för att jag vill idka sex med yppiga tonåringar i åldern 16-18 år... Moralpaniken är tydligen stor bland den etiska eliten på Flashback - who would ever thought...? Alla har "kinks", vad är din? Vad skulle du ha levt ut på Epsteins ö? Men, du är väl snövit?

Enda möjligheten här för Trump att komma undan med äran i behåll är att frigöra dokumenten, men det kommer ej låta sig göras då det är för höga hästar i båda politiska lägren som är med på lista och på film... Trump har trumf på hand, så länge han behåller dessa bevis i låsta rum.
Nu är ju det värsta med Epstein härvan att det även handlar om att barn under 15 har utnyttjats. Därav framställer man sig som en pedofil och våldtäktsman när man menar att man skulle leva ut sina böjelser på ön.
Citera
2025-07-18, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av luohan
Hade Trump funnits på ”listan” så hade Biden släppt den för länge sen.
Otroligt hur uppenbart korkade människor blir så fort Trump kommer på tal.

Biden hade inte släppt den eftersom han är mer ärlig , han vet att även folk från hans egen stab skulle
kunna finnas på listan och skulle därför inte släppa en maskad lista sanningen kommer fram till slut.
Trump däremot kan ljuga rakt in i en TV kamera utan att blinka och därför hävda att det bara är icke relevanta uppgifter som rensats bort , tyvärr kommer han undan med det av en stor del av befolkningen.
Citera
2025-07-18, 18:16
Medlem
Citat:
Ja, bland annat! Har hänt mången gånger att det är de som framställer sig såsom de mest dygdiga som är de mest predatoriska... "Kapten klänning", *host*host*
Många dygdiga här som är fixerade vid pedofili…
Citera
2025-07-18, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Min främsta poöng är att de inte släpper icke trovärdig förfalskade information som kan förvirra.

Om de släppt allt trovärdig information eller inte är inte relevant till den poängen.

Men du har en poöng, Trump sa "släpp all trovärdig info". Det tolkas som att det inte finns någon mer relevant eller intressant information kvar. Men det kan finnas små irrelevanta detaljer som inte släppts än.
Vadå "jag har en poäng?" Du sa att dom har släppt all "trovärdig" information. Du ljuger, och nu slingrar du dig. Så enkelt är det.

Något som verkligen säger sig självt, men förbigår dig, är att vare sig Trump eller administrationen kan ju själva bedöma vad som är "trovärdig" information och inte, i ett utredningsmaterial som säkert är på 10000 sidor eller mer. Trump inte ens bra på att läsa o skriva, om du inte visste det.

Trump och hans pressekreterare Karoline Leavitt är - enligt Trump - dom två som har tillgång till materialet i pärmarna. Hur fan hade du tänkt dig, att dom två, med sina redan späckade scheman, ska gå igenom hyllväggar med pappers-dokument för att kunna bedöma vilka detaljer som är trovärdiga och inte? Är det trovärdigt att nån i utredningsmaterialet, som dom inte ens hört talas om, ska ha träffat någon annan, som dom inte heller hört talas om, på en specifik restaurang en specifik dag och tid? Och om restaurang-kvittot är äkta eller förfalskat? Hur fan ska dom två kunna bedöma sanningshalten i kanske 500 såna kartläggningar av personers kopplingar?

Det enda dom kan bedöma själva, är detaljer dom två själva känner till av eget bevittnande, dvs något som nån i administrationen såg/hörde själv för dom var där på plats just där och då. Det omfattar kanske 0,00001% av utredningsmaterialet, och det utesluter ändå inte heller att någon av dessa två ljuger eller förvrider sin utsago. Utredningen omfattar garanterat tusentals händelser och observationer som Trump-administrationen inte har en endast möjlighet att bedöma sanningshalten i.

Du sitter och påstår att dom själva ska ta bort 'det som inte är trovärdigt i utredningen' utan att du ens förstår vad det du påstår skulle innebära i praktiken. Snacka om att exposa sig själv, mannen.

