2025-07-18, 19:08
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Nätverk och nätverk, det var Ghislaine Maxwell som försåg Epstein (och andra) med unga kvinnor och tonåringar, mest för hans eget bruk. Det var det hon dömdes för, det var hennes nätverk i så fall.
Och ja, när en persons privata plan är känt som Lolita Express kan man fundera på varför man vill vara kompis med honom.

Sök på "Trumps bodylanguage" på jutjub...
Säger mycket.
Spoiler:
Han tar i sin dotter som vore hon hans älskarinna.
Däremot håller han sin hustru Melania på armlängds avstånd.
Citera
2025-07-18, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Du beskriver och påstår och ljuger en djävla massa om mången användare här på Flashback, men har såklart ingen aning om något - du svamlar som en nyreligiös vänsternolla med Jesuskomplex!

Men, okey - om du påstår en massa om oss andra så tror jag att du är den värste pedofilen av alla och vill knulla spädbarn. Seså - bevisa att jag har fel...!

Har Trump våldtagit barn på något torg. Har du video på detta? Annars undrar jag vilka perversa fantasier du huserar i ditt sinne...?
Det ligger i sakens natur att den som är med i en sekt har svårt att erkänna just detta för sig själv. Inläggen talar dock för sig själva när man är beredd att se igenom varningsklockor för våldtäkter och pedofili för att man inte klarar av att se några som helst brister med sin orange Messias.
Citera
2025-07-18, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rocknrollswindel
Biden hade inte släppt den eftersom han är mer ärlig , han vet att även folk från hans egen stab skulle
kunna finnas på listan och skulle därför inte släppa en maskad lista sanningen kommer fram till slut.
Trump däremot kan ljuga rakt in i en TV kamera utan att blinka och därför hävda att det bara är icke relevanta uppgifter som rensats bort , tyvärr kommer han undan med det av en stor del av befolkningen.

Lev i din villfarelse du.
Citera
2025-07-18, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalHandyman
Nätverk och nätverk, det var Ghislaine Maxwell som försåg Epstein (och andra) med unga kvinnor och tonåringar, mest för hans eget bruk. Det var det hon dömdes för, det var hennes nätverk i så fall.
Och ja, när en persons privata plan är känt som Lolita Express kan man fundera på varför man vill vara kompis med honom.
Det är korrekt så tillvida att Maxwell är den enda som är dömd. Det fanns dock fler som var med och tillhandahöll ”tillgångar” till nätverket. Inte minst den franska modellagenturägaren Jean-Luc Brunel. Det kusliga är att han gick precis samma öde till mötes som Epstein.

https://www.france24.com/en/europe/20220219-french-modelling-agent-and-former-epstein-associate-dies-in-custody
Citera
2025-07-18, 19:29
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GustavAnder
”Vi har vissa saker gemensamt, Jeffrey”, ska Trump ha skrivit, och sedan ”Må varje dag bli en ny underbar hemlighet.”

Trump i en personlig hälsning till Epstein

Din idol har med allra största sannolikhet knullat minderåriga hos Epstein.
Vi får se om det kan bevisas
Fettot är verkligen i gungning

Ja, det kan betyda detta eller vad fasiken som helst! Tror du detta skulle hålla i någon som helst rättegång? Jag och mången andra vill nog att någon, även Trump, döms med mer kött på benen än så, eller vad tycker du?
Citera
2025-07-18, 19:34
Medlem
Citat:
Nej, det är du som påstått att jag är en pedofil och våldtäktsman för att jag säger att jag skulle kunna tänka mig knulla yppiga 16-18-åringar - svårt för mig att värja mig mot detta, samt bevisa motsatsen. Du vill ju knulla spädbarn, har jag läst i andra sammanhang/trådar. Är du då bättre? Sök hjälp - ett tips i all välmening...
Med tanke på att personer vittnat om att de fått utstå övergrepp och tvång i Epsteinhärvan så vet jag ärligt talat inte om din efterhandskonstruktion är så mycket bättre. Det är i alla fall helt obegripligt hur man ens kan vilja ta i Epsteins ö med tång om man känner till ens en tiondel av vad som framkommit offentligt i härvan.
Citera
2025-07-18, 19:35
Medlem
Citat:
Varför vill du knulla spädbarn?

Epstein och ev. Trump et al, ligger i lä vad gäller dina perversiteter... Du skulle verkligen ha passat in på Epsteins ö. Kanske du var där?
Det var du som ville åka och leva ut dina böjelser på Epsteins ö. Projicera inte dina egna perversiteter på andra.
Citera
2025-07-18, 19:38
Avstängd
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det var du som ville åka och leva ut dina böjelser på Epsteins ö. Projicera inte dina egna perversiteter på andra.

Jo, har läst om detta - var någon som påstod detta och då måste det vara sant, eller hur? Kan du bevisa motsatsen så är jag ALL ears... Epstein hade varit stolt över dig!
Citera
2025-07-18, 19:51
Medlem
Newkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Enkelt. Demokraterna hade kunnat förgöra Trump när de hade makten 2020-2024 och han hade aldrig blivit president 2024 om de släppte Epstein-information om honom.

Varför släppte demokraterna inte information om Trump?

FÖR DEN EXISTERAR INTE

Finns såklart fler anledningar. Höga demokrater och donatorer på demokratiska sidan kan ju finnas med..
Citera
2025-07-18, 19:53
Medlem
Citat:
Du förstår skillnaden mellan verklighet, fantasi och önskan? Tror du en Svensson någonsin fått satt sin fot på denna ö, förutom yppiga tonåringar då - och spädbarn som du gillar att sätta på...
Det brukar heta så när man har gjort bort sig och är för högfärdig för att pudla.
Citera
2025-07-18, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Muslimfitta
Enkelt. Demokraterna hade kunnat förgöra Trump när de hade makten 2020-2024 och han hade aldrig blivit president 2024 om de släppte Epstein-information om honom.

Varför släppte demokraterna inte information om Trump?

FÖR DEN EXISTERAR INTE
Trump finns av ovanstående anledning uppenbarligen inte i Epsteinfilerna men hur vet vi att dokumenten inte innehåller Demokrater eller annat etablissemangsslödder?
Citera
2025-07-18, 19:56
Medlem
Mr Epstein var väl en hemlig agent åt MOSSAD?
Han blev mångmiljonär på kort tid utan att egentligen bedriva någon affärsverksamhet.
Det förklarar varför Israellobbyn har sådan makt över politiker och oligarker i USA.
Förklarar även varför Trump ville sopa det hela under mattan efter påtryckningar från Netanayu.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in