Citat:
Ursprungligen postat av
LilPaw
Tittade in här i tråden för att kolla läget och kunde inte låta bli att notera hur… dött det är på vissa håll.
Är det bara jag som undrar varför alla dessa "kändiskonton" som annars alltid flockas i samma typ av trådar plötsligt lyser med sin frånvaro?
Ni vet vilka jag menar. Samma uppsättning profiler som alltid verkar få högst likes och alltid *sätter tonen" i debatten. De som brukar gnälla om "konspirationer" och håna folk som ifrågasätter narrativet, men som också är misstänkt snabba på att skifta när något nytt direktiv kommer från högre ort.
Man hade nästan kunnat tro att det här vore en gyllene chans för dem att glänsa - ändå är de spårlöst borta.
Så min fråga blir: har de tappat manus? Är det här en så obekväm utveckling att de hellre duckar än syns? Eller väntar de bara in rätt signal innan de dyker upp och börjar spela teater igen?
Den tystnaden säger mer än tusen ord.
Någon annan som lagt märke till samma sak? Själv trodde jag att de först skulle börja fira vid 100% kontroll av yttrandefriheten, inte 95%. Och var är Musts "Trump-hater"-konton i tråden?
För det första finns det inte "likes" på FB för det andra vas pratar du om? Det tredje att du "tittade in" sluta

du är ett nyreggat konto som bara pratar i den här tråden.
Varför folk som brukar vara i kändisskvaller-trådar inte är här är väl för att det inte är så mycket skvaller att ta på just nu?
Dom ska släppa en liiiiiten del av materialet efter att ha försökt slippa ett tag. Så tills det landar är det inte så mycket mer att snacka om? Ja förutom det där kärleksbrevet.