2025-07-18, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Sen om du tror Trump är pedofil menar jag att hans empatiska karaktärer bevisar motsatsen.
Trumps empatiska karaktär?

Pedofiler är i regel betydligt mer empatiskt lagda än genomsnittet människor. Fråga vem som helst som kommit i kontakt med en verifierad systematisk pedofil. Fråga barnen själva. Pedofiler upplevs i regel av alla människor som jättehärliga, öppna och sociala, och mycket empatiska, svärmorsdrömmar ofta.

Det är väldigt mycket tack vare sina ovanligt god empatiska begåvningar som dom kan leva sig in i hur barn känner/tänker om han säger eller gör si eller så, och det är precis så som pedofiler kommer nära- och kommer in i barnens psyke och förtroende och manipulerar sig fram med barn.

Trump däremot, saknar samvete, helt. Det är även kliniskt konstaterat. Och nej, han är inte pedofil. Skulle han hamna i samma rum med en 16-17-åring skulle han nog inte tveka oavsett. Ja inte nu i dagarna förstås, för numera får han ju inte upp den alls. Men pedofilt lagt är han inte. Han är dessutom inte empatisk eller socialt begåvad nog för att klara av att vara det.

Han är så socialt klumpig att han oftare tränger in kvinnor i hörn och tafsar järnet över hela kroppen på dom istället, försöker tvångskyssa dom osv, för han vet inte hur man skapar en förtrolig kontakt med en kvinna på ett emotionellt plan. Det är precis de brotten Trump blivit anmäld för av dussintals kvinnor i många olika åldrar, genom hela sitt liv, och han själv säger "han kan inte hålla sig, han bara går fram och tar dom på musen direkt".

Han lider av malign narcissistisk personlighetsstörning, följer textboks-exempel 1A för den personlighetsstörningen. Den personlighetsstörningen är ytterst sällan pedofila. Man måste vara kraftigt regressivt lagd för pedofili, medan kraftigt narcissistisk personlighetsstörning är tvärtom; extremt aversa för allt som varit förut i deras liv. Fråga alla som jobbat nära Trump en tid, fråga hans egna familj; han har en extremt otrevlig och oempatisk karaktär, dold bakom en skinande yta av ytlig BS. Lite dom du.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 18:39.
Citera
2025-07-18, 18:36
Medlem
Har någon av dom som föll offer för detta uttalat sig? Om det är stora personer som exempelvis Trump som är skyldiga så hur tystas dom drabbade från att berätta? Eller var det tjejer från fattiga nationer som sedan "försvann"?
Citera
2025-07-18, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bbobi
ÄVEN handlar om det, precis. Många hade med all sannolikhet inte behandlat sig med honom om de visste.

Media skrev skandal artiklar om Trump bara för att han svettades under ett möte utan air conditioning så man får tåla att inte alla köper historierna på en gång och det är anti Trumparnas egna fel.
Saken är att personer som du tillhör en sekt och personkult som dyrkar Trump som en Jesusfigur. Ni hade inte brytt er om Trumps tillkortakommanden om han så stod och våldtog ett barn på ett torg. Det är ert eget fel att ni är bereda att ignorera varningsklockorna för våldtäkter och pedofili för att ni inte klarar av att se några som helst brister med er kultledare.
Citera
2025-07-18, 18:38
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det spelar ingen roll vad jag tror. Hela anledningen till att Epstein greps var att han drev ett traffickingnätverk som handlade med barn. Att man ens vill ta i hans ö med tång säger väl antingen en del om vad man är för person eller att man är en jubelidiot som är extremt dåligt påläst i frågan.

Bland annat, var det väl så - är detta helt bevisat? Har du länkar till någon slik, säker bevisning? Misstror dig inte men vill se med egna ögon... Men, faktum kvarstår - fanns andra "kinks" som mättades hos digniteter där. Förstår du inte detta så är du ytterst naiv...
Citera
2025-07-18, 18:50
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Vadå "jag har en poäng?" Du sa att dom har släppt all "trovärdig" information. Du ljuger, och nu slingrar du dig. Så enkelt är det.

Något som verkligen säger sig självt, men förbigår dig, är att vare sig Trump eller administrationen kan ju själva bedöma vad som är "trovärdig" information och inte, i ett utredningsmaterial som säkert är på 10000 sidor eller mer. Trump inte ens bra på att läsa o skriva, om du inte visste det.