Kan avsluta med att visa var du fick informationen ifrån, att Trumps administration skulle släppt 'den trovärdiga' informationen från Epstein-utredningen: Du fick den informationen ifrån mig. Jag planterade medvetet falsk information i din skalle, och du returnerade tillbaka den som sanning, utan att veta bättre:
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Enligt Trump själv så ÄR utrednings-dokumenten deklassificerade nu. Deklassificering är ett beslut man tar efter redigering eller granskning är gjord. Det står även uttryckligen tryckt på pärmarna, vilket är förbjudet enligt amerikansk lag för myndigheter att märka sina dokument med om det inte stämmer.
Med andra ord: jag ljög medvetet för dig, och du rättade mig inte. Istället gav du mig samma information tillbaka som sanning. Du t.o.m. broderade ut min lögn, genom att påstå att Trumps administration sitter och bedömer vad som är trovärdigt i utredningen och inte. Så pass mycket gick du på det. Så pass genuin är du i samtal med andra här. Du diskuterar bara ord, inte i åsikt. Inget av det du skriver har något genuint värde för dig, annat än att vara motvalls.

Det är därför du inte vet var du fick informationen ifrån, och det är därför du slingrar dig med. Du visste att du inte kunde placera vart ifrån du fått den föreställningen ifrån. Trumps administration har absolut inte släppt nånting gällande Epstein.

Avslöjad som bullshitter. Jag föredrar att diskutera med normalt folk som menar vad dom säger. Du kvalificierar inte på den nivån. Troligast för du förstår hur det skulle gå om du skulle vara 100% icke-trollande.
God kväll.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 18:22.
Citera
2025-07-18, 18:23
Medlem
styckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Vadå "jag har en poäng?" Du sa att dom har släppt all "trovärdig" information. Du ljuger, och nu slingrar du dig. Så enkelt är det.

Något som verkligen säger sig självt, men förbigår dig, är att vare sig Trump eller administrationen kan ju själva bedöma vad som är "trovärdig" information och inte, i ett utredningsmaterial som säkert är på 10000 sidor eller mer. Trump inte ens bra på att läsa o skriva, om du inte visste det.

Trump och hans pressekreterare Karoline Leavitt är - enligt Trump - dom två som har tillgång till materialet i pärmarna. Hur fan hade du tänkt dig, att dom två, med sina redan späckade scheman, ska gå igenom hyllväggar med pappers-dokument för att kunna bedöma vilka detaljer som är trovärdiga och inte? Är det trovärdigt att nån i utredningsmaterialet, som dom inte ens hört talas om, ska ha träffat någon annan, som dom inte heller hört talas om, på en specifik restaurang en specifik dag och tid? Och om restaurang-kvittot är äkta eller förfalskat? Hur fan ska dom två kunna bedöma sanningshalten i kanske 500 såna kartläggningar av personers kopplingar?

Det enda dom kan bedöma själva, är detaljer dom två själva känner till av eget bevittnande, dvs något som nån i administrationen såg/hörde själv för dom var där på plats just där och då. Det omfattar kanske 0,00001% av utredningsmaterialet, och det utesluter ändå inte heller att någon av dessa två ljuger eller förvrider sin utsago. Utredningen omfattar garanterat tusentals händelser och observationer som Trump-administrationen inte har en endast möjlighet att bedöma sanningshalten i.

Du sitter och påstår att dom själva ska ta bort 'det som inte är trovärdigt i utredningen' utan att du ens förstår vad det du påstår skulle innebära i praktiken. Snacka om att exposa sig själv, mannen.

Kan avsluta med att visa var du fick informationen ifrån, att Trumps administration skulle släppt 'den trovärdiga' informationen från Epstein-utredningen: Du fick den informationen ifrån mig. Jag planterade medvetet falsk information i din skalle, och du returnerade tillbaka den som sanning, utan att veta bättre:
Med andra ord: jag ljög medvetet för dig, och du rättade mig inte. Istället gav du mig samma information tillbaka som sanning. Du t.o.m. broderade ut min lögn, genom att påstå att Trumps administration sitter och bedömer vad som är trovärdigt i utredningen och inte. Så pass mycket gick du på det. Så pass genuin är du i samtal med andra här.

Det är därför du inte vet var du fick informationen ifrån, och det är därför du slingrar dig med. Du visste att du inte kunde placera vart ifrån du fått den föreställningen ifrån. Trumps administration har absolut inte släppt nånting gällande Epstein.

Avslöjad som bullshitter. Jag föredrar att diskutera med normalt folk som menar vad dom säger. Du kvalificierar inte på den nivån. Troligast för du förstår hur det skulle gå om du skulle vara 100% icke-trollande.
God kväll.
Vi kan såklart spekulera och fantisera hur mycket vi vill.

