2025-07-18, 13:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Inte för jag har någon och göra med er konversation men jag måste hålla med om att dina inlägg enbart är långt babbel. Liksom vad pratar du om?? Är definitionen av en puppet en person som säger att de letar efter sakfrågan utan att definiera den? Ingen har någonsin i historien påstått det eller något snarlikt förutom du, som just nu hitta på det, för det lät smart i ditt eget huvud.
Drive-by damage control

Ah, och där kom Bedboy in och spelade sin roll också. Exakt enligt manualen: "Jag har egentligen inget med saken att göra men måste ändå backa upp min kollega." 😉 Ingen förväntar sig att ni ska erkänna att ni är på samma sida.. men att låtsas vara neutral när ni upprepar exakt samma poänger är nästan charmigt naivt. Ta en till kaffe, Bedboy. Ni är för genomskinliga för att det ska vara kul längre.

Intressant att du försvarar en pedofil förövrigt. Inget som vill beröra topic eller något i ditt fredagsmys?

Själv så tar jag avstånd från pedofili vilket måste reta ihjäl sådana som dig, Alpoxen och Trump.
Citera
2025-07-18, 13:14
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
....Liberalerna i USA, miljöfascister och kommunister i Europa börjar nu få panik över Epsteins kundlista.

Den populära berättelsen (ex av ovan Gustave) är att Trump finns med på listan men att han "raderade" sin inblandning från filerna.

Om FBI hade ens en gnutta bevis för detta skulle det ha släppts redan före 2016 – detta förstår alla med en iq över en fiskmås.

Komihåg det här är samma personer som i över tio år har påstått att människohandel och pedofili är en konspirationsteori, att Epstein Island inte är verkligt och att alla som tror på det är foliehattar.

Och nu är de plötsligt experter på ämnet? gulligt.😄

Trump är bokstavligen den mest granskade och undersökta mannen i världshistorien. Mueller granskade allt redan under Trumps första mandatperiod, FBI gjorde en razzia i Trumps hem och varenda sak han någonsin gjort har blivit utredd, dissikerad.

Tror liberalerna, miljöfascister och kommunister verkligen att FBI/CIA/DNC har bevis för att Trump var inblandad i dessa brott och att de dolde det? Varför skulle de då behöva hitta på en massa falska anklagelser om de redan hade bevis från Epstein Island?

Varför skulle inte Joe Biden eller någon annan demokrat krävt att dessa filer släpps?

Varför skulle Trump själv tagit upp ämnet 2015 om han fanns med på listan?

Alla med IQ fattar väll att det även finns höga demokrater på listan vilket gör att ingen sida är villig att släppa den.

Det här är inte demokrater mot republikaner. Det är rika och makthavare mot folket. Makthavarna spelar ut sidorna mot varandra och lyckas på så vis vinna oavsett.
Citera
2025-07-18, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoaToa
Menar du att judarna är utestängda från andra skrån idag också? För det är ju fortfarande inom lån, finans och bankverksamhet de är överrepresenterade.
Av historiska skäl kanske? En tradition skapades, verksamheter har en tendens att gå i arv osv.
Och stör det dig så mycket starta en egen bank då.
Citera
2025-07-18, 13:25
Medlem
Är väl bara en lista på folk som blivit inbjudna till hans residens på ön? Inte en lista på barnknullare direkt.
Citera
2025-07-18, 13:30
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Vi vetat om detta mycket länge nu, som jag sade säkerligen minst ett decennium redan så vet vi om att donalds är en pedofil och har sex med minderåriga, gör sexuella övergrepp, fastställd våldtäkt i ärekränkning/förtals dom.
Och varför du skriver psyops, det är för du vet att finns inget du kan skriva som inte berättar att donalds är ett riktigt äckel.

Men kanske sexuella övergrepp, våldtäkter, pedofili och sex med minderåriga är bra saker?
Vi normala och sakliga vi är alla emot sexuella övergrepp, våldtäkt, pedofili och minderårig sex.

Så vilket är det nu för dig?
Är du emot dessa hemska brott, eller är det ala fascismen och att ni kommer säga inga brott för donalds detta?