300 GB med dokument. Hela Epsteinfilen innehåller miljontals dokument.
Citera
2025-07-18, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Bland annat, var det väl så - är detta helt bevisat? Har du länkar till någon slik, säker bevisning? Misstror dig inte men vill se med egna ögon... Men, faktum kvarstår - fanns andra "kinks" som mättades hos digniteter där. Förstår du inte detta så är du ytterst naiv...
Det är verkligen inte mitt jobb att utbilda någon som helt tycks sakna allmänbildning i frågan. Jag skulle inte tro att andra i tråden som de facto är lite mer insatta är särskilt imponerande av dina utlägg om att vilja leva ut sina böjelser på ön, med tanke på vad som föregick där och vad Epstein var för person. Men de får gärna prata för sig själva. Du har målat in dig i ett hörn av pedofili och våldtäkter och fortsätter bara skämma ut dig själv.
Citera
2025-07-18, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jair.Bolsonaro
300 GB med dokument. Hela Epsteinfilen innehåller miljontals dokument.
Mm, inte omöjligt alls. Och puckon sitter och påstår att Trump själv, som är dålig på att läsa, ihop med några administrationsanställda ska dubbla sin arbetstid, och gå igenom hela det materialet och godtyckligt avgöra vad som 'är trovärdigt att släppa' och inte, och bara därför är inte materialet släppt än?
Give me a break.
Senast redigerad av Robbinist 2025-07-18 kl. 19:02.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pf10
Det spelar ingen roll vad jag tror. Hela anledningen till att Epstein greps var att han drev ett traffickingnätverk som handlade med barn. Att man ens vill ta i hans ö med tång säger väl antingen en del om vad man är för person eller att man är en jubelidiot som är extremt dåligt påläst i frågan.
Nätverk och nätverk, det var Ghislaine Maxwell som försåg Epstein (och andra) med unga kvinnor och tonåringar, mest för hans eget bruk. Det var det hon dömdes för, det var hennes nätverk i så fall.
Och ja, när en persons privata plan är känt som Lolita Express kan man fundera på varför man vill vara kompis med honom.
Citera
Medlem
Jair.Bolsonaros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78
Har någon av dom som föll offer för detta uttalat sig? Om det är stora personer som exempelvis Trump som är skyldiga så hur tystas dom drabbade från att berätta? Eller var det tjejer från fattiga nationer som sedan "försvann"?

Money talks.

Är inte insatt i ersättningarna i just Epstein-fallet men troligvis har offren har blivit kompensenserade med groteska summor, alltså verkligen groteska och otänkbara summor i utbyte mot ett NDA-avtal där de aldrig får yppa ett ord om vad som hänt.
Citera
2025-07-18, 19:03
Medlem
Viktor79xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Springbank78

Ja, https://youtu.be/gZ0Ay0MlZ4M?si=rtL75adVfp2uj0s0

Många tilldelades stora belopp från bla JP Morgan. Det verkar ingått i dealen att bara nämna Jeffrey och Ghislaine. Vissa pratar endp. Andra har försvunnit. Självmord mm
Senast redigerad av Viktor79x 2025-07-18 kl. 19:06.
Citera
2025-07-18, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AutDisceAutDiscede
Hur har jag gjort detta, menar du - detta må du verkligen visa upp för mig, då jag verkligen inte känner igen mig i det du påstår. Är jag en pedofil för att jag fantiserar om sex med yppiga 16-18-åringar? Och våldtäktsman - hur får du till detta? Tror du fortfarande att det enkom var en ö där man knullade minderåriga?
Huruvida du är det eller inte vet bara du själv men du framställer dig definitivt som det när du säger att du skulle vilja leva ut dina böjelser på Epsteins ö. Kanske är du bara extremt dåligt insatt i frågan om vad Epstein egentligen var för figur och då är det dags att pudla, inte fortsätta skämma ut dig själv. Bara ett tips i all välmening.
Citera
2025-07-18, 19:08
Medlem
GustavAnders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stycket
Vi kan såklart spekulera och fantisera hur mycket vi vill.

Men vad vi kan bekräfta är att generellt så.släpper inte en stat information den anser kommer förvirra befolkningen mer än det gör nytta.

Därav gick Trump ut och sa vi kommer bara släppa troväridg information.

Sen om du tror Trump är pedofil menar jag att hans empatiska karaktärer bevisar motsatsen.

”Vi har vissa saker gemensamt, Jeffrey”, ska Trump ha skrivit, och sedan ”Må varje dag bli en ny underbar hemlighet.”

Trump i en personlig hälsning till Epstein

Din idol har med allra största sannolikhet knullat minderåriga hos Epstein.
Vi får se om det kan bevisas
Fettot är verkligen i gungning
Senast redigerad av GustavAnder 2025-07-18 kl. 19:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in