Men vad vi kan bekräfta är att generellt så.släpper inte en stat information den anser kommer förvirra befolkningen mer än det gör nytta.

Därav gick Trump ut och sa vi kommer bara släppa troväridg information.

Sen om du tror Trump är pedofil menar jag att hans empatiska karaktärer bevisar motsatsen.
Citera
2025-07-18, 18:23
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Nu är ju det värsta med Epstein härvan att det även handlar om att barn under 15 har utnyttjats. Därav framställer man sig som en pedofil och våldtäktsman när man menar att man skulle leva ut sina böjelser på ön.

Snälla - tror du ALLA som befunnit sig på ön är pedofiler som knullat minderåriga under 15 år? Självklart har de flesta "kinks" tillgodosetts där. Inte alla som gillar ungmöer.
Citera
2025-07-18, 18:26
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Många dygdiga här som är fixerade vid pedofili…

Så är det - så fort man påtalar att man gillar att både bara se på, eller skulle kunna tänka sig att knulla en tonåring, så är man satan själv. Jag har tyvärr aldrig haft nöjet att få idka sex med en yppig 16-18-åring och numera är detta enkom drömmar. Är för gammal och trött för detta nu. Skulle därtill ej heller ha försökt ha sex med något som inte velat detta - är ingen våldtäktsman...
Citera
2025-07-18, 18:29
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10

ÄVEN handlar om det, precis. Många hade med all sannolikhet inte behandlat sig med honom om de visste.

Media skrev skandal artiklar om Trump bara för att han svettades under ett möte utan air conditioning så man får tåla att inte alla köper historierna på en gång och det är anti Trumparnas egna fel.
Citera
2025-07-18, 18:29
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Du har lösa rykten som indicier..Lätta att bryta ned och säga emot.

Jag däremot har massvis med exempel på karaktärsdrag som visar att Trump inte är en pedofil utan faktiskt bryr sig om barn och befolkningen överlag. Han är dessutom kristen.

Nej när man lägger de två sidorna indicier mot varandra är det faktiek din sida som framgår som en ryktessöridnande egoiatisk lögnare medan Trump framstår som en genuint kärleksfull människa.

Läser man svartmålande propaganda negativa nyheter om honom tänker man som du.

Lyssnar man till Trump själv och va han ajälv säger ser man all kärlek och empati han utstrålar.

Haha! Tack för att du bekräftar att han också har kultliknande anhängare som är beredda att gobbla upp vilken skit som helst som de stövelslickande, skedmatade fånar de framställer sig som
Citera
2025-07-18, 18:31
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Man skall vara försiktig vilka dörrar man öppnar om man kör med slik stil - finns mången som skall gå under bilan om guilt by association skall vara rådande... Jag säger inte att Trump är oskyldig till både det ena och det andra men föredrar bevis framför slentrianmässig ryktesspridning...
Jag håller med, jag är inte här för att säga att något är åt det ena eller andra hållet. Men det finns bokstavligen talat berg av indicier mot trumps uttalanden och enbart hans egna ord för det. Jag säger bara vad jag själv anser mest troligt.
Citera
2025-07-18, 18:33
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Du har sagt vad du anser är mest troligt baserat på negativa rykten om Trump vi fattar.

Men när man lär känna hans karaktär kan man väldigt lätt avfärda dom ryktena som lögn. Det är inte bare var han säger utan hur han faktiskt agerar. Han värnar om människor det är tydligt har ingenting med bias att göra.
Nej, att ghislaine är dömd, Epstein är skyldig, att det begåtts sexualbrott på dessa fester och att Trump själv är sexualbrottsling och varit med på dessa fester är allt bevisat sant. Om han sen begått något själv som får honom att hamna i dålig dager får du avgöra själv, och du har mer än tydligt bevisat att du inte tror det
Citera
2025-07-18, 18:33
Medlem
Citat:
Snälla - tror du ALLA som befunnit sig på ön är pedofiler som knullat minderåriga under 15 år? Självklart har de flesta "kinks" tillgodosetts där. Inte alla som gillar ungmöer.
Det spelar ingen roll vad jag tror. Hela anledningen till att Epstein greps var att han drev ett traffickingnätverk som handlade med barn. Att man ens vill ta i hans ö med tång säger väl antingen en del om vad man är för person eller att man är en jubelidiot som är extremt dåligt påläst i frågan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in