Men din vänstersopa - nu får du faan i mig slänga fram bevisning på ALLT du påstår och skriver i detta inlägg! Gör du inte det så är du för all framtid att anses som en lallande och ljugande idiot! Seså, fram med bevisningen nu - på ALLT du påstår...
Citera
2025-07-18, 13:31
Medlem
RonnyKålmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BedBoy
Inte för jag har någon och göra med er konversation men jag måste hålla med om att dina inlägg enbart är långt babbel. Liksom vad pratar du om?? Är definitionen av en puppet en person som säger att de letar efter sakfrågan utan att definiera den? Ingen har någonsin i historien påstått det eller något snarlikt förutom du, som just nu hitta på det, för det lät smart i ditt eget huvud.

Absolut inte babbel.
Har sett samma taktik han beskriver på andra platformar som X också.

Du skulle bli förvånad över hur många som faktiskt sitter och sprider desinformation och dessutom får betalt för det.

Finns en hel värld där ute med tusentals betalda bots som alla har fått samma instruktioner: påstå något, gaslighta den som argumenterar emot, förminska, avled, demonisera och förlöjliga osv
Allt förutom att debattera med fakta. De får betalt för att posta inlägg, falska sådana, inte för att besvara argument.
Citera
2025-07-18, 13:37
Medlem
S.W.I.Ms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Det finns inget trams i att sexuella övergrepp inspelade på band som donalds satt och skröt om hen gjorde.
Våldtäkt är inget trams heller, då detta är fastställt i domstol att en sådan har skett och i ärekränknings/förtal-målet.
Otrohet har Stormy bekräftat(En av många.).

Och alla vet varför de umgicks med Epstein, men tydligen är inte pedofili och sex med minderåriga ett problem.
Sen att du pratar om mig istället för sak, det berättar att du vet om detta och skäms riktigt jävla svårt för donalds alla övergrepp på kvinnor, tjejer och flickor.

Och tråden är nedlusad av källor, och har du redan ratat alla dom, så kommer det aldrig ändra något att ge det EN GÅNG TILL

Jo, och det verkar sig som om fansen har en gräns och att den går vid pedofili och sex med minderåriga.
Men man måste fråga sig varför inte sexuella övergrepp, otrohet och våldtäkter gjorde samma.
För vi pratar nu om en grupp som blev skogstokiga om en politiker hade en affär.

Tror du donalds kommer med något denna gången, eller är det bara ett försök att köpa tid och hen hoppas folk tröttnar och fråga efter detta.

Det var inte en brottsmålsdomstol, det är mycket osannolikt att det skulle hålla bortom rimligt tvivel - men det vet du förstås redan. Fortfarande inga källor, för de finns inte. Annars hade du inte börjat dra upp allt annat skit som du just gjorde.

Du är en shill, och du är här för propagandasyften.
Citera
2025-07-18, 13:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Klassisk sambandscentral‑teknik:

Steg 1: Förminska användaren personligen.
Steg 2: Ignorera helt sakfrågan användaren tog upp.
Steg 3: Spela neutral "läsare av tillförlitliga källor".
Steg 4: Försöka flytta fokus till MAGA‑rörelsen som en "kul" fiende.

Ska du inte ens försöka besvara TS eller det som du kritisiserade mig för i mitt inlägg? Jobbigt på kneget idag?

Till skillnad från Alpoxen så är jag emot pedofili. Jag är alltså starkt hatisk mot både Trump och Alpoxen ifall någon undrar 🫠
Ingen undrar. Däremot undrar jag om teckningen finns tillgänglig.
Citera
2025-07-18, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viktor79x
Att utnyttja sina offer i utpressningssyften bla. Det var det där med att ha en hållhake på folk. En statschef som filmas i smyg med en ung flicka har man under sin tumne. Det blir mer effektivt än att lönnmörda dom(även om det oftast var ett alternativ)
Och alla som deltagit i en rituell ceremoni har man en tung hållhake på. Ex, Vad tror du syftet är med unga bonesmen som ligger i nakna i en kista och erkänner sina sexuella preferenser är? A nation under blackmail. Lär av Whitney Webb, Nick Bryant och dom andra. Om du hävdar att alla SRA offer ljuger eller bara har fått för sig lägg fram nåt bra argument för det då. Vem har tjänat stora pengar på det, och varför bemöter aldrig dom anklagade deras vittnesmål? Och varför råkar dom oftast så illa ut? Även dom som utreder saken

Det är allmänt känt att Kissinger satt i system att avlyssna andra. Politiska meningsofränder. Ingen hemlighet. Givetvis var han inte dummare än att han tog det till sin yttersta spets. Ryska säkerhetstjänsten körde med liknande metoder. Samt mossad. Även maffian i USA som sades ha en hållhake på självaste transfikusen J Edgar Hoover
Du talar först om MK Ultra, och jag ifrågasätter vad en utrikesminister och finansman ens skulle ha för nytta av engagera sig i det? Och du svarar ”En statschef som filmas i smyg med en ung flicka har man en hållhake på”.

Jag lade fram väl kända argument till varför uppmärksamhetstörstande och pengakåta konspiratörer som Alex Jones och liknande påstådda offer gör vad dom gör. Det fanns i orden, och det är extremt välkänt fenomen – speciellt inom konspirationsnördar. Varför skulle deras utsagor bemötas? Ska du bemöta varenda stolle i världen som säger vad denne än vill, så hinner du inte göra något annat i hela ditt liv. Det vet varje nykter människa.

Det här är bara klassiska konspirations-stollerier, som vanligt. Det är samma bullshit som Pizzagate, som hävdade att Hillary Clinton drev en pedofil-ring för höga politiker, som höll till i källaren på pizzerian Comet Ping-Pong i Washington.

Brandmannen Edgar Welch, från North Carolina, tog fram sin AR-15 och åkte 57 mil direkt mot Washington, för att gå på Comet Ping-Pong och exposa den här vidriga verksamheten. På vägen mot Washington videofilmar han sig själv och talar varmt till sina döttrar om varför han gör det han gör nu, ifall något skulle gå snett.

https://www.youtube.com/watch?v=vhRo_jFKf9M

.. och hittade förstås inte ett skit. Byggnaden hade inte ens en källare, och han greps och åkte in på 4 år:
https://www.youtube.com/watch?v=ATu3p5cmDOg

Men det har konspirations-maffian tydligen helt tagit avstånd från nu? Eller blev kanske Hillary Clinton varnad på förhand och lyckades mura igen hela källaren?

Aja, det har alltid funnits folk som ni, det kommer alltid att finnas. Hade ni fått betalt för det ni ägnar all hjärnkraft åt hade ni varit miljardärer. Men även det skiter ni i.
Citera
2025-07-18, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
fan babblar du om? bibi sa för bara någon dag sedan att trump är den mest israelvänliga presidenten någonsin och det har vi ju sett i både ord och handling
Jaså. Var det därför han hota Netanyahu efter samtalet med Putin?
Citera
2025-07-18, 13:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Ingen undrar. Däremot undrar jag om teckningen finns tillgänglig.
Oj, jag ser att det blivit riktigt högtidligt i centralen numera. Självaste Enterprise ställs ut till allmän beskådan på superrea, ser jag, och vi är inte ens i närheten av Black Friday.

Teckningen på vad? Om jag känner dig rätt efter dina tidigare inlägg här på Flashback vill du väl snarare ha rörligt material från pedofilianklagelserna? Eller har du råkat få en liten hjärnblödning och blivit vettig för en gångs skull? 😉

Kan du inte återigen skriva ut din hyllning till Trump och Epstein, eller dessa inlägg kanske har "råkat" försvinna från tråden nu? Pinsamma Enterprise, never forgetti.
Citera
2025-07-18, 13:52
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LilPaw
Oj, jag ser att det blivit riktigt högtidligt i centralen numera. Självaste Enterprise ställs ut till allmän beskådan på superrea, ser jag, och vi är inte ens i närheten av Black Friday.

Teckningen på vad? Om jag känner dig rätt efter dina tidigare inlägg här på Flashback vill du väl snarare ha rörligt material från pedofilianklagelserna? Eller har du råkat få en liten hjärnblödning och blivit vettig för en gångs skull? 😉

Kan du inte återigen skriva ut din hyllning till Trump och Epstein, eller dessa inlägg kanske har "råkat" försvinna från tråden nu? Pinsamma Enterprise, never forgetti.
Trumps ekivoka teckning som diskuteras i tråden, ditt jävla klappmongo!
Vad du i övrigt yrar om är det nog bara du själv som förstår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in